Reacties (48)
Die verdraaide moslims weten niet van ophouden!
Je begrijjpt niet waarom ze het doen, want het heeft geen nut, en hun reputatie wordt alleen maar slechter.
De bedreiging van de South Park makers werd door Revolution Muslim gedaan. Echte hardliners. Ze hebben hun sympathie voor de schutter van Fort Hood publiek gemaakt ( deze islamiet had 13 medesoldaten doodgeschoten). Ze hebben hun vreugde geuit over het liquideren van Daniel Pearl. En in november 2009 haalden ze CNN omdat hun oprichter en leider al Khattab de wens uit sprak dat Israel met een atoombom zou worden aangevallen.
Deze al Khattab heeft in zijn eentje dus al aardig wat goodwill voor de moslims wereldwijd verpest.
Wie is deze Al Khattab?
Wel, vroeger heette hij Joseph Cohen, en behoorde hij tot de aller fanatiekste zionisten: hij was een settler in Israel. Maar volgens Joseph heeft hij het licht gezien en nu is hij Moslim.
Zou het waar zijn? Of is hij gewoon bewust bezig om de islaamieten in een kwaad daglicht te zetten?
Mohammed heeft vier jaar lang in de leader van South Park gefigureed zonder dat ook maar één van de 1 miljard moslims op de wereld bezwaar maakte.
Ik laat het oordeel aan u over of de moslims werkelijk zo intollerant zijn, òf dat er een wereldwijde campagne gaande is om hen te besmeuren, om daardoor nog meer islamitische landen te gronde te kunnen richten, zoals in Irak en Afghanistan al zonder geldige motieven is gebeurd.
Hier en meer over al Khattab: http://www.cnn.com/2009/US/11/05/radicals.mosque/index.html
Het filmpje dat CNN verwijderde: http://www.youtube.com/watch?v=djzxvWV4-Js&feature=player_embedded
http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_Muslim
Geplaatst op: maandag 3 mei 2010 | Door: K.W.
Het is dan wel weer heel typisch dat 1 cartoon van mohammed zoveel ophef veroorzaakt in de islamitische wereld en het beertje mohammed bij geen van de miljard moslims op de wereld op enig bezwaar stuit. Misschien verandert dit nog als Al Jazeera zich ermee gaat bemoeien.
Geplaatst op: maandag 3 mei 2010 | Door: Cor
even voor de domme mensen onder ons...
moslim terrorimse bestaat bijna niet... 98% is zelf gecreerd door geheime diensten om een illegale oorlog te rechtvaardigen. Hierdoor komen ze vaak met opgezette dreigingen die vaak door cia agenten worden uitgevoerd om het beeld van moslims nog slechter te maken. Hiervan zijn al zoveel voorbeelden en ook dit geloof ik niet.
Geplaatst op: maandag 3 mei 2010 | Door: rijkaard
Begrijp ik je nu goed, Cor.
Zeg jij nu dat het met die moslims zelf eigenlijk wel mee valt.
Dat ze alleen maar boos worden als ze door de media worden opgehitst ?
Zijn we het eens, dus.
Het valt me al niet eens meer op dat jij en jouw vrienden totaal niet reageren op de ontmaskering van deze joodse valse vlag acties.
Die cognitieve dissonatie ( israel = goed / Israel pleegt valse vlag acties) wordt opgelost door over iets heel anders te beginnen: cartoons.
Geplaatst op: maandag 3 mei 2010 | Door: K.W.
@rijkaard
ik heb er een hekel aan wanneer mensen - zoals jij - hun mening presenteren als zijnde de waarheid. Daarmee val jij voor mij in de categorie 'geloven in marsmannetjes' of 'geloven dat er microchips in de griepprik zit'.
Maar waarschijnlijk is het weer eens een slappe poging tot takiyya. Dat krijg je als je niet zelf mag nadenken van jeweetwel.
Geplaatst op: maandag 3 mei 2010 | Door: Helene Bleyers
Jezus in South Park:
http://media.comicmix.com/media/2007/11/13/jesus-south-park.jpg
God, als vader van Jezus in South Park:
http://www.skierpage.com/images/southparkgod.jpg
Een stel katholieke priesters in South Park:
http://images.southparkstudios.com/media/images/1011/1011_no_party.jpg
en tot slot Mohammed in South Park, ongecensureerd een jaar of 7-8 geleden:
http://steynian.files.wordpress.com/2009/04/muhammad.jpg
Ik snap niet waarom die extremisten zo klagen, Mohammed komt relatief goed weg. Ik kan deze tekenfilm waarderen omdat iedereen krijgt er hard en terecht van langs krijgt. Het gaat niet zozeer om de platte humor. Het is een satirisch programma waar hypocrisie van de Amerikaanse/Mondiale samenleving aan de kaak wordt gesteld, waardoor de mensen een spiegel wordt voorgehouden. Je kan het er niet mee eens zijn, maar ik bewonder het lef van de makers van de serie, Matt en Trey.
Geplaatst op: maandag 3 mei 2010 | Door: JS
South Park is een hoax., JS. Bedacht door een Zionistische settler (*) die zich nu als extreem moslim voordoet. Lees de eerste reactie hierboven.
Of lees hier: http://www.sodahead.com/united-states/radical-muslim-group-run-by-israeli-jews/blog-307663/
Een van de vele joodse 'valse vlag' operaties.
(*) Hier ziet U er een paar aan het werk: http://www.youtube.com/watch?v=Sp890nXTJ44
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
Volgens K.W. zijn het louter Joden die 'false flag operations' uitvoeren. Dit is o.m. een uitvloeisel van de ronduit vijandige antisemitische houding in landen in het midden-oosten en komt mede voort uit het wijdverbreide geloof in het bestaan van de protocollen van zion.
Complotten worden aan de lopende band gesmeed door lieden met overtuigingen en ambities die ze niet zo snel kunnen verwezenlijken en dan hun 'gelijk' gaan halen door allerlei 'bewijzen' te creëren. Er is vrijwel geen land ter wereld welke geen flase flag operation uitvoert, onze eigen BVD speelde o.m. toneelspel bij de SP, de BVD agent Peter Boeve bij Enver Hohxa en ook het Gladio netwerk zijn daar voorbeelden van, zelfs Zembla blijkt deze kunst te beheersen.
Hieronder een link om de balans in de discussie er voor even weer in terug te krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=aT3tgx_qJi0
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: Cor
cor, maak je niet zo druk over KW.
hij is niet meer dan een trieste loser, die blind jaloers is dat ie zelf geen jood is.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
Cor, er zijn op het internet erg veel lieden die Israel promoten en de islam aanvallen. Dat vind ik gevaarlijk, want Israel zorgt voor oorlog.
De valse vlag actie van al Khattab zal ons oorlog brengen, en daarom is het belangrijk dat hij ge-exposeerd wordt. De valse vlag actie van de BVD tov de SP ken ik niet. Brengt die ook oorlog? Gaan er miljoenen mensen sterven omdat de SP om de tuin is geleid? Reken me dat eens voor, Cor.
Het wijdverbreide geloof in de Protocollen van Zion ?
Cor, kun je binnen 1 dag 5 mensen van de straat plukken die weten wat dat zijn , en die er in gelezen hebben ?
"... en dan hun 'gelijk' gaan halen door allerlei 'bewijzen' te creëren."
Ik creëer geen bewijzen, Cor.
1) Ik citeer Churchill die in de krant schreef dat de joden zowelde Franse als de Russische revolutie hebben gepleegd. En ik citeer een recensie in het Jerusalem Center for Public Affairs waaruit blijkt dat Churchill een grote vriend van de joden was. http://www.jcpa.org/JCPA/Templates/ShowPage.asp?DBID=1&LNGID=1&TMID=111&FID=382&PID=471&IID=2969
2) Ik citeer Yuri Slezkine ( joods-Russische prof.) uit zijn boek The Jewish Century ( Bekroond met 'The jewish book award 2005')
die voortdurend aantoont hoe overmachtig de joden in Rusland waren.
3) En ik citeer Bertrand Russel, een bekend vriend van de joden, die letterlijk schrijft , in 1920, op terugreis uit Sint Petersburg: "Bolshevism is a close tyrannical bureaucracy, with a spy system more elaborate and terrible than the Tsar's, and an aristocracy as insolent and unfeeling, composed of Americanised Jews. No vestige of liberty remains, in thought or speech or action.”
En dan nog durf jij te beweren dat ik bewijzen creëer.
Je bent ver beneden de maat, Cor, want voor de onzin die jij voortdurend roept heb ik nog nooit iets van een bewijsje in jouw teksten kunnen ontdekken.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
KW, je citeert slechts uit bronnen die jou goed uitkomen. je wereldbeeld bevestigen. citeer nu eens uit onverdachte bronnen die je wereldbeeld ondermijnen. dat heet wetenschap
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
@ K.W.
Weet u niet dat deze Protocollen vervalst, nep zijn?
Het is puur ontwikkeld om haat te zaaien.
Vooral uw mening betreffende Rusland/Sovjetunie zijn stuitend. U kunt blijven beweren dat Joden verantwoordelijk zijn voor de vele miljoenen doden. U heeft blijkbaar nog nooit van het Birobidzjan-project gehoord? Dit plan om andere volkeren een grondgebied te geven was er voornamelijk op gericht om de Sojetunie te beschermen tegen Judaïsme als bedreiging voor het Atheisme en Zionisme tegenover de standpunten van de Sovjetunie over Nationalisme. Dit plan mislukte en vanaf medio jaren '40 gingen de vervolgingen en pogingen om de Jiddische cultuur definitief uit te wissen.
Even over al die False Flag acties aantijgingen van u.
Iedere natie beschikt haast over een geheime dienst. En deze diensten voeren nou eenmaal 'geheime' operaties uit.
Ik heb nog meer voor u in petto K.W. Maar mijn leven bestaat gelukkig niet alleen maar uit het ontkrachten van uw Anti-semitische uitlatingen. Al het wereldleed schrijft u toe aan de Joden. U bent zeer selectief in uw kritiek. Uw blik staat met een statief gericht op anti-semitische, propagandistische zogenaamde ''litteraire'' bronnen.
P.s. Cor komt wel degelijk met legitieme kritiek. Het zegt meer over u dat u continu alleen maar dezelfde nonsens kunt herhalen om uzelf en andere goedgelovigen van uw gelijk te overtuigen.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: N. Davidson
Het is de bedoeling dat jìj uit die andere bronnen citeert, Winston.
Dat heet dicussie. En als het door schrijvers of erudiete lui gebeurt heet het 'polemiek'.
Je hebt een mening, of je ontwikkelt een mening aan de hand van wat je leest, ziet, hoort of zelf ervaren hebt.
Als je dan een schrijver tegen komt die er heel veel van weet en allerlei oude bronnen heeft opgeduikeld die de gedachte ondersteunen, dan ga je zo iemand gebruiken als bron.
Zo werkt het ongeveer.
Het zou heel vreemd zijn als ik mensen ging citeren die iets beweren waar ik het niet mee eens ben.
Aan de slag, zou ik zeggen.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
Nou, ik weet anders nog wel een false flag operatie die op dit moment uitgevoerd wordt en hoogst waarschijnlijk tot een flink conflict zal leiden, de 'kernenergie voor vreedzame doeleinden' van Ahmadinejad.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: Cor
Sovjetunie i.p.v. ''Sojetunie'' ''
door achter ''... wissen.''
Er is iemand die mij verwijt dat ik, omdat ik nog studeer (shame on me), moeite met de spelling der nederlandse taal heb. Vandaar deze rectificatie. Maar meneer/mevrouw, ik dank u hartelijk voor uw aandacht. Ik heb inderdaad nog een hoop te leren. Maar dat hebben we allemaal, toch?
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: N. Davidson
Ja Cor. Maar daar is K.W. niet geinteresseerd in. Het gaat niet over een Joodse samenzwering. Ahmedinejad wordt volgens hem onderdrukt. Er is een dreiging dat het 'zionistische' gevaar Iran dreigt binnen te vallen. Iran heeft toch wel degelijk recht op kernwapens om zich te kunnen verdedigen? Als je zo redeneert, kun je jezelf afvragen waarom Mugabe nog geen kernwapens heeft.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: N. Davidson
gelukkig heeft KW geen kernwapens
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
Nick D.
Ik denk ook dat de Protocollen niet door joden zijn geschreven, maar door hun vijanden. Maar dat beteklent niet dat ze geen goede beschrijving zijn van de gang van zaken in de wereld. Dat zijn ze wel. Verbluffend goed zelfs. Die vervalsers waren niet op hun achterhoofd gevallen.
Toch heb ik hier nog wel een joodse bron die beweert dat de Protocollen weldegelijk door joden zijn geschreven: http://www.savethemales.ca/maurice_joly_plagiarized_proto.html
Over Birobidzjan kunt U hier een en ander lezen: http://studentpulse.com/articles/221/2/birobidjan-the-story-of-the-first-jewish-state
Ik denk dat Stalin de lastige joden een beetje op afstand wilde plaatsen, maar dat ze er niet graag heen gingen.
Dat neemt niet weg dat de ( niet lastige) joden toch heel veel macht hadden en de zaak zo ongeveer regelden.
De neef van Kaganovich ( Stuart Kahan ) is niet zozeer boos op zijn oom omdat hij 20 miljoen mensen heeft vermoord.
Nee, hij is boos omdat zijn oom ook joden heeft vermoord.
Dat het Congres in Amerika 'Israeli Occupied Territory" is, dat wil niet zeggen dat er geen strijd gaande is. Het is niet zo dat de joden in alles hun zin kunnen doen. Maar ze hebben wel zeer veel invloed, en wat belangrijker is: die invloed is schadelijk voor Amerika en voor de Amerikanen: dan ben je dus als land "bezet".
Over de False Flag: zie wat ik geschreven heb over de BVD en de SP, hierboven.
De BVD zal nooit, (vermomd als onze vijand) een schip van onze eigen bondgenoot torpederen ( met vele dode soldaten als gevolg) om daarmee extra hulp van die bondgenoot te krijgen.
Die morele grens stapt de Mossad regelmatig over.
Ik ken geen andere landen die dit ook doen.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
KW ga falcificeren
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
KW waarom word je nou niet joods? da s goed voor je hersens, bovendien vergaar je zo ongebreidelde macht.
iedere slimmerik is bij ons meer dan welkom.
aan de gang en doe je best.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
Onder welke valse vlag verschuilt Ahmedinejad zich Cor?
M.a.w.: welk onschuldig land krijgt de schuld van de kwade daden van Ahmedinejad? (Nog even studeren,. Cor, en dan weet je wat een valse vlag actie is.)
Wanneer heeft Iran voor het laatst een oorlog ontketend?
Wanneer is Israel voor het laatst ten oorlog getrokken?
Wanneer ging Amerika voor het laatst ten oorlog?
Welke 2 van deze drie landen zijn nu het gevaarlijkst, denk je ?
Hoe zit het met Israel, hebben die dan ook geen kernwapen? Of toch wel? Is dat dan ineens niet gevaarlijk?
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
Waarom zou ik joods willen worden , Winston? Stel je voor dat ik net zo'n plank voor mijn hoofd ogen zou krijgen als sommige joden die ik op websites ontmoet...... Dat lijkt me toch maar niks.
Mijn hersens heb ik een keer uitgebreid laten testen in een ziekenhuis. Ik had erge klachten van vergeetachtigheid.
Daar kwam uit dat ik een IQ van 135 heb.
Dat vind ik voldoende.
En het is ruim meer dan de overgrote meerdeerheid van de joden heeft, dus daar hoef ik ook niet jaloers om te zijn.
Maar hoe zit het eigenlijk met jouw IQ, Winston?
En vooral ook: hoe is het met jouw karakterologische ontwikkeling gesteld.
Je geeft me soms de indruk last te hebben van regressie naar kinderlijk gedrag.
Is dat alleen onder zware en langdurige stress ( zoals bij mij, toen ik geheugenverlies had) of heb je het wel vaker?
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
KW, als de overgrote meerderheid van de joden een veel lager iq heeft dan jij, waar komt dan die exorbitante joodse macht vandaan? die hoort dan toch bij jou en de jouwen te liggen.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
Jouw verhaal zit logisch niet goed in elkaar, Winston.
Als 10 % van de joden slimmer is dan ik en met elkaar samenwerkt, dan spreken we dus over 3 miljoen mensen. Natuurlijk zijn er heel veel niet-joden die ook slimmer zijn dan ik, maar wij spelen elkaar niet de bal toe. We hebben niet samen een (genetisch en religieus bepaalde) solidariteit.
Over de oorzaak van die exorbitante macht kan ik je nog wel iets vertellen. Toen er nog geen banken waren, legden rijke mensen hun goud in de kluis van de ( joodse) goudsmit.
Je kon ook goud lenen bij de goudsmit, tegen pakweg 10 % rente.
In plaats van goud werd vaak een briefje door de goudsmit gegeven. Iedereen ging er van uit dat de goudsmit inderdaad het goud in de kluis had.
Maar de ervaring had geleerd dat hij wel 10 maal zoveel kon uitlenen (in briefjes) als hij werkelijk aan goud in de kluis had, want de mensen kwamen zelden de briefjes ruilen tegen echt goud.
Zo ontving de goudsmit elk jaar aan rente (10 % over het tienvoudige dat hij in de kluis had) precies even veel als de rijkste mensen van de stad samen bezaten !
En dan is er nog de fameuze 'compound interest' , waarvan Einstein zei: dat is de meest formidabele kracht in de natuur.
(Groter dan de atoombom dus.)
Als je toch geïnteresseerd bent, Winston, lees dan maar eens dit artikel:
http://stanvanhoucke.blogspot.com/2010/05/het-neoliberale-geloof-507.html
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
KW, dat joden elkaar de bal toespelen is een vooroordeel en dus niet waar.
joden zijn genetisch zeer divers, het is een mengvolk pur sang, dus dit is ook niet waar.
joden mochten geen beroepen uitoefenen, geen lid worden van gildes, ze werden gedwongen tot geldhandel , rente en belastinginning door de christelijke overheid.
het volk nam dat de joden kwalijk, iets waar jij ook nog dagelijks aan leidt.
by the way, kokketeren met een hoog iq, getuigt van een laag iq
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: winston
K.W., Er zijn gelukkig meer intelligente, vrije denkers als jij. Kijk even op http://www.internationaljewishconspiracy.com/index.html
Laat je niet inpakken
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: BA Sinnic
Ik denk dat Iran het gevaarlijkst is, volgens mijn informatie wil Ahmadinejad Israel van de kaart vegen en geeft hij Israel de schuld van alle ellende in het midden-oosten. Verder destabiliseert Ahmadinejad de prille 'democratieën' in Irak en Afghanistan, zorgt hij voor onrust in de regio Pakistan/India, voorziet Hamas van wapens, terroriseert Libanon, bewapent het Venezolaanse leger van clown Chavez en maakt afspraken met Mugabe over steun in ruil voor uranium, maar dit alles louter onder de vlag van vredelievende bedoelingen. Dat Israel haar nucleaire arsenaal uiteindelijk gaat gebruiken, daar ben ik niet zo bang voor, ze hadden al reden genoeg toen Saddam met scuds begon te gooien. Zelfs de saudi's zien nog liever een Israel met kernwapens dan dat Iran hierover beschikt.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: Cor
Trouwens, interessant verhaaltje over die Joodse goudsmit, doet me denken aan de Joodse spijswetten. De Joden aten strikt volgens hun spijswetten (overigens overgenomen door de islam) en in de vroege middeleeuwen leidde dat ertoe dat het de Joden waren die vrijwel geen last hadden van enge ziektes (hygiëne problemen). Omdat Europa toen nog in zijn periode van achterlijkheid zat waren het de Joden weer die al gauw beschuldigd werden van hekserij en duivelskunsten omdat ze gezond bleven en eindigden velen hun leven op de brandstapels.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: Cor
@ K.W.
''Mijn hersens heb ik een keer uitgebreid laten testen in een ziekenhuis. Ik had erge klachten van vergeetachtigheid.
Daar kwam uit dat ik een IQ van 135 heb.''
Normaal gesproken is dit niet mijn stijl, maar voor u maak ik graag een uitzondering. U hebt dus uw hersens ''uitgebreid laten testen'' in het ziekenhuis. Ik neem aan dat het om een scan ging. Hoe wilt u anders neurologisch onderzoek laten verrichten? En tijdens dat ''testen'' konden ze uw IQ vaststellen? In welk ziekenhuis was dat, als ik vragen mag?
Over de oorzaak van die exorbitante macht kan ik je nog wel iets vertellen. Toen er nog geen banken waren, legden rijke mensen hun goud in de kluis van de ( joodse) goudsmit. ... ''Zo ontving de goudsmit elk jaar aan rente (10 % over het tienvoudige dat hij in de kluis had) precies even veel als de rijkste mensen van de stad samen bezaten!''
Deze klinkklare, antisemitische apekool heb ik vijftien jaar geleden, toen ik nog op de basisschool zat, al eens eerder gehoord. (Of maakt die basisschool ook onderdeel uit van Het Zionistische complot?) Cor en Winston hebben het al op vrij eenvoudige wijze ontkracht voor u.
''En dan is er nog de fameuze 'compound interest' , waarvan Einstein zei: dat is de meest formidabele kracht in de natuur.
(Groter dan de atoombom dus.)''
Dit is echt een bizarre vergelijking. U bent een ware meester in het trekken van bizarre vergelijkingen.
''Ik denk ook dat de Protocollen niet door joden zijn geschreven, maar door hun vijanden. Maar dat betekent niet dat ze geen goede beschrijving zijn van de gang van zaken in de wereld. Dat zijn ze wel. Verbluffend goed zelfs. Die vervalsers waren niet op hun achterhoofd gevallen.''
U erkent dus dat deze gecreëerd zijn door vijanden. Maar toch vindt u dat deze een ''verbluffend'' goede beschrijving zijn van hoe het er aan toe gaat in de wereld. Ging laatst een artikel op WIK niet over deze manier van denken? Ze zijn inderdaad niet op hun achterhoofd gevallen. Zij hadden bij het fabriceren van deze dwaasheden een duidelijk doel voor ogen: indoctrinatie van al die goedgelovigen die diep van binnen al het wereldleed toeschrijven aan een Joods complot. U maakt dus deel van de doelgroep die het meest gevoelig is voor deze propagandamachine. Ik ben dit alleen van mening in uw abjecte visie over de rol van Joden, en vaak Israël, in de wereld.
U bent in uw uitlatingen regelmatig over de schreef gegaan. Ook op persoonlijk vlak. Terwijl u in uw visie over hele andere onderwerpen juist gezond kritisch bent. Waarom heeft u zo'n afkeer van Israël, Joden en het Jodendom? Met kritiek is werkelijk niks mis. Maar waarom bent u toch zo verdomd selectief in uw oordelen waar vrijwel ieder land, volk en religie voor in aanmerking komt? Waarom ziet u in werkelijk iedere oorlog, revolutie een Joodse samenzwering? Hopelijk geeft u hier antwoord op i.p.v. weer een heleboel veelal vage bronnen.
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: N. Davidson ()
Er is door mijn tegenstanders wel erg veel onzin (**) geschreven, hierboven. Ik ga dat niet allemaal voor de zoveelste keer weerleggen.
Het is duidelijk dat U niet bent geïnteresseerd in de waarheid.
Uw strijd is een politiekes strijd voor de belangen van één groep.
Die groep profileert zich sterk als slachtoffer, en maakt zo mooi gebruik van het psychologische princiepe dat mensen niet in één persoon dader en slachtoffer kunnen zien : iemand is òf goed, òf slecht. ( men lost die cognitieve dissonantie op door één aspect te veronachtzamen.Dus: de slechte daden van de joden worden weggewuifd.)
Mijn strijd is voor een rechtvaardige wereld, omdat je dan veel meer kans op vrede en menselijkheid hebt.
De joodse machinaties en manipulaties ( van de neocons bijvorbeeld, maar ook van bankier Schiff en Lev Trotsky indertijd) brengen die wereldvrede het meest in gevaar.
Daarom behoren zij nu juist het meest kritiek te krijgen. Maar ze krijgen het minst, althans, in de Media. Komt natuurlijk ook omdat ze die al sinds 1915 beheersen. ( J.P.Morgan kocht toen 'de Media' , zoals een congreslid ( Oscar Callaway) in 1917 in het Congres heeft verklaard.
Ze beheersen met hun schenkingen de benoemingen aan Amerikaanse universiteiten. En de policy. En als de studenten zich tegen Israel willen keren, zullen ze zorgen dat die studentenleiders niet worden herkozen. Althans, zo heeft een lid van Aipac het vorige week uitgelegd: "Zo doen we dat ook met Congresleden: wie niet doet wat Aipac wil, zal niet worden herkozen. Daar zorgen we wel voor."(*)
(*)http://www.huffingtonpost.com/mj-rosenberg/schumer-im-on-a-mission-f_b_560091.html
(**) Israel is niet gevaarlijk, want het
heeft geen atoombom ingezet toen er scuds op Israel vielen.
Volgens mijn info zijn daar geen doden in Israel bij gevallen. Wiki spreekt over 1 Israeli dode.
Vergelding met een atoombom zou wel erg buiten-proportioneel zijn.
Deze manier van redeneren is voor mijn tegenstanders echter geen probleem. U begrijpt dat een discussie op dit nieveau voor mij niet aantrekkelijk is.
http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/dates/stories/january/18/newsid_4588000/4588486.stm
Geplaatst op: dinsdag 4 mei 2010 | Door: K.W.
Als u de waarheid in pacht heeft, zoals u zelf aangeeft, en dus niet openstaat voor een discussie noch kritiek op uw standpunten. Dan heeft het weinig zin. Of heeft het alleen zin voor u, als we het eens met elkaar zouden zijn? Dat laatste stuk van u is precies de manier waarop u redeneert. Het is bij u voor of tegen. Terwijl u het echt niet eens met mij hoeft te zijn.
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: N. Davidson
Het probleem, Davidson, is dat jij steeds met loze ongefundeerde uitspraken komt die op geen enkele manier door argumenten of bewijzen worden gesteund terwijl jij van ieder ander verwacht dat ze wel met argumenten en bewijzen komen.
Het is de dubbele moraal die jij en je medestanders steeds tentoonstellen die mensen mijlenver de keel begint uit te hangen. Houd toch eens op met die hypocrisie.
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: Ruud
Ruud, ik denk niet dat Davidson nog zal antwoorden. Hij schijnt te zijn opgepakt gisteravond, in Amsterdam. Veel meer weet ik er ook niet van...
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: K.W.
K.W.
Zeg nou zelf, waar weet u wel meer van?
Maar u bent werkelijk hilarisch. De wonderen zijn de wereld nog niet uit; u beschikt over humor.
Over vlag acties gesproken... Gisteren was daar een duidelijk voorbeeld van;)
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: N. Davidson
Ruud,
U bent het er dus mee eens dat er een werelwijd (joods-zionistisch) complot gaande is?
Dat de universiteiten wereldwijd hierbij betrokken zijn, daar kunt zich ook in vinden. Iedereen kan met citaten en doorverwijzingen? komen dat maakt de zaak er niet geloofwaardig op. Uw aantijgingen zijn totaal ongefundeerd. Kom met ''loze, ongefundeerde''' voorbeelden zou ik zeggen. Voorbeelden uit wat ik allemaal gepost heb beste Ruud.
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: N. Davidson
http://www.youtube.com/watch?v=skbExDtFiu4&feature=related
Verklaar dit dan maar eens. Een echte jood aan het woord en geen zionist.
Hier nog een. Jood geboren in Palestina weigert noch langer onder de zionisten in de zionistisch bezettingsstaat in Palestina te blijven wonen.
http://www.youtube.com/watch?v=fiSP076_nVI&NR=1
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: Judaism is ok, zionism no way
http://www.youtube.com/watch?v=hmJt33TmAKg&feature=fvw
Nog een die de massamedia nooit laten zien. En nog zijn er mensen die denken dat de massamedia objectief is.
Massamedia is allemaal in handen van een kleine groep die graag hun eigen beeld, conform hun politieke, economische, financiële, geopolitieke belangen, de wereld in helpen.
Denk na mensen, iedereen haalt zijn nieuws van Reuters of AP.
Waar zijn de onafhankelijke journalisten gebleven die zelf op pad gaan?
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: Judaism is ok, zionism no way
M'n beste Davidson, zodra jij je uitspraken en aantijgingen van feitelijke ondersteuning voorziet doe ik hetzelfde.
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: Ruud
He he, Ruud. Jij begint hem ook al door te krijgen.
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: Stop zionisme! Dus jij ook Nick!
En het werd stil op straat, Ruud. Ik denk dat je N. Davidson by "the short and curly" hebt. Draaien maar!
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: Don't twist my pubes ()
N Davidson schrijft: " Iedereen kan met citaten en doorverwijzingen komen, dat maakt de zaak er niet geloofwaardig op."
Zoals ik al eerder schreef: "Davidson, wat moeten we nu met jou ? "
Natuurlijk is niet ieder citaat even krachtig.
Maar een citaat van Winston Churchill, van Bertrand Russell, of van bekende joodse mensen ( Einstein die Menachem Begin een terrorist noemt) dat levert 'proposities' met de hoogst mogelijke kracht. Ik zou niet weten hoe je uitspraken nog meer overtuigings-kracht kan geven.
Natuurlijk hebben Churchill, Russell en Einstein ook vele domme en onjuiste uitspraken gedaan. Maar zouden ze over de joden in Rusland nu werkelijk een leugen verzonnen hebben? En welk motief konden ze daar voor hebben ?
Geplaatst op: woensdag 5 mei 2010 | Door: K.W.
K.W.
Op dit moment is er een mooie documentaire op Ned 2.
Ik zal proberen antwoord op uw vragen te geven. Met een eventuele doorverwijzinging naar betrouwbare bronnen.
Aan de rest van de reacties gericht aan mij (Ruud uitgezonderd). U moet uzelf schamen.
Geplaatst op: donderdag 6 mei 2010 | Door: N. Davidson
Echt een prachtige documentaire. en dat vind ik zelfs.
Geplaatst op: donderdag 6 mei 2010 | Door: N. Davidson
@ DavidsSohn
Erst jetzt sehe das Ihre blöde Wahnsinn schon vor etwa 4 Tag klar war, JA!
Mein Himml, König Daaavid, so viel Muhe um sonst, kein Pfennig verdient - he, gib mir, verleih mich doch etwa Gelt - ich zahle 11 prozent, plus mein Gold Ring !!!!! Und meine Frau/Man, beide gut fuer Prostitution=Gelt
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: pdonkersloot
Kijk nou toch eens. Ik ben benieuwd wat men hier van vindt.
http://www.haaretz.com/jewish-world/jewish-community-takes-on-comedy-central-s-anti-semitic-stereotypes-1.291189
Geplaatst op: vrijdag 21 mei 2010 | Door: Ruud
@Ruud. Comedy Central heeft de "aanstootgevende anti-semitische" tekst "You lied to me, Jew Producer" uit het spelletje gehaald onder druk van de Abraham Foxman van de ADL. Kennelijk speelt vrijheid van meningsuiting niet altijd een rol. Er wordt verder geen enkele aandacht aan besteed in de MSM. Je kunt het gekuisde spelletje nog wel spelen op de site. www.comedycentral.com/sitewide/game_player/index.jhtml?game=271497
Geplaatst op: vrijdag 21 mei 2010 | Door: Gerard
Het is bijna iedere dag hetzelfde hier: er wordt een topic op WIK geplaatst, er wordt gereageerd, K.W. begint over zijn joodse complottheorie, enkele anderen gaan er weer op in, er volgen allerlei uitwisselingen van links met "bewijzen" en over het topic gaat het allang niet meer.
Overal op internet is het de gewoonte om over het topic te praten en niet te gaan trollen over je eigen stokpaardjes. Andere reageerders wijzen reageerders er op als ze offtopic gaan. Dat gebeurt hier zelden. Jammer want ik vind die stokpaardjes van die mensen zo saaaaiii... Ik kom niet op deze site voor dat gebekvecht maar voor de inhoudelijkheid en diversiteit van de onderwerpen.
Geplaatst op: vrijdag 21 mei 2010 | Door: de Vooruitgang
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: vrijdag 17 september 2010 | Door: kellygreen
Reageren