ZATERDAG 26 MEI 2012

Om de islam te haten heb je geen moslims nodig
maandag 24 mei 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek

Polen heeft een traditie hoog te houden. Het antisemitisme heeft het daar immers door de eeuwen heen ook altijd bijzonder goed gedaan. Eerst, tot de Duitsers kwamen, terwijl er heel veel joden in het land woonden, daarna, toen de Duitsers weer weg waren en ook de joden, zonder joden. Nog altijd even antisemitisch.
In die traditie spoelt nu een golf anti-islam door Polen. Heel Warschau hangt vol met affiches tegen het oprukkende Islamgevaar. Aanleiding: de komst van een bescheiden moskee naar de Poolse hoofdstad. Bescheiden, niet uit terughoudendheid, maar omdat er niet veel nodig is. In heel Polen wonen nog geen dertigduizend moslims. En 39 miljoen Polen. Dat lijkt te weinig om te haten. Maar blijkbaar niet. Bij de golf van landen die meedoen aan de wedstrijd wie haat de islam het ergst doet ook Polen mee. En historisch gezien moeten we hen niet zo maar onderschatten voor de overwinning. Want ze zijn goed in het haten van vreemden.

Bron: Globalpost

  < 
 > 

Meer berichten:

Reacties (90)
Driehonderd jaar lang bestond in Polen het Arendar systeem.
De adel en de Kerk verhuurden alles ( boerderijen, fabrieken, cafés, brouwerijen, winkels) aan de Arendars. Dat waren voor 95% joden. Deze Arendars mochten ook recht spreken en iemand ter dood veroordelen. ( Dood door spietsing, was de gebruikelijke methode.)
In die periode behandelden de joden deze Polen als dieren. Ook de rabbijnen waarschuwden dat er wraak zou komen. Er was inderdaad een opstand in 1650. Maar het systeem duurde tot 1800. In de 18e eeuw was 80% van de joodse kostwinners een Arendar. Een joodse baas met Poolse lijfeigenen, zou je kunnen zeggen.
Onder het Communisme waren de meeste leiders van joodse afkomst, en zelden geliefd.
Ik neem aan dat als ons land zo'n geschiedenis had, dat we dan ook niet echt warm zouden lopen voor de joden. Of ze nu wel of niet in je land wonen.
Een goed essay met ongeveer 30 literatuur verwijzingen over deze zaak: http://www.thepeoplesvoice.org/TPV3/Voices.php/2009/05/26/holocaust-holodomor-origins-of-anti-semi?page=1
(NB: Polen was destijds veel groter: ook Ukraïne , Wit Rusland vielen er grotendeels onder.)

Het internationale Islam-bashen is trouwens een grotendeels joodse onderneming, dus wie weet wie al die affiches in warschau geplakt heeft.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

En zie ook wij hebben ons "Pools" gedachtegoed nog niet verloren.
Een halve waarheid, een paar hele leugens en jodenhater KW heeft weer een fijne dag.
Voor wie de waarheid over het fenomeen Arenda's wil weten, de achtergronden: armoede, geweld, antisemitisme, verdrijving, uitsluiting en haat tegen de Joden in groot Oost Europa kan onderstaand wetenschappelijk artikel lezen.
Leerzamer dan het dubieuze haatlog waarop KW zijn leugens baseert.

http://www.shtetlinks.jewishgen.org/Kolomea/arenda.htm
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Robbert L.

De foto die jij hier geplaatst geeft is een foto van een poolse demonstratie tegen islamofobie. Op die affiche daarboven staat "nee tegen islamofobie". Maar voor een gemiddelde door de haat geblinde Nederlandse Polen-basher maakt het schijnbaar niet zo veel uit.
Dumbass.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Napoleon

Om de moslims te haten heb je geen islam nodig.

De titel lijkt me verkeerd om. Er is kennelijk geen Islam(kennis) nodig om de moslims te haten. Ik haat (nou ja haat) de islam maar niet de moslims.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Ad

Als de polen een hekel hebben aan mensen met een overtuiging die andersdenkenden zo nadrukkelijk uitsluit hebben ze groot gelijk.
Sterker nog: zijn ze slimmer dan wij.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: hoff

Beste Robbert L.
Als U mij die twee leugens even wil aanwijzen, daar zou ik U dankbaar voor zijn.
( Wel doen hoor, want anders denkt iedereen dat U mij valselijk beschuldigt !)
Uw bron is volgens U wetenschappelijk, maar als ik het goed begrijp baseert de schrijver zich op 3 boeken en enkele websites.

Mijn 'haatlog' baseert zich op 77 boeken. Ik heb ze speciaal voor U geteld. Zo onder andere:

Norman Cantor The Sacred Chain, p. 184 (1994)
-F2- Chaim Bermant, The Jews, p. 26 (1977) !
-F3- Jacob Katz, Exclusiveness and Tolerance, p. 152 (Oxford University Press, 1961)
-F4- Elliott Horowitz, Reckless Rites (Princeton University Press, 2006).
–F5- Eisenmenger J.A. Entdektes Judenthum (1700), translated as:
–F5- Eisenmenger J.A. Rabbinical Literature: Or the Traditions of the Jews (1748)
–F6- Katz: From Prejudice to Destruction, (1980),
–F7- Hartung: “Love Thy Neighbor: The Evolution of In-Group Morality” (1995)
–F8- David M. Weinberg’s essay in the Jerusalem Post, April 21, 2003
-F9- Rabbi Tzvi Weinberg, “Esau-Edom: Profile of a People” (Dec. 16, 2000) (OL)
-F10- Adiel Schremer, “Eschatology, Violence and Suicide: An Early Rabbinic Theme…OL
-F11- Israel Jacob Yuval, Two Nations in Your Womb ( 2006).
-F12- Dr. Ariel Toaff Pasque di Sangue: Ebrei d’Europa e omicidi rituali (2007).

( dit is slechts een klein deel van de litteratuur. Meer als voorbeeld, omdat U de indruk wekt dat Ù wetenschappelijke werken citeert, en niet ik. De werkelijkheid is volgens mij eerder omgekeerd.)
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

Ik zou graag zien dat je de cijfers die je presenteert verantwoordt en geen indruk probeert te maken met een of ander essay met 30 literatuurverwijzingen, dat zegt namelijk helemaal niets.
Geef directe verwijzingen wanneer je zo stellig bent met je percentages.
Het is bespottelijke dat je maar wat de wereld inslingert en dan van de lezer verwacht dat ie de rest van de dag gaat googelen om te kijken of bij benadering zou kunnen kloppen wat jij beweert.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Victor

Voor Nederlanders is het niet echt slim om Joden te gaan haten.
Onze eigen Gouden Eeuw is ingezet dankzij de komst van elders ongewenste Joden in Nederland. Die Joden namen hun handelskennis, geld, netwerken en materieel mee naar Nederland.
Nederland bezat ineens mensen die werkelijk ondernamen, plukten daar de vruchten van, en plukken die vruchten nu al 500 jaar. Feitelijk heeft dit land z'n welvaart van 5 eeuwen letterlijk aan de Joden te danken.

Daarbij, het overgrote deel van de Nobelprijzen op wetenschappelijk gebied wordt behaald door Joden, terwijl ze maar een fractie van de wereldbevolking zijn. De gemiddelde intelligentie van Joden ligt dan ook zo'n 10 IQ-punten hoger dan die van andere Westerse blanken....

En nee, ik ben geen Jood, heb geen Joods bloed, doch ben gewoon een aangename en effectieve mengeling van Hollands en Duits bloed.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Hans Langbroek ()

Welke cijfers zou je willen weten, Victor?
Begin nu eens om get artikel dat Robbert linkt te bekijken, lees hier en daar wat. bekijk dan mijn artikel. Welke vraag heb je? Geloof je niet dat er uberhaupt zo'n systeem was ? Zelfs Robbert zegt van wel.
Geloof je niet dat de mensen als lijfeigenen moesten werken, onder hun joodse baas? Zelfs het artikel van Robbert meldt dat:

Serfs: The serfs were tied to the lands. They depended on the magnates and arrendars to provide rations and other goods in exchange for many hours of hard labor. They were taxed heavily and were restricted from moving to other regions. The serf could be sold with the land by the landowner or leased as was the case with arendas.

Of ben je ongelovig omdat je er nooit over gehoord had?

Victor, er is heel veel gebeurd in de geschiedenis dat ze jou nooit verteld hebben, naam dat van mij aan.
En als je er achter komt wat dat alles is, weet je ook precies wie onze informatie en onderwijs beheerst.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

Ik heb toch enige cijfers voor Victor .
Uit het artikel van Robbert: (sectie 5, onderaan)
The Jew as an arendar appeared so often that it was common to use the term Jew and arendar interchangeably.
UIt: http://www.jewishfamilyhistory.org/grand_duchy_of_lithuania.htm
“During the 18th century, up to 80 percent of Jewish heads of households in rural areas [of what are now Lithuania, Belarus, Ukraine and parts of Poland] were arendars, that is, holders of an arenda

Uit beide citaten samen blijkt dat bijna alle joden arendar waren, en dat er vrijwel geen niet-joodse arendars waren.
De Polen waren dus 300 jaar lang overgeleverd aan joden die hun 'eigenaar' waren, en zelfs de rechtspraak over hen voerden.

En dat was geen genoegen, zoals je uit onderstaande bronnen kunt opmaken:

Chaim Bermant: Rabbis warned that Jews were sowing a terrible harvest of hatred, but while the revenues rolled in the warnings were ignored. Moreover, the rabbis themselves were beneficiaries of the system.

Graetz: The Jewish arendars had lost “integrity and right-mindedness. . . as completely as simplicity and the sense of truth. They found pleasure and a sort of triumphant delight in deception and cheating.” He adds that they “advised the [Polish noble and ecclesiast-ical] possessors of the Cossack colonies how most completely to humiliate, oppress, torment, and ill-use [those colonies]. . . . No wonder that the enslaved Cossacks hated the Jews. . . . The Jews were not without warning what would be their lot, if these embittered enemies once got the upper hand.”

En wij maar denken: rare achterlijke Polen.
Maar wie is er nu eigenlijk achterlijk, in de betekenis van 'niet geïnformeerd'?
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

@ langbroek - je zegt het het: ik ben Hollands. Inderdaad hebben de protestantse VOC steden (en niet de katholieken die in de Brabantse en Limburgse wingewesten werden uitgebuit) hun zakken olv van Iberische Joden aan de grachtengordels heel schunnig volgepropt: slavenhandel. Jaaa, dat deden de roomsen ook, zul je gillen. Mijn antwoord: beweer dan niet dat je zo'n Gutmensch bent (alhoewel, je bent half Mof; heb je last van schuldgefühl seit 1940?? :-)

Hoofdzaak wat de Polen betreft is dat ik juist de Polen op mijn blote knieën dank omdat zij in 1683 met een handvol gemotiveerde strijders een horde van 100.000de kromzwaard Turken voor de poorten van Wenen stopten - wat er overbleef kreeg echter de vrije aftocht, zie hieronder. De rest van Europa zat te slapen. De Polen kenden ook toen al het domino effect: heb je na enkele rotte appels binnen laten druppelen er te veel van, dan is er geen houden meer aan. Dan is er een point van no return: ingrijpen. Doe je dat niet, dan krijg je - zoals hieronder staat beschrven - de Zwarte Lap aangreikt om jezelf op te knopen.

De Polen zijn eeuwenlang door tsaristish Russische en Sovjet/Joodse Marxistische uitbuiters geknecht vanuit het Oosten, en vanuit het westen door de Pruisisch/ nazistische Duitsers. Ik heb grote bewondering voor ze, ik zie ze hier graag werken. Pakken klussen aan waarvoor wij sinds 1965 olv Joop den Uyl en zijn vakbond trawanten te lui en arrogant zijn geworden.

Mensen zijn niet geboren om te haten - als in de loop van 2000 jaar bepaalde groeperingen steeds maar weer de wind van voren krijgen, op plekken 2000 kilometer uiteen, dan kun je je 's op je kop krabben en je afvragen wat hier de constante factor is.

Ik ben de Polen dankbaar dat mijn ouders me niet tweetalig en dubbelmoralig en dubbeltongig hebben moeten opvoeden: illegaal Nederlands en in het officiele Arabisch!

Dan hadden we hier overigens ook zulke haat en nijd en moord en doodslag gehad als tussen: Shiiten en Soennies, Palestijnem en Ivrieten/Judeaers, Turken en Koerden, Iraniers en Irakezen, Saoudische moabieten en Morco's die Berbers onderdrukken en haten, die hun messen geslepen houden tegen de ... etc

Polen strijden tegen de barbarij. Wij zijn te zeer van binnen uit leeggezogen door politiek correctionisme, dwaas schuldgevoel, gebrek aan gezonde eigenwaarde.

Wikipedia: "Onverwachts verscheen in de vroege ochtend van 12 september de Poolse koning Jan Sobieski op het toneel met een gecombineerd Pools-Duits-Oostenrijks leger. Door een uitgekookte strategie wist hij het Turkse leger te verslaan. Eerst vielen achtereenvolgens de Duitse en Poolse infanterie aan, en nadat het Turkse leger grote manoeuvres moest uitvoeren om zich te verdedigen en er hevig werd gevochten, kwamen de Poolse en Oostenrijkse zware cavalerie (zie huzaren) uit de heuvels op de rechterflank af stormen. Na 13 uur was de strijd beslist: de Turken gaven zich over en trokken zich terug naar Hongarije. Kara Mustafa werd uit zijn ambt gezet en in december ter dood veroordeeld. Toen hij in Belgrado aankwam, ontving hij van de sultan een pakje met een zwarte zijden sjaal. Hij wist wat dat betekende: een bevel om zichzelf op te knopen.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: jurkmans

@KW Je hebt de basis verkeerd. Niet het islam-haten komt door de joden. Het joden-haten komt door de islam.

WIK is ongeveer de enige site waar onder vrijwel ieder artikel iemand gaat uitleggen hoe de joden de schuld van alle ellende op de wereld zijn, dus ik heb het pas maar eens opgezocht.

De joden zaten duizenden jaren geleden al in wat nu Israel is. Ze zaten daar gewoon lekker in hun eigen land, deden hun eigen ding en vielen niemand lastig.
Toen kwam daar een pedohomo langs om een bepaald intolerant geloof te verspreiden. Alle volkeren in de omgeving zijn uiteindelijk gezwicht voor de rovende en moordende bende, alleen de joden niet. Omdat de pedohomo dat niet kon hebben gingen hij en al zijn volgelingen alles wat maar met joden te maken had zwart maken.
Net als het verpreiden van zijn geloof was ook zijn verspreiding van jodenhaat zeer succesvol want we hebben er nu nog ellende van.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Ronald|

Juist, zo doe je dat, Jurkmans, het onderuithalen van een bewering als: 'Aanleiding de protesten: de komst van een bescheiden moskee naar de Poolse hoofdstad." Polen weten al eeuwen dat iets dat bescheiden begint gruwelijk uit de hand kan lopen.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

Moderator: Protest tegen de manier discussieren van Ronald !
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

Als je enigszins belangstelling hebt in de Islam als religie dan raad ik iedereen aan is op het internet een beetje research te doen naar historische bronnen van de Islam etc.
Je weet niet wat je leest zo bedroevend triest. Er zijn namelijk geen bronnen die de koran onderschrijven, geen enkele. Het is een doctrine verzonnen door zogenaamde erfgenamen van de profeet.

K.W. Het gaat over de Islam. Uw jodenhaat is bekend maar begint steeds triester te worden.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

ziggistardust: Wat is er mis met het vertellen van iets wat echt gebeurd is?
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Ronald|

Een verstandig mens wil geen gebruik maken van haat en onderdrukking om mensen aan te zetten tot het verrichten van dwangarbeid. Een verstandig mens houdt zich verre van Nazisme en Fascisme. De voordelen van een kleine groep gaan ten koste van de massa. De islam is een systeem waarbij door middel van roof, moord en doodslag goederen worden buitgemaakt. De islam heeft zich vermomd als een geloof maar is dat niet. Onrechtvaardigheid mag elke naam aannemen die het wil maar het blijft onrecht.

Dat er Polen zijn die demonstreren tegen de bouw van een moskee is een goede zaak. Het wordt hiermee duidelijk dat de Polen het niet accepteren dat er mensen zijn die met een stelsel van leugens en verdichtsels anderen dom houden en onderdrukken. Nu is het nog belangrijk dat de Polen de juiste argumenten op tafel leggen om hun weerzin tegen de moskee vorm te geven. Er is in de beschaafde wereld geen plaats voor de islam. Er zou een programma moeten worden opgezet die de laatste 30.000 moslims in Polen gaat uitleggen dan hun religie gebaseerd is op haat! En dat deze haat ongewenst is. Het past niet in de beschaafde wereld. Door de niet-moslims uit te leggen hoe de islam werkt en van welke leugens zij zich bedienen zal er een grote weerbare groep mensen ontstaan die moslims kan leren hoe zij zich kunnen vrijmaken van de onderdrukking en de ellende die de islam met zich meebrengt.

Het is wel belangrijk dat we blijven inzien dat er wel verschil is tussen antisemitisme en islamofobie. Vaak werd antisemitisme ingegeven door afgunst, de joden hadden het beter omdat zij harder werkten en beter nadachten. Maar Islamofobie daarentegen is het gevolg van ergernis over de terreur, de aanslagen, de oorlogen, de rituele verkrachting van vrouwen en meisjes en de mishandeling van kinderen in het algemeen. Die twee zaken hebben geen verband.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: vanhetgoor ()

Hou jij je er nou even buiten, DavidZoon, Je gebruikt het woord Islam en Religie in een zin, da's een Gotspe. Het woord Religie komt van het latijn: ligare: samenbinden. Zoals de medische term Ligament= verband, bijv. rondom een gebroken been. De Islam is Onderwerping en is een ideologie, een strijdmethode. Wie de Koran een letter anders interpreteert dan de z'n buurman (wat de buurvrouw meent doet er niet toe) die is fout. Tussen de gerformeerden hier is het al 4 eeuwen niet anders - en altijd gaat het om helemaal niks. Wat de Koran uit hun blote harses stampers gemeen hebben met de Thora uit hun blote harses stampers en de Zwarte Bijbel verzen stampers is de zelfde obsessieve levenstijl vol krankzinnige rituelen, angst voor allerlei gedachten, hun lijf, voedsel. Een diepe arrogantie jegens alles en ieder die anders is. Daarom staan al dergelijke groeperingen overal ter wereld en sinds mensenheugenis ter discussie.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

Ronald gaat ons de les lezen. Geschiedenis-les.
Hij lijkt te denken dat de joden tot het jaar 728 in Israel woonden!
En dat ze pas voor het eerst door Mohammed zijn 'aangevallen'.

Duik er nog maar eens in, Ronald, want dit lijkt nergens op.

In het boek Esther ( Torah, Oude Testament ) lees je al hoe handig de joden de Heerser van het land wisten in te palmen en de facto het land controleerden.

Diverse schrijvers vertellen hoe de joden her en der met de Heerer samenspanden ( symbiose) en o.a. de belastingen inden, en daar bepaald niet populair van werden.
Voor henzelf was het perfect: ze hadden een goed leven, en ze bleven raciaal zuiver, want door de vijndschap die ze opwekten, was er geen vermenging met de locale bevolking. Ze werden beschermd door de Heerser.

Flavius Josephus, The Antiquities of the Jews,"Syria violently stripped to its “bones” for Ptolemy III ( door de joodse tax-farmers)

Tacitus, The Histories, ( 109 A.D.) (“[the Jews] regard the rest of mankind with all the hatred of enemies”)

Gibbon: The Decline and Fall of the Roman Empire, vol. 1, ch. 15 (1776) “their sullen obstinacy. . . and unsocial manners seemed to mark them out a distinct species of men, who boldly professed, or who faintly disguised, their implacable hatred to the rest of humankind”

Tja, als je eeuwen lang overal meewerkt aan het uitbuiten van de bevolking, moet je niet denken dat je populair blijft.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

De islam-basher VanhetGoor beweert dat de Islam is gebaseert op haat. Wel , laat maar horen, Vanhetgoor, welke Soera's je precies bedoelt. Dan zal ik ze beantwoorden met watPsalm teksten en andere Torah citaten waar je van gaat rillen. Als het over haat gaat kunnen de joden er ook wat van hoor.
Kijk naar al die pro-israel sites: helemaal volgeplempet met islam-haat.
Rabbi's weten dat het voortbestaan van het joodse volk alleen kan als de joden gehaat worden.

Enkele voorbeelden:
Rabbi Meir Y. Soloveichik, “The Virtue of Hate,” First Things, Feb. 2003 (available online)(“When hate is appropriate, then it is not only virtuous, but essential for Jewish well-being”

Rabbi Dr. Dan Cohn-Sherbok,: “Jews need enemies in order to survive. . . . In the absence of Jew-hatred, Judaism is undergoing a slow death. . . .

Maar het mooiste voorbeeeld vind ik wel dit:
In 1812 Schneur Zalman of Lyady, the first Lubavitch Rebbe worked with the anti-Semitic Czar Alexander I to defeat Napoleon. He feared Napoleon would liberate the Jews, who might expect to benefit materially—although that’s a much-disputed calculation—but whose souls would be lost to assimilation and intermarriage.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

Dat is inderdaad een gotspe. Doctrine lijkt me een beter woord. Maar je moet je woorden nou eenmaal wegen. Maar voor sommige is het nou eenmaal een religie. Of bent u het daar niet mee eens?
Ziggistardust een Jamaicaan die Crack rookt?
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

Dit is dus, alweer, een Saoedische kwestie:

From that time they have been trying to build a mosque in Warsaw with the help of Saudi sponsors.

En volgens Amerikanen als Bush & Obama is Saoedie Arabië onze bondgenoot.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Karl Kraut

KW: misschien is dit een leukere site voor je: http://www.conspiracyplanet.com/
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Ronald|

Karl Kraut: Zodra de olie op is zijn de Saudi's geen vrienden meer van de USA, dat snapt iedereen.

Ik ben een groot voorstander van alternatieve energie. Niet vanwege het milieu, maar hoe minder olie we nodig hebben hoe minder geld er is voor islamisme en hoe rustiger Putin wordt.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Ronald|

@ KW: "but whose souls would be lost to assimilation and intermarriage."

De Zwarte Bijbel, ofwel het Oude Testament = net zo zwart en triest - uitgezonderd het erotische Hooglied - als de Thora. Het is een ellenlange opsomming van Wie met Wie binnen de eigen tribale geiten- en kinderfokkerij trouwde. Naar huidige normen regelmatig incestueus. Zo hou je je kapitaal - kamelen en/of geld - bijeen, zo kweek je een onderling bloedband van nepotisme en clientelisme. Familie eer komt dan overeen met bloedwraak.
Wie assimileert, mulit culti het bed deelt, die gaat uit de familie, of rechtstreeks de dood in. Vandaag de dag, bij ons om de hoek, in de eigen straat.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

@kw: "De islam-basher VanhetGoor beweert dat de Islam is gebaseert op haat. Wel , laat maar horen, Vanhetgoor, welke Soera's je precies bedoelt. Dan zal ik ze beantwoorden met watPsalm teksten en andere Torah citaten waar je van gaat rillen. Als het over haat gaat kunnen de joden er ook wat van hoor."

Ongetwijfeld, maar u weet dat al deze religies het geweld en de haat afgezworen hebben en dat tot op het hoogste niveau zullen bevestigen.
Bij de islam blijft men volhouden dat de koran het enige en onveranderlijke "woord van god" is.
Al op pagina twee van de koran word de ongelovige/andersgelovige de eerste keer zijn graf ingewenst en deze zegen wordt vele malen herhaald.

En, sla maar een krant open, nog te vaak word de wens in praktijk omgezet.
Vind jij dat een goede zaak?? en wenselijk??
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: hoff ()

Samenzweringen bestaan niet, volgens de Amerikaanse overheid:

http://www.america.gov/conspiracy_theories.html

One fantasy, reflecting this simplistic, unimaginative way of interpreting human events, falsely claims that U.S. national security agencies employ “economic hit men” to entrap countries with huge amounts of debt.

Daaruit kunnen we, gelukkig, concluderen dat er geen plan achter zit om de Amerikaanse overheid & de bevolking in de schulden te verzuipen!
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Karl Kraut

''Flavius Josephus, The Antiquities of the Jews,"Syria violently stripped to its “bones” for Ptolemy III ( door de joodse tax-farmers)

Tacitus, The Histories, ( 109 A.D.) (“[the Jews] regard the rest of mankind with all the hatred of enemies”)

Gibbon: The Decline and Fall of the Roman Empire, vol. 1, ch. 15 (1776) “their sullen obstinacy. . . and unsocial manners seemed to mark them out a distinct species of men, who boldly professed, or who faintly disguised, their implacable hatred to the rest of humankind”

Tja, als je eeuwen lang overal meewerkt aan het uitbuiten van de bevolking, moet je niet denken dat je populair blijft.''

Zo gaat u dus te werk. ik ben namelijk ook bekend met deze werken -heb ze hier in de kast staan. Maar u zoekt naar citaten, zinsdelen die uw mening onderschrijven, komt het overeen cntrl c
en cntrl v. Wetenschap betekent dat je naar bronnen zoekt die uw mening onderschrijven en naar bronnen die het tegendeel beweren. Niet naar zinsdelen of citaten. U gaat zo selectief te werk dan van nuances geen sprake kan zijn want u beredeneert alles op anti-joodse wijze. En schei toch uit met het verwijt dat wij massaal aan Moslims-bashen doen. Het is gewoon een bizarre doctrine gebaseerd op een in elkaar geflanst boek. De ware boodschap van de Koran bestaat al eeuwen niet meer. Maar wat is die ware boodschap dan? Waarschijnlijk gebakken lucht. Hoe komt denkt u K.W. dat de Islam geen gebruik wenst te maken van historische bronnen? Dat Mohammed in geen enkele historische bron voorkomt van andere rijken/staten?
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

Beste Hoff,
In Gaza werden raketjes gefabriceerd. Die hebben in 9 jaar tijd 15 Joden in Sderot gedood.
dat werd gewroken met het doden van 1400 Gazanen, vrouwen en kinderen.

Moshe Dayan zei ooit: “Israel must. . . invent dangers” to “keep its morale high and to retain its moral tension.”

David Ben Gurion: “It would be worth while to pay an Arab a million pounds to start a war.”

Citaten uit Lysson: Holomodor and Holocaust.

Ik denk dus niet dat de joden het geweld afgezworen hebben.

Ik denk dat ze die raket-aanvallen zelf wel in scene zullen zetten, als de Palestijnen het niet meer zouden doen.

Het gaat er om dat je de joodse denkwijze en werkwijze leert kennen, ( en hun doelen) dan pas kun je iets zeggen over Iran, Irak, de VS, 911, de kredietcrisis etc, etc.

Lees dus Lysson. http://www.thepeoplesvoice.org/TPV3/Voices.php/2009/05/26/holocaust-holodomor-origins-of-anti-semi?page=1
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

KW, het is in het eigen belang van bepaalde palestijnse figuren om de oorlog gaande te houden. De oorlog is namelijk lekker winstgevend:
http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KH18Ak01.html
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Ronald|

Het komische blijft toch, dat ondanks het onweerlegbare gegeven dat ongelooflijk veel mensen Mohammed heten, Mohammed zelf toch nooit bestaan schijnt te hebben.

Hier wordt het christendom, boeddhisme, islam en joodse religie met mekaar vergeleken:

http://wwwold.titanic-magazin.de/archiv/0306/cover0306.php
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Karl Kraut

"Het komische blijft toch, dat ondanks het onweerlegbare gegeven dat ongelooflijk veel mensen Mohammed heten, Mohammed zelf toch nooit bestaan schijnt te hebben"

Mmmm - of Mo heeft bestaan of niet zal me vette Varkensworst zijn - het gaat om het nu, hier, vandaag, bij ons in dorp en stad, da's helemaal NIET komisch:

want waarom heten ze zowat allemaal hetzelfde - op nadrukkelijk bevel van o.a. Koning Hasj an van Mocro? (Stel je voor dat wij hier allemaal of Jan of Piet + of onze dochters zelfs Heilige Oorlog/Jihad zouden noemen. Verplicht.***)

Waarom? Om onze Burgelijke Stand met zijn politiek correcte, soosjale ambtenaren des te makkelijker te kunnen belazeren. Zo belazer je makkelijker het Sociaal Fiscaal Nummer = de Uitkeringsfabriek = de Sociale Verzkeringsbank die nog altijd tig miljoenen onterecht uitkeert. En het belazeren-met-eeen-gericht-doel begint al bij de Vreemdelingen Politie, je zult er maar werken, de ene Hassan na de andere Mo. En de meesten liegen met stalen glimlach, schaamteloos. Schaamteloos geldgericht, typisch middenoosters.

Daarom is het deste verontrustender dat er in door Sovjets kaalgeroofd Polen nu al weer 30.000 (in werkelijkheid DUS al 100.000 !) moslims blijken rond te spoken. Daar is immers geen uitkering te incasseren en ook geen betaald werk, want dat doen de Polen zelf. Die moslims zijn namelijk DUS gestuurd, gefinancierd door Saoudisch Olie poen, dus in feite door ONS betaald. Saoudisch zijn moabieten, dat zijn de ergsten...ze trekken hun plan, kennen de westerse politiek correcte wetten en schaamtepatronen - afgekeken van de geld innings methoden der Joden van het zwaargesoepsidieerde Cidi en Anne Frankhuis en het Niod etc.

Enige wat er op zich: Arabische oliebronnen confisceren - en al dat geld in ontwikkeling van zonneenrgie proppen. Opschieten want de KGB van Poetin staat klaar om de Moslims (letterlijk: Onderwerpers) links en rechts in te halen. Die hebben voorraden van Moskou tot Tokio. En zero moraal in het zakendoen. Dat leerden ze van de generaties Goldmannen und Silberstein und Marx bankiertjes in en rond het Kremlin.

*** er is ook op deze site een bericht over die rottige Maffia, de Zuid-Italianen in Amsterdam die nu de pispaal zijn, terecht of onterecht. Er achter schuil gaat een virulent anti-katholicisme, waarschijnlijk van onverwerkt gereformeerde oorsprong.

Terwijl maar weinigen weten dat Maffia en Omerta arabische woorden zijn. Die hele zwijgplicht - op straffe van de dood - is het principe waarop de moslims ook hier te werk gaan: vertel de witmensen, de gastheer, die ongelovige honden en varkens NOOIT de waarheid, liegen mag, moet zelfs, is eervol. Vertel NOOIT dat je aangestuurd wordt via GSM of de kamelenroutes of hoe ook dat je onder controle staat vanuit de Grote Zandbak van de Dood.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

In NL lijkt, daarentegen, de doodstraf te staan op het niet-zijn van een flapuit.

Ziggy Stadust: "waarom heten ze zowat allemaal hetzelfde"

Ook Jan Jansen, Barend Barendse en dergelijken heb ik daarom ook altijd enorm dubieuze figuren gevonden, die alleen maar verwarring wilden zaaien bij de burgerlijk instanties.

In het Engels weet je tenminste dat een voornaam de 'Christian name' is, maar in NL worden tegenwoordig kinderen zelfs 'Mongoolse tent' genoemd, zoals Jort (Kelder).
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Karl Kraut

Doen ze goed.
Zij hebben een mooi voorbeeld hoe het niet moet.
Wij hier zijn een mooi voorbeeld voor de landen die dit nog kunnen voorkomen.
Hoe het niet moet zijn landen als vb Duitsland Frankrijk Italy Belgie Nederland. Engeland.
Massa Emigratie en Islam is één drama.
Massa Emigratie moet worden gestopt en wel nu.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Prettig weekend

Heb even globaal doorgelezen wat er aan reacties op dit artikel binnenkomen. In een van de stukjes las ik dat iemand het had over het bijbelboek Esther. Dat boek gaat er over dat de joden gevangen genomen, in een ander land dan Israël, in een ander cultuur leven. Op een gegeven moment komt een hoge regeringsambtenaar (Haman) op het idee om het Joodse volk uit te roeien. Door de dappere opstelling van koning Esther, voorkomt ze met gevaar voor eigen leven, dat het Joodse volk uitgeroeid wordt. Het bijbelboek Esther laat ten diepste zien dat de God van Abraham, Jacob en Izak waakt over zijn volk, dat het niet ten onder gaat, maar blijft bestaan.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Pua

@ karel kraut - als het niet zo'n fundamenteel probleem was, zou ik kunnen glimlachen om je Yurt grapje.

Napoleon heeft destijds in rap tempo niet alleen het kadaster ingevoerd, een deugdelijk Wetboek van Strafrecht, maar ook de Burgelijke Stand. Met verplicht behoorlijke - te onderscheiden, met name tussen de generaties ingeschrevenen - familienamen. Doel: behoorlijk een land besturen, nl netjes belasting kunnen innen, begrotingen maken, dienstplicht/het leger op orde brengen, rotzakken afschrikken en vastzetten.
Ik verwijt de Woestenij/Woestijn volken niet dat ze zover niet/nooit kwamen - waar ik de pest aan heb is: saboteren, liegen en bedriegen. Via de statistiek komt de rotzooi allang aan het ligt. We raakten definitief in de problemen door het grote toedekken, doodknufflen, pamperen. Toen de Linksen de grote zieligheid gingen exploiteren.
Ik ben trots op mijn voorouders, dankbaar voor wat ze opbouwden. Ik schaam me kapot voor wat er in amper 40 jaar is afgebroken, uitgewoond, bezoedeld, verkankerd, vergroezeld.

En gecorrumpeeerd, want ik zie hele straten vol met kebab tenten en schjlagerije, elke honderd meter vier stuks, afgwisseld door even zovele kleermakertjes - alle met een huur van 3000 in de maand. Terwijl er geen Hond of Geit als klant binnenkomt. Dat is het witwas circuit, het inpalmen van luie Hollandse eigenaren. En als je in het Kadaster kijkt - wat ik voor mjn hele buurt deed - dan zie je de groezelige BVtjes die naar de Antillen, Ankara, Mocro wijzen: druggeld.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

Toppunt van arrogantie, Pua, ventileer je: een prive god die zijn geitenhoedersvolk heilig verklaart, boven ieder wet zet, hoogstaander dan elk buurvolkje. Doodeng. En dat nu terecht het mikpunt van hele harde kritiek. En dat al heel lang. Nog langer dan die Mohammedanen en Allaaah U Hakkebar brullers.

Mensen die zichzelf niet weten relativeren, die hebben het altijd moeilijk met hun omgeving. Bij ons dat helaas in de laatste decennia erg verward geraakt.

(en ik ga 's uitzoeken of er een Koning Esther was, ipv Koningin - heel voorzichtig, want ik kan slecht tegen geweld, zinloos geweld verhalen als in het Ouwe Testament, zoals ik ook bedank voor knok- en haat- en vloek- en naai- en graaifilms. Met name de rotzooi uit Hollywood, gerund door figuren als Goldwin/Goudwinst perverten, telgen van Koning(in) Esther.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: ziggistardust

Ik denk dat er bij KW in de klas ooit een joods jongetje zat dat altijd net iets betere cijfers haalde. Of een mooier fietsje had.
Ach nee, natuurlijk, het meisje dat hij op het oog had verkoos een joodse knul boven hem. Damn.
Ergens moet die ontembare drang om maar te bewijzen dat joden nog nooit hebben gedeugd en nog steeds niet willen deugen, toch vandaan komen. Niemand wordt geboren met het antisemitisme-virus.
Wat me opvalt is dat wanneer je bij WIK ook maar de geringste kritiek hebt op een kinderverkrachter die toevallig joods meteen een of andere ''Gidi'' over je heen krijgt die gemakshalve maar even veronderstelt dat je daarom een neo-nazi bent.
Het andere uiterste is een ''KW'' die een onversneden antisemitisme ten toon spreidt en nog net niet refereert aan de ''Protocollen van de Wijzen van Zion'' of citeert uit ''Mein Kampf''.
Maar KW inmiddels kennende, zal dat niet meer lang op zich laten wachten.
Dit alles maakt het geheel wel wat levendig, intellectueel gezien echter geen knip voor de neus waard. (Vandaar dat ik ook niet heb kunnen voldoen aan de vraag om zoveel mogelijk mensen op deze site te attenderen, niet iedereen kan met regelmaat zoveel perverse reacties aan)
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Victor

Beste Victor, wat wij hier doen is discussieren met behulp van informatie die op wonderbaarlijke wijze niet bekend was tot voor kort.

Informatie die wel bekend had moeten zijn.

Ook daarvoor heeft Lysson een kort maar krachtig bewijs:

A search of the Library of Congress catalog under the keyword “arenda” brings up 37 apparently relevant items, not one of which is in English. By way of comparison, a search under the combination of “United States” and “slavery” brings up more than 10,000. A search under “Ukrainian famine” brings up all of ten items. A search under “holocaust” brings up more than 10,000.

Hoe kan het zijn dat de ene volkerenmoord meer dan 10.000 artikelen in de belangrijkste bibliotheek ter wereld telt, en de anderen slechts 10 ?
Waarom horen wij elk jaarwel ergens dat die rare Polen nog maar steeds antisemitisch zijn, en weet vrijwel niemand van ons dat ze daar 300 jaar lang als slaven voor de joden hebben moeten werken. Baas niet tevreden? Spiets maar een scherp stuk hout door zijn lijf.
Geen haan die er naar kraait: de joden waren de baas.
Hun eigen rabbi's zeiden dat ze te ver gingen.
Als de christenen naar de kerk gingen moesten ze toegang betalen aan de joodse meneer!

Wat een walgelijke wantoestand is dat geweest, en hoe walgelijk is het dat dit altijd voor ons is verzwegen, en hoe walgelijk is het dat als iemand als ik dat wèl bekend wil maken, dat hij dat hij dan wordt beeledigd door nitwits als ene Victor, van wie ik de eerste interessante gedachte nog moet lezen op deze site.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

Mijn huid is dik. Bovendien moet je het in een bepaald perspectief plaatsen. Maar het blijft inderdaad vermakelijk om te lezen en de links zijn al helemaal boeiend in hun waanzin. Toch is het met name droefenis dat overheerst. Hoe kan iemand zo selectief zijn in zijn haat en overdreven de Islam verdedigen met allerlei drogredenen? Ik vraag ook me ook echt af waar zijn anti-joodse opvattingen vandaan komen.

Maar daarom heb ik K.W. een verzoek gedaan om 1 juni in Amsterdam aanwezig te zijn. Er vindt dan een debat plaats dat hem op het lijf geschreven is. Kan hij iedereen waarschuwen voor het volgens hem werkelijke grote gevaar. Hij vindt zichzelf een realist en heeft bewijzen dat Joden al sinds mensenheugenis een volk is dat het kwaad vertegenwoordigd. Ook zijn houding tegenover regimes als Iran past perfect overeen met de onderwerpen die aan bod zullen komen.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

past perfect bij de onderwerpen ...

Ik ben onze afkorting graag voor.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

Mijn complimenten voor Pua. Correcte beschaafde reactie.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Niet Belangrijk

Ondanks dat KW profesor is in de antisemitologie en groot kenner van vage naziangehauchte websites, denk ik dat al zijn klasgenoten betere cijfers haalden dan hij. Wat het meest bijzondere aan hem is, is dat hij niettemin de arrogantie heeft om steeds maar weer te vragen waarom zijn leugens leugens zijn, alsof iemand zich serieus wil verdiepen in zijn zieke redeneringen. Vragen aan KW: 1) Waarom is iemands afkomst bepalend voor het respect dat hij persoonlijk verdient? 2) Welke voordelen heeft het antisemitisme de wereld gebracht? 3) Weet u wat complotdenken is? 4) Wilt u zo vriendelijk zijn uw intellect tentoon te spreiden op Geen Stijl? 5) Hebt u (nog) een vrouw en kinderen?
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: massimo

Beste Davidson,
die uitnodiging voor 1 juni heb ik nergens gelezen.
Zou nuttig zijn als je even had aangegeven wat en waar.

Zoals eerder gezegd: Het staat iedereen vrij mij voor rotte vis uit te maken. Mij deert het niet , en het is dan meteen duidelijk van welk niveau de tegenstander is.

De reactie van Pua is misschien beschaafd, maar correct is hij niet.
Het joodse volk was helemaal niet gevangen door de Meden en Perzen, noch door hun koning Ahasverus.( Ook wel bekend als Xerxes.)
het verhaal is op vele plaatsen op het internet te lezen.
De jood Mordechai ontdekt een complot van twee eunuchen die de koning willen doden.
O ja? Eunuchen die hun koning willen doden? En wat gebeurt er daarna met die Eunuchen?
Enfin, Mordechai ontdekt dat en waarschuwt de koning.
later is er dan Haman ( heel hoge functionaris) , en Mordechai wil niet buigen voor Haman.
Dat is voldoende aanleiding voor Haman om alle joden in het rijk van Meden en Perzen te willen uitroeien.
Ja, toen die Imam geen hand aan Verdonk wilde geven hadden we natuurlijk ook meteen alle Marokkanen moeten vermoorden. Dat is toch wel het minste dat je kunt doen in zo'n geval.
Enfin, ik heb geen zin om het verder te vertellen. Zelden een ongeloofwaardiger verhaal gelezen.
Maakt ook niet uit. Elk jaar vieren de joden dat Mordechai wraak heeft genomen en 75000 Perzen heeft vermoord.
Dat is dan hun belangrijkste feestdag: te vieren dat je 75000 mensen hebt vermoord ( perzen, in hun eigen Perzie, welliswaar, maar ze hadden de gastarbeider Mordechai een stro breed in de weg gelegd, dus : doden die lui.)

En dan zijn er hier om de haverklap lieden ( joods angehaucht meestal) die maar blijven klagen dat de islam zo gewelddadig is. !

Het hele verhaal speelt rond 450 voor christus.

De geschiedenis herhaalt zich dus al 2500 jaar lang.
Lees in gosnaam Lysson, dan zal je begrijpen hoe de wereld in elkaat zit.
Het leest niet gemakkelijk. De man kan niet echt schrijven. Ik lees het nu al voor de derde keer. ( is ongeveer 35 pagina's)
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

@ KW: Het feit dat u mijn gedachten omtrent de oorzaken van uw virulent antisemitisme als niet interessant ervaart, past geheel in het profiel dat ik inmiddels van u heb.
Ik vermoed dat introspectie, net als een gedegen historisch besef, niet uw sterkste kant is. Laat staan dat u het prettig vindt dat een ander u en uw antisemitische neigingen nader onder de loep legt.
Ik vind uw gedachten, en de mogelijke oorzaken ervan, juist zeer interessant.
In psychopathologisch opzicht wel te verstaan.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Victor

K.W.

Bij dat artikel over Obama met die foto van een juichende ahmedinejad.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

1) Waarom is iemands afkomst bepalend voor het respect dat hij persoonlijk verdient?

Respect moet elk individu verdienen.
De evolutie heeft ons uitgerust met een geheugen en met de mogelijkheid om te generaliseren.
Wie dat niet had, is niet meer: dat is de essentie van evolutie.
Generaliseren is heel verstandig, want anders kun je nooit een voorspelling maken. Dan loop je in feite elke keer weer tegen dezelfde boom, om te ontdekken: he, ook deze boom is hard en dat doet pijn.
Dat dien je in de kleutertijd te leren.
natuurlijk generaliseren we ook over mensen . En omdat bepaalde karaktertrekken erfelijk zijn, hebben we wat je noemt ' vooroordelen' over groepen mensen. Heel vervelend allemaal voor die ene gunstige uitzondering, maar het is niet anders.

Iemands afkomst is dus wel bepalend voor het verwachtingspatroon ( het vooroordeel) dat anderen hebben over deze persoon.
Mensen die geen vooroordelen hebben redden het niet in de evolutionaire strijd.

2) Welke voordelen heeft het antisemitisme de wereld gebracht?
Het grote voordeel dat de joden een beetje beperkt bleven in hun macht. Zo konden ze in het Byzantijnse rijk ( bestond gedurende 1200 jaar, langer dan welke andere beschaving dan ook) geen politicus zijn, geen leraar en ik meen ook geen geldzaken voeren.
Voor de joden zelf heeft het antisemitisme ook grote voordelen: hun groep blijft in stand ( dat ben ik met de Rebbe Schneur Zalman eens) : minder assimilatie.
En: veel minder pogroms en andere moorden op de joden.


3) Weet u wat complotdenken is?
Complotdenken is oog hebben voor de oudste tactiek die er tussen mensen, maar zelfs bij apen bestaat: Met zijn twee-en ben je sterker dan die ene andere ( lees Frans de Waal)
Je moet die buitenstaanders natuurlijk niets vertellen, dan is het nut weg.
Het is natuurlijk niet zo vreemd dat er nu enorme antireklame wordt gemaakt voor complot-denkers. De kwestie 911 is zo overduidelijk een bedrieglijk spel van enkele samenwerkende lieden, dat iedereen die er even in duikt meteen denkt: Oei,dat ziet er lelijk uit.
Gelukkig hebben ze veel invloed in de Media,dus nu verschijnen er volop boeken over die rare gewoonte van mensen om in complotten te geloven.
De hele geschiedenis hangt van complotten aan elkaar: wat moet je alleen? Vlak voor de WO1 uitbrak gingen de Engelsen nog snel naar parijs om een verbond te maken met de Fransen en de Russen.
Idem: vlak voor WO2 ging Hitler snel een overeenkomst sluiten met Rusland.
Niet helemaal perfect volgens de definitie van een complot, omdat zo'n verbond daarna wel bekend wordt, maar allez.

4) Wilt u zo vriendelijk zijn uw intellect tentoon te spreiden op Geen Stijl?
Ik weet niets van Geen Stijl.

5) Hebt u (nog) een vrouw en kinderen?
Wat gaat U dat aan?
Denkt U nu werkelijk dat ik een onaardig mens ben?
Terwijl U alleen maar op de bres springt voor de machthebbers in deze wereld , de KIssingers, Greenspans, Madoffs en de lui die in Gaza misdaden tegen de menselijkheid plegen, geef ik mijn tijd en energie gratis weg in de hoop dat ik per week 'e'en mens tot ander inzicht kan brengen.
Mijn strijd is voor de arme Afrikanen die geen medische verzorging krijgen omdat het geld van het land naar Wall Street gaat.
Voor de arme vrouwen in India die in de brandende zon de hele dag stenen klein moeten hameren.( 43 graden wordt het daar tegenwoodig.)
Ik werk voor de vele vele miljoenen Poolse boeren die bezweken zijn onder de knoet van de joodse rentmeester in die 300 jaar.
En U , massimo, hebt niet eens het lef in Uw lijf om eens een keer te lezen wat ik hier beweer.

Heb je wel gelezen wat Graetz schreef: " they advised the Polish noble and ecclesiastical possessors how most completely to humiliate, oppress, torment, and ill-use [those colonies]

Ben je wel eens in Suriname geweest?
Ik wel, en ik heb de indruk dat de slaverny aldaar grotendeels een joodse aangelegenheid was. ( Jodensavanne etc.)

Maar dat horen we nooit. Joden zijn altijd de onschuldige slachtoffers.
Tja, zij schrijven natuurlijk wel onze boeken en zij zijn wel onze geschiedenis-professoren.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

Fijn, Victor, dat U mij interessant vindt.

Ik vind U totaal oninteressant.

Als U nu zou vertellen welk beeld u van mij had.
Of waar het helemaal mis is met mijn historisch besef,
of welke pathologische kenmerken U bij mij signaleert, en hoe die een verklaring zouden kunnen zijn voor mijn ideeen,
dan zou het misschien nog lezenswaard zijn.
Of vermakelijk.
Een echte vindingrijke sheld-kannonade kan mij ook goed aan het lachen maken. Maar ook dat heeft U niet in huis.

Over wetenschappelijke, inhoudelijke tegenstand uwerzijds zal ik maar niet beginnen.

Mijn oordeel: Victor is overbodig..
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

victor is heel kwalijk, negeren dus.

kw heeft veel paraat, maar propt te veel links door, dat pikken luie mensen die minder weten niet. Ik snap niets van zijn pro-islam zwalken.

Voor mij is alles wat uit die hoek komt het werk van koosjere en haram besneden eikels. Die mij als westerse vrouw bedreigen. Ik was met zo'n lul de behanger: Ibrahim/Abraham

PS: ieder heeft recht op een misstap, op een goeie portie verdriet. Ik ben er met open ogen ingestapt en ... daar heel veel sterker uitgekomen, het heeft me de ogen geopend.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: hangjurk

Nou, nou hangjurk... U had beter moeten en kunnen weten. Veel dames van mijn leeftijd zijn zo de fout ingegaan. Twee geloven op een kussen werkt maar zelden. Maar ik ben ook een koosjere besneden eikel en ik zou nooit een vrouw minder behandelen omdat ze een vrouw is. Vrouwen zijn immers gelijk. Joden in Nederland, religieus of seculier staan hier ook helemaal niet om bekend. Weet u wel iets van positie van de vrouw binnen het Jodendom? Ik ben zelf niet religieus net zoals velen Joden in Nederland, dus het is voor mij sowieso moeilijk om me zoiets voor te kunnen stellen.
Maar u bent van mening dat iedere kerel die besneden is er zulke denkbeelden op na houdt?
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

KW, ik vind u interessant in psychopathologisch opzicht.
Iemand die ziekelijke neiging heeft om achter iedere boom of om iedere hoek het kwaad te zien in de persoon van een jood.
Voor het feit dat u mij zo oninteressant vindt, wijdt u toch weer een aanzienlijk aantal woorden aan mij. Wat niet wil zeggen dat ze iets om het lijf hebben.
Zolang u mij niet meer over u zelf verteld kan ik alleen maar er bij blijven dat uw houding t.a.v. joden ziek is. Maar ik zou graag meer van u weten zodat ik uw neiging nog wat beter kan plaatsen.
Gelukkig bent u nu in goed gezelschap van bewonderaarster ''Hangjurk'' die van iedere man die ze tegenkomt vermoedelijk subiet het voorste deel van zijn lid controleert omdat ze anders niet weet of hij te vertrouwen is.
Mooi dat Davidson nog bereid is daar serieus op in te gaan, krijgt ze toch haar portie aandacht na het leed aangericht door de eigenaren van de besneden geslachtsdelen.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: Victor

Alweer een overbodige mededeling van Victor.
De meest gebruikte oplossing van mensen die de ander niet inhoudelijk de baas kunnen: ad hominem argumenten.

U heeft schijnbaar gelijk als U schrijft dat ik heel vaak de joden op de korrel neem.
Maar bij nader in zien is dat niet zo.

Dat zit zo.
De joden hebben een enorme invloed op deze wereld.
Zij beheersen de internationale financiele wereld.
Ze beheersen de media.
Ze bepalen wat ' normaal' is in de menswetenschappen.
Ze maken alle films en heel veel teksten van songs en bepalen daarmee wat wij in onze cultuur gewoon vinden.

En toch hebben ze een slachtoffer rol weten te cultiveren.
Er stierven 140 miljoen mensen in communistische landen, maar dat weet bijna niemand.
Iedereen kent Anne Frank (door ziekte gestorven in Auschwitz, en haar zus ( idem) en haar moeder( idem) en haar vader ( kwam terug in Amsterdam)
Daar klopt dus iets niet.

We worden vreselijk in het ootje genomen.
We denken dat we kritische en goed geinformeerde burgers zijn, maar we zijn niet kritisch, en we zijn zeker niet goed geinformeerd.
Als we kritisch waren, dan zou worden uitgezocht wie WTC7 heeft geprepareed voor demolitie. Maar dat hoeven we niet te weten, blijkbaar.

Het is dus niet zo dat IK heel vaak de joden in de schijnwerpers zet. het is juist dat U allen opvallend vaak Niet wil weten wat er gebeurt in de wereld.
U houdt zich met onbelangrijke zaken bezig, en ziet de werkelijke actoren over het hoofd.

Dat U allen zegt en denkt dat U kritisch bent, is mooi voor U. Maar dat bent U totaal niet.
U bent goedgelovige sulletjes die ze alles wijs kunen maken.

Er is met mij niets mis: ik leg de aandacht precies waar hij hoort te liggen.

Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
Als Vixctor mij even precies uitlegt hoe het komt dat WTC7 is ingestort, en hij kan me overtuigen, dan zal ik mijn standpunten moeten herzien.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

K.W.

Dat mag niet allen van WTC 7 afhangen. U maakt het uzelf veel te gemakkelijk. Het zijn niet de joden, het is het systeem.
Binnen de gelederen waar de ware macht ligt, is het van geen enkel belang welk ras je bent of welke religie je aanhangt. Het draait uiteindelijk maar om één ding: macht.

Beetje simplistisch allemaal natuurlijk. Maar daar komt het kort door de bocht wel op neer.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

Beste hangjurk.
Mijn idee over de islam is als volgt.
Het maakt mij niet uit wat de islamieten in hun eigen land doen. Ik zou graag zien dat ze de vrouw wat meer macht gaven, maar dat is hun eigen zaak.
De islamieten die bij ons wonen moeten beseffen dat dit Nederland is, en dat hier in de eerste plaats de normen en waarden van de nederlanders behoren te gelden.
Ieder volk is dus baas in eigen land. Anders wordt het een zooitje.

Natuurlijk ben ook ik afkeurend over de marokkaanse jongeren. Maar ik besef dat hun aanleg is geevolueerd in het berggebied van de Atlas, en daar is hun houding blijkbaar de meest effectieve om te overleven. Maar deze jongens zijn eigenlijk zelf ook slachtoffer. Ze zitten met hun karaktereigenschappen in een verkeerd land. Kunnen zij niets aan doen. Wij wel. Als je deze jongens heel strak houdt, dan gaat het best goed.
Maar dat zou weer discriminatie zijn: dan moet je de nederlanders ook zo strrak gaan opvoeden.
Dat is dan weer niet de beste methode voor de nederlandse karakters.

Dan ga je dus kijken: Wie heeft dit bedacht? Wie heeft die grootscheepse immigratie veroorzaakt of mogelijk gemaakt. Want elk volk heeft van nature ( evolutie) een zekere afkeer / angst voor andere volkeren, zeker als die zich op jouw terrein gaan vestigen.

Nou, ik stuit dan op allerlei wetenschappers ( Boas, Frankfurter Schule, Gould etc. etc.) die zich allemaal beijverden om immigratie mogelijk te maken.
Steinlight heeft het ook beschreven: ' Het was in het belang van de joden om veel immigranten te hebben"

Zo stuit ik altijd weer op de joden die steeds maar weer hun theorien veranderen : elke keer een nieuwe waarheid, die dan weer past bij de agenda van dat moment.

Nu zijn ze weer en masse tegen de islamieten. en tegen links, omdat links een beetje langzaam reageert. Links gelooft nog in de vorige hype die de joden de wereld in hebben gezonden: het politiek correcte denken: alle mensen gelijk etc. etc. vanuit die optiek is Links nu Israle gaan bekritiseren, en daarom krijgen ze nu zelf weer kritiek van de joden.

Mijn oplossing is dus: de joden mogen net als elk ander gewoon bekritiseerd worden.
Ze zijn de meest invloedrijkle groep ter wereld, terwijl het een van de kleinste groepen is.
Ze hebben bovendien een heel gevaarlijk geloof: ze denken dat God hen heeft uitgekozen en dat ze een stuk beter zijn dan de andere mensen. En: bij het einde der tijden zal God de andere volkeren vernietigen en alleen de joden sparen.

Dat is gevaarliik, want als er dan een joodse mijnheer achter de knoppen van de kernwapens zit, zou hij wel eens kunnen denken dat hij het werk van God doet, als hij de rest van de wereld opblaast.

Ik zwalk niet ver de islam.
Ik vind die godsdienst niet gevaarlijker dan andere godsdiensten. Maar ook niet beter.
Ik heb moeite met sommige islamitische jongeren.
Maar ik verdedig de islam tegen de onterechte aanvallen van de joden, want hun eigen godsdienst is veeel barbaarser, hun iegen gedrag is veel gevaarlijker voor de wereld, en hun eigen geschiedenis heeft veel meer slachtoffers gemaakt dan de Islam. Dereden dat ze de islam willen kapotmaken is slechts dat israel door islamitoscjhe landen wordt omgeven. Ze willen een alibi om Iran te bombarderen.
Dat is onrechtvaardig en kan tot heel veel ellende lijden, zoals hun immigratie-streven ook tot heel veel ellende leidde, enhun arendar -schap in Polen ook onmenselijk was etc etc.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: KW

Ik raad een ieder aan die geinteresserd is in de abjecte (antisemitische) uitlatingen van K.W. dit te lezen:

http://desip.igc.org/holo_lysson.html

Het is werkelijk onleesbaar maar het lijkt wel de pseudo-academische versie van K.W.
Het selectief zoeken naar citaten, van Joden uiteraard, die dit anti-joods denken ondersteunen.

Als u klaar bent met deze link ( U zult moeten doorbijten) raad ik een ieder aan naar verdere publicaties te zoeken van Nicholas Lysson. U zult niks kunnen vinden. Niet onder Scholar, wat mij natuurlijk niet echt verbaasde maar zelfs niet op de normale zoekmachine van Google. Ik heb zijn naam net door de database van de UvA bibliotheek gehaald, die aangesloten is op vrijwel alle academische netwerken wereldwijd, maar daar hebben ze ook al nooit van de mentor van K.W. gehoord.
Geplaatst op: maandag 24 mei 2010 | Door: N. Davidson

Voor wie nog twijfelt aan wie de ware en de beste vijand van 'onze fijne' moslims is. Wil WIK dit bericht van 24 mei 14.00 uur natrekken op waarheid - en het zo nodig alsnog selecteren voor publicatie:

Vader snijdt buik van dochter open voor abortus

Een Jordaanse timmerman is vandaag beschuldigd van de verkrachting en moord op zijn 19-jarige dochter. De jonge vrouw stierf tijdens een abortus die werd uitgevoerd door haar vader. Die laatste verkrachtte het meisje al sinds haar vijftiende.

"De verdachte sneed de buik van zijn dochter open, nam de foetus eruit en gooide het kind in de vuilnisbak", aldus het dagblad. De man slaagde er echter niet in om de bloeding te stoppen, waarna de jonge vrouw overleed. De vader, van wie de identiteit niet bekend is, trok daarop naar een politiebureau in Zarqa, zo'n 25 kilometer ten oosten van Amman, en verklaarde dat hij zijn dochter gedood had.

De moeder van het slachtoffer was op de hoogte van de verkrachtingen maar deed naar eigen zeggen niets uit angst voor haar echtgenoot.

(belga/ep)
24/05/10 14u08
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: hangjurk

Nog deze:

"Man krijgt drie jaar voor verkrachting met slaappillen

De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft Rachid Annaoui veroordeeld tot drie jaar cel, omdat hij een vrouw heeft gedrogeerd en verkracht.

Het slachtoffer had de beklaagde geld geleend en had de som nog niet terug gekregen. Op 22 februari 2009 belde Annaoui haar om af te spreken. Ze stemde in en 's avonds stond de beklaagde met een fles wodka voor de deur.

Nadat ze wat gedronken had, voelde de vrouw zich slaperig worden. Toen ze de volgende ochtend wakker werd, lag ze naakt in bed en had ze sperma op haar buik. Ze vond ook een lege strip met slaaptabletten terug. Later op de dag deed ze aangifte bij de politie. De beklaagde ontkende dat hij bij haar was geweest, maar zijn alibi bleek niet te kloppen.

Uiteindelijk gaf de man toe dat hij seks met de vrouw had gehad, maar dat gebeurde volgens hem met haar toestemming. De rechtbank geloofde hem niet en achtte het bewezen dat hij haar heeft verdoofd en verkracht. Rachid Annaoui moet het slachtoffer ook een schadevergoeding van 2.562 euro betalen. (belga/vsv)
21/05/10 14u09
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: hangjurk ()

De vredelievende Islam.
Even naar de persvrijhheid kijken wereldwijd en je weet voldoende:

http://www.hetverraadvanlinks.nl/Persvrijheid.htm
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

Een huivingwekkende compilatie van Islam nazisme beelden - na Londonistan ook Hollandistan:

http://www.youtube.com/watch?v=RcDdQx2t60g&NR=1

even ontspannen met het tot in het Kabinet omhooggevallen islam knuffeldier Nee Albayrak http://www.youtube.com/watch?v=XWAhN0AR_qM&feature=related
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: hangjurk

A REPORT TO THE JEWISH PEOPLE
ABOUT NEW AGE ANTISEMITISM

by Hannah Newman

Welcome to one Jew's analysis of a
Kinder, Gentler Final Solution.

The links below will take you behind the scenes of a worldwide phenomenon which is familiar to all, but is seldom recognized for what it is -- and certainly not among the Jewish people.

This phenomenon has triggered a "paradigm shift" that is pregnant with a brand of antisemitism both new and frighteningly familiar. It has carried its seeds throughout our global environment to the point where you will be tempted to disbelieve what you are reading. That's fine -- be skeptical; check it out for yourself. Everything is documented.

The most shocking thing is that this warning has been sounding since 1980. Why haven't the Jews heard about it before? Because the warning was coming from Christians, and we Jews don't pay attention to anything that might contain a possible proselytizing message. So we've missed it.

But why haven't more Jews been sounding their own warning over the last 20 years? Beats me. Ask your rabbi or Jewish community leader. I'd like nothing better than to be able to link kindred sites to mine. But I know of exactly three serious Jewish researchers besides myself, from a community of extremely well-educated millions... and none of these have made their work available on line.

Links to THE RAINBOW SWASTIKA

INTRODUCTION FOR READERS PRO AND CON

Notes for Jews involved in the New Age Movement, for debunkers of conspiracy theories and skeptics, and for those who have never been happy with the Age of Aquarius.

A. HOW BIG A CONSPIRACY?

Leading New Agers make some pretty fantastic claims. Are they exaggerating? How can they function if the Benevolent Conspiracy is as big as they say?

B. HUMAN HISTORY ACCORDING TO THE NEW AGE

Human evolution takes on epic proportions -- and definitely racist tones. Guess how the Jews rate... but reincarnation and karma explain everything. The fact that 80% of humanity must be weeded out to save dear Mother Earth is only part of the Big Cosmic Picture.

C. THE GODS OF THE NEW AGE

The "Creator", the "Christ"... They don't mean what Jews think they mean. But that's part of The Plan. Meet the NA Hierarchy, their "trinity" and Lucifer... (who?!) What do "The Masters" offer mankind, what do they want from us, and how is their track record so far?

D. 'THE PLAN' OF THE NEW AGE

The goal of "The Plan": world peace. But first the Hierarchy has a score to settle in an ancient War. Next they will deal with "world problems" like the Jews. Read about your date with Planetary Initiation, who is running the New Humanity Project, and what nuclear disarmament is really for.

E. NEW AGE VIEWS ON JEWS AND JUDAISM

The "Jewish Problem": how we ruined mankind with Judaism, Zionism and just being ourselves. Why we had to do it, why the New Age has to undo it. They don't hate the Jews. (The secular Jews do it for them.) But the "Dark Force" behind the Jews is another matter.

F. NAZISM AND NEW AGE

Hitler the adept occultist, Gnostic guardian of the Grail, messiah of the New Humanity. Fellow occultists knew it, Hindus and Western New Agers recognized it, the neo-Nazis celebrate it. Yet few historians have explored this link. Why do so many Holocaust scholars miss it?

G. THE TRANSFORMATION OF SOCIETY

More than a familiar slogan, "Transformation" is the New Age strategy to get us to conform to The Plan, either knowingly or unwittingly. Media and entertainment have done their jobs well. There are hiccups in Transformation, however, as well as resistant portions of humanity.

H. EDUCATION IN THE NEW AGE

The New Age is grooming the emerging generation, with or without parental permission. Just how far back it started will shock Americans. What do Alice Bailey, the UN, the Clintons, and Littleton, CO have in common? A look inside the Trojan Horses of the World Core Curriculum and Outcome Based Education. Even home-schooling is not out of their reach.

I. MISSIONIZING AMONG JEWS

This section is twice as long as any other, which should tell you something already. Why have NA missionaries invested so much in penetrating the Jewish community? More importantly, how do most of them manage to blindside the anti-missionaries and other Torah guardians? (Kabbalists could tell you, if they chose to.) Learn about the "networking effect": how it has hurt us and how it can help us. A "short" list of the most successful NA Missions, both in Israel and abroad, in the secular, traditional and orthodox communities. Brace yourself.

J. WHAT TO DO: A JEWISH RESPONSE

Hopeless situation? For many Jews, yes. For yours truly, no. It all depends on where you're expecting help to come from.... and whether you're willing to commit to personal and community "transformation" of another kind. But it will mean hard decisions, and the Hierarchy is counting on you to shrug it off and go back to sleep.

http://www.lermanet.com/rainbow-swaztika/default.htm#toc
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: Hannah Newman ()

Goh, die wetenschappelijke geschriften die aangehaald worden door de antisemieten staan allemal netjes op de site van David Duke, een KKK-supporter, racist en dergelijke. Het is verwonderlijk dat deze wetenschappelijke publicaties genegeerd worden?
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: massimo

Dankje Hangjurk.
Daar stel ik graag even mijn slaap voor uit.
Dit is een probleem dat nu aangepakt moet worden, voordat het te laat is. We zijn het in ieder geval over een ding grondig eens.

Zijn er geen (jongeren)organsiaties met enig fatsoen en kennis van zaken die de verdere islamisering van Nederland een halt willen toeroepen?
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

Thanks for the support and information Hannah Newman.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

Davidson,
mooi dat U Lysson gelezen heeft. Jammer dat U de 2007 versie nam. Ik heb U ook meermaals de link gegeven van de 2009 versie, die isiets overzichtelijker.
Ik kan ook verder niet achterhalen wat de wetenschappelijke status is van Lysson.
Dat heeft natuurlijk ook niet hoodfpriotiteit. Het gaat om de boeken waar hij uit citeert. Daat zitten hele grote jongens onder: Graetz etc.

Verder betreft het voor hetovergrote deel joodse schrijvers en joodse religieuze teksten . Het maakt toch niet uit wie ze verzameld heeft en op een rijtje gezet heeft, of is bij U de boodschap even zwaarwichtig als degene die ze bij u aflevert?

Het gaat om de schrijver en de controleerbaarheid van de uitspraken.

Wat is er mis met het selectief zoeken van citaten?
De citaten die Lysson op een rij zet zijn bovendien in tegenspraak met wat het jodendom over zichzelf uitdraagt.
Maar als je naar het gedrag van de joden kijkt, dan kloppen ze perfect.
Zinvolle citaten dus.

Mag ik U verzoeken om in de joodse geschriften citaten te zoeken ( selectief dus) die de joden manen om goed ten aanzien van niet-joden te handelen? Kunt U die vinden?
Bij de christenen heb je die wel. Het hele nieuwe testament ademt uit: heb uw naaste lief. En daarbij gaat het niet om alleen andere christenen. Iedereen mag er ook bij komen: hoe meer mensen de ware god vinden en aanbiddden, hoe beter. Hoe anders dan bij de joden !
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

Hangjurk,
er gebeuren her en der vreselijke dingen in de wereld. Heeft te maken met de menselijke natuur.

Maar het wordt natuurlijk een andere zaak als je onder valse voorwendselen het hele middenkader en de top van een land 'ausradiert', zoals de joden tijdens de Franse Revolutie en tijdens de Russische revolutie hebben gedaan.
Allemaal zogenaamd voor het welzijn van de bevolking.
Vreemd genoeg stonden in 1932 in Rusland alle synagogen nog overeind, maar heel veel kerken waren verwoest.

Dit komt uit Lysson:

Edwin Schoonmaker, Democracy and World Dominion, pp. 211-12 (1939) confirms Cantor’s point:

Fifteen years after the Bolshevist Revolution was launched to carry out the Marxist program, the editor of the American Hebrew could write: “According to such information as the writer could secure while in Russia a few weeks ago, not one Jewish synagogue has been torn down, as have hundreds—perhaps thousands—of the Greek Catholic churches. . . .” (American Hebrew, Nov. 18, 1932, page 12.) Apostate Jews, leading a revolution that was to destroy religion as the “opiate of the people,” had somehow spared the synagogues of Russia.

De waarheeid van wat ik schrijf hierboven ( over de synagogen en de kerken) hangt nuniet af van mijn betrouwbaarheid ( Laten we even er van uit gaan dat ik geen bedrieger ben a la Joan Peeters), en ook niet van de betrouwbaarheid van Lysson, en ook niet van de betrouwbaarheid van Schoonmaker of Cantor, maar van de betrouwbaarheid van de man die in 1932 in "The American Hebrew " schreef.
Natuurlijk kan het zijn dat hij loog. Dat de synagogen wel ook allemaal verwoest waren. Maar wat was dan zijn doel om daarover te liegen? Welk nut zou dat hebben?
Bovendien weten we uit vele bronnen dat anti-semitisme sttreng verboden was. bezit van de Protocollen van Zion leverde meteen de doodstraf op. Het klinkt dus niet onwaarschijnlijk wat er in deze joodse krant stond in 1932.
Ik neem aan dat er nog exemplaren van de krant in diverse bibliotheken te vinden zijn.

De joden hebben meegewerkt aan de dood van 60 miljoen Russische burgers, beste hangjurk, en jij probeert daar tegen in te brengen dat er sommige islamieten zijn die her en der gruwelijkheden begaan. Natuurlijk zijn die er, maar ze worden niet van boven af aangestuurd, zoals de soldaten in Gaza.
Hangjurk , u bevind zich op het niveau van de nazi-propaganda.

Tegen de menselijke natuur ( een klein percentage mensen heeft geen empathie en kan de ander gruwelijk mishandelen) kun je nauwelijks actie ondernemen. Maar een groep die op grote schaal de ellende in de wereld brengt, die kun je bekritiseren. Dat moet je zelfs doen.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

Een vader die zijn dochter verkracht en dan heer buik open snijdt is een plastisch verhaal dat ieder mens met afschuw vervult. Maar in vele landen en culturen gebeuren gruwelijke dingen: mensen zijn soms ziek.
Wat niet in elk land of volk gebeurt is dat oude wijze mannen besluiten dat het legaal is om baby's jonger dan 3 jaar te verkrachten. Dat soort teksten vind je in de heilige boeken ( sanhedrin zoveel) van de joden. Hier spreken we niet over een individu met een abberratie, maar over de meest geleerde mensen van een volk.

Zie: http://www.come-and-hear.com/editor/america_2.html

Tekst: Let's review the above-cited Mishnah: "When a grown-up man has had sexual intercourse with a little girl, or when a small boy has intercourse with a grown-up woman …" It is obvious that sex activity between a grown man and a little girl, and between a grown woman and a little boy, is a part of the woof and the warp of everyday Talmud life; such relationships, in the eyes of the Sages, are unremarkable. There is no prohibition on sexual activity between adults and young children — it is simply regulated.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

Sex met een meisje jonger dan 3 jaar heeft geen invloed. Pas als ze ouder is, dan daalt de bruidsschat die later voor haar betaald moet worden. Dit nog even ter verduidelijking van bovenstaande post.

Alles ook te lezen in de Talmud: Sanhedrin 55b.

Als die jordaanse timmerman ( hangjurk, hierboven) joods was geweest had ie zich misschien niet zo schuldig gevoeld.... wie weet.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

KW Je schreef: "Wat is er mis met het selectief zoeken van citaten? "

Het feit dat jij dat niet door hebt verklaart een hoop van jouw verziekte "bijdragen" hier.

Het "selectief" omgaan met bronnen en info is HET kenmerk van conspiracytheorists.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: Ab

@hannah. begrijp ik het nou goed? er is een soort new age antisemitische samenzwering gaande waartegen de internationale joodse gemeenschap zich moet wapenen?
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: anton

@davidson. ik begrijp dat hannah jou ervan beschuldigd joden te haten, als seculiere jood. haar vervolgens bedanken voor de bijstand komt mij daarom vreemd voor.

of je hebt haar tekst niet zo goed gelezen of je hebt een leugentje vertelt toen je ons vertelde dat je seculier bent.

het bevestigd natuurlijk wel je stelling dat de internationale joodse gemeenschap (ongeveer 20 miljoen mensen) geen homogene groep is.

vreemd blijft toch dat veel mensen hier wel denken dat de internationale moslim gemeenschap (ruim 1,2 miljard mensen) wel een homogene groep is.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: anton

Ab, ik zie het anders. Ik heb een andere benadering.

Je moet als 'polemist' gewoon erkennen welke mening je hebt, en die moet je zo goed mogelijk verdedigen en over het voetlicht brengen.
De argumenten kun je uit boeken halen van mensen die er veel vanaf weten, of 'uit de bek van het paard' zoals de engelsen zeggen. Dat betekent: direct uit de mond van de tegenstander opgetekend. Vb: mijn citaten uit de Torah en de Talmud.

Mijn tegenstanders moeten argumenten aandragen die hùn visie onderbouwen.

In een rechtszaak ga je ook niet aan beide advocaten vragen om de beklaagde zowel aan te vallen als te verdedigen.

Wat je wel van me mag verwachten is dat ik eerlijk toegeef als ik een argument verloren heb.

Nu heb ik het rare gevoel dat ik hier alleen maar argumentaties win, en zelden of nooit verlies, maar mijn opponenten zijn dat blijkbaar niet met me eens. Ik hoor ze in elk geval nooit zeggen:OK , daar hebben we niet van terug.
Ze blijven de veilige 'argumenten ad hominem' geven.
Altijd een teken dat de tegenstander niets tegen je weet in te brengen.

Je weet Ab: als je me kunt vastlullen over de instorting van WTC7 krijg je 1000 euro van me.
Moet toch voor jou een makkie zijn om zo'n leeghoofdige conspiracy bijgelovige onderuit te halen, Ab !

@ anton. Hannah heeft in 2001 een website gemaakt met vage toestanden.
Ik kan er geen brood van bakken,
Waar ze al die jaren gebleven is, god mag het weten.
Vraag het Davidson maar, die begrijpt het blijkbaar wel.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

KW, Anne Frank en haar zuster zijn omgekomen in Bergen-Belsen, niet in Auschwitz. Maar dat het bij u Auschwitz is, zal wel komen door het soort bronnen dat u gebruikt.
Dat u mensen die niet meegaan in uw samenzweringstheorie maar meteen beticht van een verdere gebrekkige historische kennis, zet uw 'argumentatie' ook al geen kracht bij.
Niemand hier hoeft te bewijzen van welke historische feiten wereldwijd op de hoogte is om te kunnen vaststellen dat u een antisemiet pur sang bent.
Uw oordeel staat vast: de joden in deze wereld hebben de macht en alle anderen mensen zijn hun marionetten.
Die theorie is niks nieuws onder de zon en leidt al eeuwen tot pogroms met als hoogtepunt de holocaust.
Gelukkig dat u hier uw agressie kwijt kunt, en niet ergens anders joden iets aan hoeft te gaan doen omdat volgens u nou eenmaal bewezen is dat 'ze' niet deugen.
Dank zij WIK.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: Victor

@victor. als de verwisseling van bergen belsen en auschwitz het enige manco is dat je in k.w.'s stellingen en onderbouwingen hebt kunnen vinden geef je hem daarmee zijn gelijk.

je beweert zelf veel maar je ondersteunt niets. verder leg je anderen woorden in de mond die niet terug te vinden zijn.

we kennen voor jou soort praatjes in het nederlands taalgebied een spreekwoord: veel geschreeuw maar weinig wol.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: anton

@k.w. dat was inderdaad erg slordig.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: anton

Helemaal eens met anton. Maar dat neemt niet weg dat Victor het recht heeft om mij te corrigeren.

Even zo goed heb ik het recht om te wijzen op de sexuele omgang met babies of kleuters die bij de joden in de middeleeuwwen , volgens de tekst die ik hierboven citeer, tot 'de onopmerkelijke dagelijkse gang van zaken' behoorde:
" It is obvious that sex activity between a grown man and a little girl, and between a grown woman and a little boy, is a part of the woof and the warp of everyday Talmud life; such relationships, in the eyes of the Sages, are unremarkable. There is no prohibition on sexual activity between adults and young children — it is simply regulated."

Ik heb de indruk dat dit een oprechte joodse site is. Ze noemen zich ADL- comaptible. Dan hoor je bij de meest blinde pro-joodse fanatici die er zijn.
Oordeelt U zelf maar:
http://www.come-and-hear.com/editor/index.html

Kijk, ik ben niet iemand die met dit soort teksten begint.

Maar ik lees elke dag wel een islam-basher die zegt dat Mohammed een pedofiel was. Welnu: in de ogen van de joodse wijzen van 5 eeuwen later was er niets bijzonders met Mohammed aan de hand.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

anton, je hebt gelijk. Al is haar boodschap een beetje dubbelzinnig tegenover seculiere Joden. Aan de ene kant verwijt ze de seculiere dat zij andere Joden haten maar aan de andere kant wijst ze de gemeenschap op eerdere 'inflitraties' van NA.

Na het lezen van haar tekst, was mijn eerste gedachte, ''en wat nou als je een seculiere jood bent die antisemitisme veracht, dus ook antismeitisme in een nieuw jasje, niet bepaald religieus is maar wel voor honderd procent achter Israel en het Jodendom staat.'' Zij wekt de indruk dat seculieren Joden per definitie zelfhatend zijn en daardoor e deur open zetten voor NA infiltraties.

Ik denk dat het handiger is om het gewoon antisemitisme te noemen. Het is misschien een variant maar het komt op hetzelfde neer.

Dus ik ben het eigenlijk niet volkomen met haar eens, maar dat neemt niet weg dat haar bedoelingen goed zijn. En daarom wilde ik haar bedanken.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

@k.w. iedereen heeft het recht een ander te corrigeren als die ongelijk heeft. je wekt de suggestie dat ik victor dat recht zou willen ontzeggen. dat is pertinent niet zo.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: anton

@davidson. ik ken je als iemand die niets met 'samenzwerings-theorieën' op heeft. misschien begrijp je daarom mijn grote verbazing.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: anton

Ik vind haar beweringen ook lastig te plaatsen. Ik zou liegen al zou ik zeggen dat het mij compleet duidelijk is. Ik heb ook weinig op met samenzweringstheorieen, en al helemaal vandaag de dag waarin haast iedereen zijn ziel verkoopt om er financieel beter van te worden.

Ik zie het ook niet als een samenzwering maar als ik de menigen van K.W. lees, en verder in ga op de bronnen van hem. dan schrik ik af en toe toch wel hoe georganiseerd veel van die lui zijn met hun sites. Misschien is dat wel een samenzwering tegen het zogenaamde 'Joodse' kwaad.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

K.W.

Op Lysson en uw andere bronnen kom ik later nog wel terug. Ik heb zometeen een tentamen.

Ik weet dat u het stelselmatig opneemt voor de Islamitische wereld. Dus, wat vindt u hiervan:

http://www.hetverraadvanlinks.nl/Persvrijheid.htm
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

Mijn reactie op de bewering van Carel Brendel is heel simpel:
Wij worden ook enorm eenzijdig voorgelicht.
Maar bij ons is die censuur in handen van mensen die dat veel handiger spelen. Met het creeren van taboe's, van zwart maken van bepaalde kritici , met wel en niet geven van banen aan universiteiten etc.
Met kranten die selectief zijn. http://stanvanhoucke.blogspot.com/2010/05/de-nuance-van-de-nrc-183.html

Denk aan het citaat over de Library of Congres: 10.000 documenten over de holocaust, en 10 over de moord op 7 tot 14 miljoen mensen in diezelfde tijd. Hoe kan dat?

Hoe dat kan dat kunt u lezen in de annalen van Het Amerikaanse Congres:

"In March, 1915, the J.P. Morgan interests, the steel, shipbuilding,
and powder interests, and their subsidiary organizations, got
together 12 men high up in the newspaper world, and employed
them to select the most influential newspapers in the United
States and sufficient number of them to control generally the
policy of the daily press of the United States. . . . They found it
was only necessary to purchase the control of 25 of the greatest
papers. The 25 papers were agreed upon; emissaries were sent
to purchase the policy, national and international, of these
papers; . . . an editor was furnished for each paper to properly
supervise and edit information regarding the questions of
preparedness, militarism, financial policies, and other things of
national and international nature considered vital to the interests
of the purchasers [and to suppress] everything in opposition to
the wishes of the interests served.

From: Congressional Record. Second Session, Sixty-fourth Congress, Volume LIV, page 2947, “Remarks”. Oscar Callaway ( February 9, 1917)
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: KW

Merkwaardige bewering: "In die traditie spoelt nu een golf anti-islam door Polen."
Alsof antisemitisme en anti-islam met elkaar te vergelijken zijn.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: Bernadette de Wit

Nou Bernadette volgens velen hier wel. Een volk is voor deze lieden hetzelfde als een religie pardon, doctrine.
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: N. Davidson

Om alle gepraat over de joden althans voor een klein deel in perspectief te plaatsen: in het boek _History of the Jews in Russia and Poland_, deel 1, staat uitgebreid beschreven hoe de joden uit veel beroepen werden uitgesloten, geen lid van gilden en vakbonden mochten zijn, uit de steden werden verdreven.
Ze gingen zich o.a. toeleggen op het verpachten van land, het arendasysteem, en op de verkoop van alcoholica aan arme pachters.

De auteurs, Simon Dubnow en Samuel Friendländer, schetsen hoe weinig jaloersmakend de positie van de joden in het 18de-eeuwse Polen was: ingeklemd tussen de aristocratie en de arme boeren.

Hier blijk je het te kunnen inzien:
http://tinyurl.com/244bnq2
Geplaatst op: dinsdag 25 mei 2010 | Door: Bernadette de Wit

Opmerkelijk.
Bernadette de Wit meldt zich, iemand die van alle markten thuis is en sowieso een kei in argumenteren. Plots het is hier al bijna 24 uur stil terwijl voorheen de antisemitische waanideeën hier de boventoon voerden.
Geplaatst op: woensdag 26 mei 2010 | Door: Victor

@ Viktor - je haan kraait Victorie, maar is schor. Eerstens, dacht je werkelijk dat die Bernadette riedel over "uitgesloten worden" een rol speelt? De werkelijkheid is in veel gevallen andersom: zowel toen als nu wensen Joden allerlei zaken slechts op hun termen te verrichten, dus tegen de - morele en zakelijk - draad van de omgeving in. Zeg maar het gastland waar ze tijdelijk verblijven, totdat hun Beloofde Land uit de hemel valt. Wat er dan gebeurt, toen en nu, is dat je gedonder krijgt. Men is dan snel klaar met je. Denk daar maar 's over na. Voorts, wat dacht je van censureren?
Geplaatst op: donderdag 27 mei 2010 | Door: wambo

Ja Wambo - 't is precies hetzelfde met de Mohammed onderdanen, die willen zich niet echt aanpassen. Gedragen zich niet echt twee-paspoortig, twee-talig. Dus met ook een warm hart voor het verblijfsland, zelfs niet als ze er zijn geboren. Integendeel, liever een minachting uitstralen, vijandigheid zelfs. En zieligheid: slachtofferisme. Dat werkt heel winstgevend.
Geplaatst op: donderdag 27 mei 2010 | Door: druus

Natuurlijk speelt wat Bernadette aanhaalt een rol, en niet alleen in Polen en Rusland.
Wat censuur betreft, het antisemitisme hier gaat inderdaad erg ver. Maar om nu censuur toe te passen vanwege een paar losers die niets beters te doen hebben dan complot-theorieën te verbreiden, da's ook weer zo wat.
Wanneer het erop aankomt is iedereen hier toch traceerbaar, so what!
Geplaatst op: donderdag 27 mei 2010 | Door: Victor ()

@viktor - da''s geen nadenken, dass iescht nicht lernen...jij constateert een voor jou aangename rust, omdat niet alle meningen en berichten jouw netvlies halen. En als je oren dan ook nog verstopt zitten ...
Geplaatst op: donderdag 27 mei 2010 | Door: druus ()

Tja, van de scientology zijn er ook heel weinig..
Geplaatst op: zondag 30 mei 2010 | Door: Sjimmie



Reageren

Om te kunnen reageren moet u zich eerst hier registeren.
Reacties die niet voldoen aan de huisregels worden verwijderd.

Wachtwoord   

Vink aan als u niet wilt dat uw emailadres gepubliceerd wordt

Van dit Sharia-filmpje voor het monument op de Dam gaat veel gedoe komen
.

foto
Niet artsen, maar politici besturen ziekenhuizen en de zorg
Het zijn opvallend vaak oud-politici die als bestuurder een flinke vinger in de pap hadden bij de verdeling van 23 [...]

foto
Vaticaan-gate: de butler als boef, de gelekte geheimen, de groeiende chaos
Het is de man die de paus 's morgens helpt met aankleden, die aanwezig is bij de ochtendmis en voorin de Pausmobiel [...]

foto
Verkiezingen worden een duel tussen Mark Rutte en Emile Roemer
De VVD en de SP hebben de meeste kans op succes bij de komende verkiezingen, althans datblijkt uit een kiezersonderzoek [...]

foto
Gebruiken Republikeinen dit tegen Obama? Hij was gretige 'pot'-roker
De jonge Barack Obama hield wel van een jointje. Geen probleem zou je zeggen, maar in de VS was en is het illegaal. In [...]

foto
Lenteakkoord: er worden massaal rollators gehamsterd
Er worden massaal rollators gehamsterd. En dat ligt waarschijnlijk aan het Lenteakkoord. Premis Medical, de grootste [...]
De Koppensneller
Oorlogsmisdadiger Klaas Faber (90) dood. (14:47) De Nieuwe Pers

Sigaretten in Nieuw-Zeeland worden 40% duurder (08:54) de Volkskrant

Job Cohen heeft een nieuwe baan (16:13) AT5

Mooi weer houdt lang stand (12:19) De Telegraaf

NS vreest lege treinen door Lenteakkoord (09:25) de Volkskrant

Nederlander geeft minder uit aan Oranjegekte (19:22) Nos

Ungerecht und überflüssig:Bayern-Fans pfeifen bei Robben (18:02) Die Welt

Beter geen Spelen: Grote toernooien schaden de economie (17:34) Powned

Vandaag eerste zomerse dag. (16:05) Het Parool

PVV-Eurofractie naar vlaggetjesdag in Urk (12:06) Visserijnieuws

ADVERTENTIE
Tip en volg ons!
ADVERTENTIE
VoorpaginaArchiefOver onsContactAdverteren Huisregels RSS-FeedPDAIPhone
Laatste wijziging: Sat, 26 May 2012 18:51:34 +0200 (Sat, 26 May 2012 16:51:34 GMT)
Pagina gegenereerd: Sat, 26 May 2012 18:51:34 +0200 (Sat, 26 May 2012 16:51:34 GMT) 
Procestijd pagina: 0.338 sec.