ZATERDAG 26 MEI 2012

’Er zijn meer joden nodig’ en 'Ik mag Geert wel'
zaterdag 8 mei 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek

Bekeren tot het jodendom moet makkelijker worden, vindt de Amerikaanse rabbijn Cukierkorn. „Als die aardige heidenen die Anne en haar familie lieten onderduiken, nu bij een synagoge aankloppen, wordt de deur in hun gezicht dichtgeslagen. Dat is toch belachelijk? Je ziet vaak dat diegene die onderdrukt of misbruikt is in zijn jeugd, later zelf gaat onderdrukken. Bij de joden is dat niet anders.” Cukierkorn is op bezoek in Nederland en heeft in Trouw goede raad.  De Europese joden hebben fantastisch werk geleverd door het antisemitisme aan de kaak te stellen. Maar ze staan niet meer open voor de cultuur waar ze in leven. Dan hoor je hier gewoon niet. Zo roepen we weer haat over ons af. We moeten ons niet afzonderen.”
Ook de islam moet het ontgelden. „Als bij jullie straks een op de drie kinderen moslim is, is dat niet goed voor jullie land.” Cukierkorn deelt de islamkritiek van PVV-leider Geert Wilders. „Ik mag hem wel. Kijk, jullie hebben een open, pluralistisch land. Dan moet je niet te veel mensen opnemen die niet open en pluralistisch zijn. In de VS is maar één plaats waar de islam groeit: in de gevangenis. Islam groeit waar wanhoop is.”

Bron: Trouw

  < 
 > 

Meer berichten:

Reacties (35)
Moeilijk leesbaar interview, met al die stellige uitspraken.
Ik mag deze man wel, maar heel weinig joden zullen het met hem eens zijn dat bekering tot het jodendom gemakkelijk moet worden gemaakt.
Verder staan er nogal boude uitspraken in het Trouw artikel:
- "de helft v d Amerikanen is van godsdienst verandert".
- "Er zijn een half miljoen Amerikanen joods geworden".

We zullen maar aannemen dat hij een functie heeft om het jodendom dichter bij de niet-joden te brengen. Een goodwill ambassadeur.
Maar geen enkele jood zal hem serieus nemen.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: K.W.

Omdat er geen joodse paus is, er is geen centraal punt van waaruit het beleid wordt uitgestippeld en uitgevoerd, is de uitspraak dat er meer mensen zich moeten bekeren tot het joodse geloof een beetje onzin. Wat volgens de ene stroming wel is toegestaan wordt door de andere stroming als onmogelijk geacht, namelijk het toetreden tot het joodse geloof. Volgens de belangrijkste stroming is het alleen zo dat je jood bent als jouw moeder dat ook is. Feitelijk is dit niet vol te houden, maar men voelt het zo.
Echter er is hoop, als men met de bekendste kappeldrager eens een middagje gaat onderhandelen, dan zie ik een grote mogelijkheid om het aantal joden met een of twee miljard te vergroten. In werkelijkheid is het christendom een ontwikkeling van het jodendom. Dat wat in het oude testament werd aangekondigd is met het nieuwe testament uitgekomen.
Ik denk dat het zin heeft. De joden krijgen er een paar miljard fans bij en de moordenaars van Christus krijgen vergeving. Iedereen blij.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: vanhetgoor ()

Als joden inzien dat Jezus de ware jood was is de verlossing nabij....
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: tempelridder

Dat het jodendom zo gedecentraliseerd is leidt er toe dat de ene stroming de andere nauwelijks als jood erkent. In elk geval niet als gelijkwaardig jood.
In feite kijken alle stromingen een beetje op elkaar neer.
De joden afklomstig uit de arabische landen ( mizrahim) staan laag in de pikorde.
Als onze vriend Cukierkorn christenen gaat bekeren, zullen die nooit erg mee tellen.
De essentie van het jodendom is toch dat zij het door God uitverkoren volk zijn. De andere landen en volkeren zullen mettertijd ondergeschikt zijn aan Gods Volk. Dat heeft God hen zelf beloofd.
Er zijn nogal wat rabbijnen die zeggen dat de ziel van de niet-jood meer op die van een dier lijkt, dan die van een mens.
Vergelijk Ezechiel 23:20: "Their flesh ( penises) is as the flesh of asses and their issue ( zaad) is like the issue of horses."

In Lyssen vindt U tientallen voorbeelden: http://desip.igc.org/holo_lysson.html

Kortom: het is ondenkbaar dat de christenen en de joden fuseren.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: K.W.

Zeg K.W. hoe zou jij je levensmissie nu eens positief formuleren? Je weet je kritiek op alles wat los en vast, recht en krom zit uitstekend te formuleren, aan IQ ontbreekt het je niet.
Maar ik ben wel benieuwd naar welke dingen er nu volgens jou heel goed gaan in de wereld (ook met naam, toenaam, getallen en cijfers) En wat jij daaraan bijdraagt of zou willen dragen.

Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat je een vrij eenzijdig gedachtepatroon hebt. Of, vrij naar Olivier B. Bommel: U hebt een erg hoog denkraam, maar ook wel erg smal.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: adriaan

Het kan mij niet hoog en smal genoeg zijn, Adriaan.
Maar als jij een breed en laag denkraam prefereert, prima.

Met het bedrijf dat ik al ruim 30 jaar heb gaat het goed. Sinds enkele jaren is er zelfs een buitenlandse vestiging. ( In een ander werelddeel maar liefst !) Naam en toenaam geef ik niet, maar het draagt zonder meer bij aan een betere wereld. En met de cijfers zit het wel goed.
Ik hoef niet zo veel meer te werken, en kan dan lekker wat lezen.
Dat begon in september 2008, toen de crisis uitbrak.
Een hele ontdekkingstocht, mag ik wel zeggen.
Ik geniet er van.
Wat gaat er verder goed? Wel, in onze contreien gaat alles nog heel behoorlijk. Al begrijp ik niet dat de mensen vroeger veel minder moesten werken dan nu. ( Vader werkte voor vrouw en 6 kinderen, nu werken pa en ma beiden en hebben ze 1 kind, en nog is het krap-aan)
Hoe komt dat ? Omdat we nu meer goederen consumeren? Maar die goederen worden allemaal machinaal geproduceerd.

Gisteren heb ik Margrit Kennedy herontdekt. 40 % van onze uitgaven gaat naar rente. Ook als we geen enkele lening hebben!
De producten die we kopen, daar zit namelijk rente in berekend.

Die verdraaide bankiers hebben ons lelijk bij de neus, Adriaan.
Daar wil ik wel meer van weten.
www.debalie.nl/mmbase/attachments/311334/margrit_kennedy.pdf
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: K.W.

@ K.W.

Er is niets mis met je denkraam. Ik lees je bijdragen met plezier.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: Jacques Jour

adriaan, je bent geweldig,

winston
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: winston

Over religie zijn er maar weinig mensen die vanuit kennis kunnen spreken er wordt van alles geroepen en beweerd waarvan veel niet klopt. Antisemiet? Dat woord wordt gebruikt voor zo ongeveer elk bezwaar tegen Israël en of Zionisme of judaïsme. Het klopt niet Semitische bestaat niet het is de benaming van een taalgroep waartoe ook bv het Arabisch behoort. Met volk/stam heeft het dus niks te maken. Het judaïsme is een religie, het zionisme is een religieuze/politieke ideologie. Het joodse volk bestaat niet wel een joods geloof enz etc en zo kunnen we nog wel even doorgaan. De spanningen tussen religieuze, politieke ideologieën en mengvormen is van alle tijden. Oorzaken zijn te vinden in de dogmatiek van zowel religieuze en politieke ideologieën waar men er doorgaans vanuit gaat dat de eigen dogmatiek superieur is aan alle anderen en het nodig gevonden wordt om de anderen te bestrijden. Het zou fijn zijn als er over dit soort onderwerpen niet vanuit de onwetende onderbuik, maar met verstand van zaken werd geschreven.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: Zambezi

@ KW (snap je lezen=weten proces geheel + persoonlijke en zakelijke ervaringen)

Je slaat de spijker op de kop:
'De essentie van het jodendom is toch dat zij het door God uitverkoren volk zijn. De andere landen en volkeren zullen mettertijd ondergeschikt zijn aan Gods Volk. Dat heeft God hen zelf beloofd.'

Het is dat diepgewortelde superioriteitsgevoel, de godswaan, de arrogantie waarover men alle alle tijden en in alle windstreken struikelt. d's geen prettig gevoel. Ik noem het naar Nietzsche de niet aflatende ijver zich als Uebermensch afzetten tegen ieder ander: de Untermensch.

Voorts zie ik dat ellendige Oude Testament - met de Koran - als een opsomming van gruweldaden tussen en tegen onderlinge Semitische stammen. En als een ellenlange gruwelijk rascistische lijst van wie het met wie deed (uit bezitsvermeerderingsdrang) .
Voorts stel ik dat Jezus zijn stamgenoten de definitieve impuls gaf hem (mond)dood te willen toen hij de tempel schoonmepte van de talloze bankierende geldwoekeraars. Hij pakte ze bij de geldbuidel naast hun taas.

Al jaren leg ik het zo uit: als ik in een buurt/dorp verderop in een kroeg aan de bar ga zitten en ga verkondigen dat ik beter ben dan mijn mede krukzitters - of met een soortgenoot in ons vreemde taaltje ga zitten sjjmoezen - dan weet ik wat er gebeurt: ze flikkeren me er uit. En terecht.

Deze Amerikaanse snateraar in Trouw heeft geen enkel gezag binnen de aanhoudende stammen- en richtingenstrijd van het Jodendom. Da's bij de ongeleide projectielen der Moslims niet anders, eveneens bij de elkaar en anderen beprotesterende gereformeerden. Zie daar de reden dat veel van het maatschappelijke ongenoegen, de diepe frustratie van 40 jaar sosjaal wanbeleid zich nu ontlaadt op de Katholieken (= Algemenen) met hun duidelijke gezagsstructuur. Al garandeert dat zeker geen hemel op aarde, ze zijn geen messentrekkers en erewrekers. Ze zijn immers beschaafd, dat weten de calculerenden azijnpissers in dit holle vaten landje. En als je ze vraagt waar ze op vakantie gaan, hoor je in 80 % van de gevallen een Mediterraan land: veelal door en door en door Katholiek. Dat betekent dus: lekker eten, fijne mensen, mooie steden en dorpen, lekker wijntje en trijntje, mooie appetijtelijk gekleden volk, goede bediening. (Behalve de hufters, die krijgen de wind van voren, terecht hahahahahaahaaaa)
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: pdonkersloot

Jullie kunnen het blijven negeren/ontkennnen maar feit is en blijft. De joden hebben jezus vermoord (vrede zij met hem)!! Laat dit duidelijk zijn: bekeren of niet muteren ieder van ons is god's lieveling.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: Rachid

@ KW. Ik vroeg naar je missie, niet naar hoe je de kost verdient. Wie ben je, wat is je levensdoel, van wie hou je, wat wil je bereiken voor je doodgaat, dat soort dingen.

Maar goed jij handelt dus in iets (diensten, producten whatever). Dan doe je toch zelf lekker mee in het circus van rente op rente.
Dan moet je niet de joden de schuld geven van alles.
De thora verbiedt uitdrukkelijk het heffen van rente, daarnaast kennen de joden een jubeljaar (1 keer in de 7 jaar worden alle slaven vrijgelaten en alle schulden kwijtgescholden.
Wat financiele gerechtigheid en medemenselijkheid betreft is er geen godsdienst of filosofie die verder afstaat van de uitzuig- en graaicultuur waar jij het over hebt.

Ik beweer niet dat het fenomeen wat jij beschrijft niet bestaat, maar je kunt dat niet toeschrijven aan 1 volk. Het feit dat veel joodse mensen in de bankierswereld terecht zijn gekomen is omdat het voor hen in Europa al sinds de vroege middeleeuwen verboden was door handel of productie de kost te verdienen.

Ons bankensysteem is ook zonder wantoestanden niet perfect. In principe wordt het rentepercentage gebaseerd op de risico-inschatting die de bankier maakt, maar het zou beter zijn om helemaal geen rente te vragen.

Dat standpunt hebben zowel Joden, Moslims en Katholieken gezamelijk.
De protestanten hebben hun bezwaren ertegen sinds Calvijn losgelaten. (Je zou zelfs kunnen stellen dat het Calvinisme is aangeslagen bij de gratie van handelaren en bankiers die een religie wilden die veel geld verdienen en veel rente vragen niet verbood)
Dat kun je zien aan de verspreiding van het Calvinisme nl vooral handelssteden langs de Rijn, Donau en andere waterwegen. Geneve, Heidelberg, Dordrecht, etc)

Maar zelfs dan kun je ook het Calvinisme niet de schuld geven. Het blijft naar mijn mening een kwestie van de menselijke hebzucht.
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: adriaan

Adriaan, al sinds mijn jeugd wilde ik de wereld begrijpen: ' Hoe een mens in elkaar zit, en hoe de wereld draait.'

Dat brengt je vanzelf bij het jodendom. Hun wetenschappers zijn alomtegenwoordig, en hun invloed in de geschiedenis blijkt altijd nog weer groter dan gedacht. Nu zou ik bijna zeggen dat de wereldgeschiedenis bestaat uit de strijd tussen de joden en de niet-joden. Dat is overdreven, maar niet zo heel erg overdreven.

In de meeste gevallen zie je dat de joden een coalitie aan gaan met de heersers van een land/volk. Voor de joden en de heersers is dat gunstig, maar het volk lijdt er onder.

In het Poolse Rijk lieten de adel en de clergy alles over aan de joden. Ook de rechtspraak. Het hele land werd a.h.w. geleased aan joden die als rentmeesters de zaak beheerden. Het volk werd op afschuwelijke wijze uitgebuit.

Minder dramatisch, maar wel goed zichtbaar: de overrmacht van de joodse lobby in Amerika.
Sharon: "Wij , de joden, beheersen Amerika."
Zie: http://intifada-palestine.com/2009/05/04/ariel-sharon-we-the-jewish-people-control-america-and-the-americans-know-it/

Wat is mijn missie?
Mijn missie is om hier balans in te brengen.
Om de positieve krachten van de joden te benutten, maar hun destructieve kracht af te remmen. Voor mij heeft ieder mens recht op een humaan bestaan.
Ik denk dat informatie verbreiden de enige manier is.

Nog even een correctie: de joden mogen (moeten !) interest berekenen aan niet-joden.
Zie Israel Shahak, hoofdstuk 5:
Taking of interest.
[......] However, it is still the case that granting an interest-free loan to a Jew is recommended as an act of charity, but from a Gentile borrower it is mandatory to exact interest. In fact, many - though not all - rabbinical authorities, including Maimonides, consider it mandatory to exact as much usury as possible on a loan to a Gentile.
Uit: http://abbc.net/historia/shahak/english.htm#5
Geplaatst op: zaterdag 8 mei 2010 | Door: K.W.

Ik herhaal:
"Voorts stel ik dat Jezus zijn stamgenoten de definitieve impuls gaf hem (mond)dood te willen toen hij de tempel schoonmepte van de talloze bankierende geldwoekeraars. Hij pakte ze bij de geldbuidel naast hun taas."

En voeg toe: er is een verschil tussen zaken doen, waarbij beide partijen tevreden zijn, gelijk oversteken....En het vel over de oren halen - belazeren- woekeren - voorbij het gaatje gaan - te veel eisen, machtsmisbruik, naaien, schrapen, bloed onder de nagels vandaan halen.

Woekeren is een vergeten woord - het gebeurt steeds weer, vooral in Zwitserland en andere op geld gefixeerde plekken ter wereld.

Er is niks tegen geld verdienen. Tevens:

Er kan niet genoeg de schijnwerpers gezet worden op de notoire, statistisch aanwijsbare overtreders van morele afspraken: belazer de ander niet. Zoals je zelf niet belazerd wenst te worden.
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: pdonkersloot ()

K.W.,

u schaamt zich werkelijk nergens voor getuige uw reactie(s), die natuurlijk niet uit konden blijven, op dit artikel. Ik sluit me aan bij de volgende bronnen:
http://www.gebladerte.nl/10534f32.htm
http://www.geschiedenis.nl/index.php?go=home.showBericht&bericht_id=1185
http://www.gebladerte.nl/20062g21.htm
http://chronicle.com/article/The-Neoconservative-Conspiracy/5046/

Of u moet het boek van Jean-Paul Sartre ''Portret van antisemiet'' maar eens lezen. Misschien herkent u zichzelf in dit boek. Ik vind het sowieso vreemd dat u zo eenzijdig redeneert en oordeelt. Veel van uw andere reacties zijn juist zeer te waarderen.
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: N. Davidson

Het artikel op: ''http://chronicle.com/article/The-Neoconservative-Conspiracy/5046/'' kunt u in zijn totaliteit lezen op de volgende website: http://97.74.65.51/Printable.aspx?ArtId=18461.
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: N. Davidson

Die grenzeloze, uiiterst irritante bekeringsdrang van sommigen, nu weer ene Cukierkorn.
Religie is niets anders dan sprookjes, poppenkast.
Geloof wat je wilt, maar laat anderen met rust, een regel die geldt voor iedere aanhanger van welke verzonnen god dan ook!
hetvrijevolk.com/?pagina=5648
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: Piet D.

Nick Davidson is boos op mij, maar ik heb geen idee welke uitspraak hem nu zo boos maakt.
Als hij dat even wil zeggen, dan zal ik de uitspraak onderbouwen, zoals U dat van mij gewend bent.

Davidson, wat moet ik met al die links? U noemt mij een anti-semiet. Dat weet ik al langer. So what ?
Uit de links blijkt ook dat U samenzwerings-adepten inferieur vindt. Waarom precies?
Leg me dat eens uit.

Eén link gaat over ene Peter Edel, die beweert dat Hitler joods bloed had en dat Heydrich een joodse vader had.
Tjonge jonge.... Belangrijk !
Een Duitse joodse leraar, Dietrich Bronder, schreef “Before Hitler Came” in 1964 waarin hij de joodse afkomst van Adolf Hitler, Rudolf Hess, Reichsmarshall Hermann Goering, Dr. Josef Goebbels, Gregor Strasser, Alfred Rosenberg, Hans Frank, Heinrich Himmler, Reichsminister von Ribbentrop, SS Leider Reinhard Himmler documenteerde en Hitler’s bankiers Ritter von Strauss en von Stein.

Da's nog eens andere koek.
Maar mij interesseert het niet.
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: K.W.

K.W.,

natuurlijk interesseert u dat niets. U bent selectief in uw kritiek.
Ik ben niet boos hoor, dat stadium ben ik allang voorbij. Het is meer een gelaten verbazing geworden. Hoe is het toch mogelijk dat iemand die op het oog een zeer intelligente indruk maakt, zich schuldig blijft maken aan het verspreiden van allerlei nonsens. Ik vind het voornamelijk verbazingwekkend dat u zich als een soort hoeder ontfermt over het zogenaamde onrecht en misdaden waar de joden zich volgens u al sinds jaar en dag schuldig aan maken.

Ik vind overigens antisemieten net zo inferieur als anti-ariers of anti-negers of het hebben van anti-sympathie tegen welk volk dan ook. De term: antisemiet is niet echt van toepassing in uw geval. De term is sowieso te breed in zijn betekenis. Joden zijn immers niet het enige semitische volk. Anti-joods lijkt me meer van toepassing.

''Mijn missie is om hier balans in te brengen.
Om de positieve krachten van de joden te benutten, maar hun destructieve kracht af te remmen.'' Dat is niet uw doel. Uw doel is wat dat betreft overduidelijk. Bovendien vind ik het nogal een abject doel. Waar haalt u de arrogantie vandaan? Ieder volk, iedere religie heeft zich schuldig gemaakt aan misdaden. Niemand gaat vrijuit. Bij u lijkt er duidelijk sprake te zijn van: 'Des te meer u weet (in uw geval denkt te weten), hoe meer u er achter komt dat u eigenlijk niets weet.'
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: N. Davidson

@ Davidszoon

"Er kan niet genoeg de schijnwerpers gezet worden op de notoire, statistisch aanwijsbare overtreders van morele afspraken: belazer de ander niet. Zoals je zelf niet belazerd wenst te worden."

Immers - als er al sinds de Babyloniers jammerklachten opstijgen en vastgelegd zijn over de onplezierige en patroonmatige gedonder met de nakomelingen van Abraham en Sara ( mijn goede God hebbe hun ziel) overal waar ze gaan of staan - van Zweden, Engeland, Spanje, Italie, de Balkan, Nederland, tot ver achter de Oeral - dan is er maar een constante. En dat zijn de Joden. Wegens hun eeuwenoude superioriteitswaan, overfixatie op geld, eigen volk eerst houding. Ik leefde onder een dak met een, willens en wetens. In bed ging het wel lekker, maar heb 't wel geweten, uiteindelijk, hahahhaa. (Dus bespaar me iedere verdachtmaking van vooroordelen)
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: pdonkersloot

@pdonkersloot

U maakt mij nieuwsgierig. Dus u bent tot deze conclusie gekomen omdat u slechte ervaringen met een joodse hebt gehad? Beetje kortzichtig lijkt me. Mijn eerste vriendin was ook van joodse komaf maar is net als ik zo geassimileerd als het maar zijn kan. Als was ze naar mijn zin nogal pacifistisch, te wereldvreemd. Maar van een arrogantie was geen sprake. Maar dit terzijde, u moet niet zo ouwehoeren alstublieft. Ieder volk is gefixeerd op geld. Geld is al sinds jaar en dag het ware geloof. Zonder ben je immers nergens. Voelt een moslim, christen of voor mijn part mormoon zich niet superieur tegenover andere gelovigen. Voor ieder van hen is de leer waar ze zich op beroepen de absolute waarheid. Ieder volk laat 'eigen' mensen voor gaan. Behalve in Nederland natuurlijk;) deden ze dat niet dan geven ze als het ware hun eigen bestaansrecht op. Solidariteit is uiteraard zeer belangrijk maar dat is onder moslims idem dito.
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: N. Davidson

En ik heet Davidson. Ik noem u toch ook geen 'donkere sloot'?
Geplaatst op: zondag 9 mei 2010 | Door: N. Davidson

Weggewikt door de redactie.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: pdonkersloot ()

@ P. Donker Schoft

Ik begrijp het, een trauma.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: N. Davidson ()

@ DavidSohn

Fout - traumatische syphilis bleek ze ver voor mijn tijd te hebben opgelopen - net als Aids een Acquired, ofwel: door actief übergeil wangedrag verkregen ziekte. (Niet een per ongeluk opgelopen verkoudheid)

Jij begrijpt niks, verwarde moslim
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: pdonkersloot

@ in Donkere Sloten

Haha. Het werkelijk aangenaam uw reacties te lezen.
Een SOA kan toch een traumatisch effect teweeg brengen, dat moet je niet onderschatten. Ubergeil wangedrag, in passieve vorm niet bestaand, is een mes dat aan twee kanten snijdt. Dat aquired begrijp ik inderdaad niet helemaal. Uitleg is geboden. Ik zal het aan een van mijn islamitische vrienden vragen. Die zijn niet zo verward.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: N. Davidson ()

A I D S = Acquired Immune Difficiency Syndrome

Da's wanneer jouw Immuun Systeem totaal Uitvalt... niet door een vuiltje in de lucht... maar door Acquiring - door actief je gentialien overal in of omheen te steken, rectaal, in de shit

Begrepen? Mineur, Minderbroeder, jonkie

(ik las je gezeur zojuist van een paar dagen terug op een andere draad - zo is het mooi geweest met je)
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: pdonkersloot

Weggewikt door de redactie.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: Michael - Leah Cim

Getuige JOUW reactie, in het prachtige duits, weet ik het wel.
En wat gezeur. K.W. wil zogenaamd een discussie. En er was me toch een toepasselijke documentaire op de buis. Dus bespaar me uw pseudo-intelligente bekrompen hersenspinseltjes. Het was leuk. U bent onleesbaar omdat u schrijft vanuit uw eigen bizarre onderbewustzijn. Zogenaamde toffe termen kortom: onnavolgbaar. Trouwens al mocht ze deze gruwelijke daad op haar geweten hebben. Wat mij nog steeds niet duidelijk is, kan aan mij liggen maar so be it. Zij is dus een van de van de zovelen geweest die vanwege haar ''ubergeilheid'' een immuunsysteem-slopende ziekte heeft opgelopen. WTF wil dat nou zeggen. Frustatie, dat is het sleutelwoord.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: N. Davidson ()

En met alle respect, je weet toch dat je niet met een afgelikte boterham (onveilig) het bed in moet duiken. Wederom met alle respect, dat is vragen om ellende.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: N. Davidson

beste davidson,

waarom reageer je toch steeds op het gebral van donkersloot?
je weet toch, holle vaten klinken het hardst, waarschijnlijk is hij door zijn joodse vriendin met aids besmet. en van aids word je dement.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: winston

Je hebt gelijk Winston. Ik deed een poging maar het is inderdaad zinloos.
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: N. Davidson

@pdonkersloot schreef:

A I D S = Acquired Immune Difficiency Syndrome

Toen mijn oma voor het eerst op het Drielandenpunt stond, riep ze uit: "Wat een prachtig Paramaribo!"
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: Bernadette de Wit

Deficiency. U bent een beetje een kniesoor in dezen, Bernadette. Of wilde U alleen maar ons laten lachen om uw oma? In dat geval: gelukt!
Geplaatst op: maandag 10 mei 2010 | Door: K.W.

Weggewikt door de redactie.
Geplaatst op: dinsdag 11 mei 2010 | Door: heroieka ()



Reageren

Om te kunnen reageren moet u zich eerst hier registeren.
Reacties die niet voldoen aan de huisregels worden verwijderd.

Wachtwoord   

Vink aan als u niet wilt dat uw emailadres gepubliceerd wordt

Van dit Sharia-filmpje voor het monument op de Dam gaat veel gedoe komen
.

foto
Niet artsen, maar politici besturen ziekenhuizen en de zorg
Het zijn opvallend vaak oud-politici die als bestuurder een flinke vinger in de pap hadden bij de verdeling van 23 [...]

foto
Vaticaan-gate: de butler als boef, de gelekte geheimen, de groeiende chaos
Het is de man die de paus 's morgens helpt met aankleden, die aanwezig is bij de ochtendmis en voorin de Pausmobiel [...]

foto
Verkiezingen worden een duel tussen Mark Rutte en Emile Roemer
De VVD en de SP hebben de meeste kans op succes bij de komende verkiezingen, althans datblijkt uit een kiezersonderzoek [...]

foto
Gebruiken Republikeinen dit tegen Obama? Hij was gretige 'pot'-roker
De jonge Barack Obama hield wel van een jointje. Geen probleem zou je zeggen, maar in de VS was en is het illegaal. In [...]

foto
Lenteakkoord: er worden massaal rollators gehamsterd
Er worden massaal rollators gehamsterd. En dat ligt waarschijnlijk aan het Lenteakkoord. Premis Medical, de grootste [...]
De Koppensneller
Oorlogsmisdadiger Klaas Faber (90) dood. (14:47) De Nieuwe Pers

Sigaretten in Nieuw-Zeeland worden 40% duurder (08:54) de Volkskrant

Job Cohen heeft een nieuwe baan (16:13) AT5

Mooi weer houdt lang stand (12:19) De Telegraaf

NS vreest lege treinen door Lenteakkoord (09:25) de Volkskrant

Nederlander geeft minder uit aan Oranjegekte (19:22) Nos

Ungerecht und überflüssig:Bayern-Fans pfeifen bei Robben (18:02) Die Welt

Beter geen Spelen: Grote toernooien schaden de economie (17:34) Powned

Vandaag eerste zomerse dag. (16:05) Het Parool

PVV-Eurofractie naar vlaggetjesdag in Urk (12:06) Visserijnieuws

ADVERTENTIE
Tip en volg ons!
ADVERTENTIE
VoorpaginaArchiefOver onsContactAdverteren Huisregels RSS-FeedPDAIPhone
Laatste wijziging: Sat, 26 May 2012 18:22:29 +0200 (Sat, 26 May 2012 16:22:29 GMT)
Pagina gegenereerd: Sat, 26 May 2012 18:22:29 +0200 (Sat, 26 May 2012 16:22:29 GMT) 
Procestijd pagina: 0.351 sec.