Reacties (32)
Gezellig hoor..
Wellicht kunnen we dan ook een anti-fascistisch shoarmafeest in Limburg (bij voorkeur in Venlo) organiseren? Maak me namelijk zorgen om het toenemende fascisme en haatzaaien op en door uw website.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: Ali
Er werd toch overduidelijk door de fransen gezegd dat de buurten enorm aan het islamiseren zijn,en nu wiilen ze pure
franswesterse buurt feesten wat meer hun oude cultuur herstellen.
Nou een blind zie dat dat nooit meer zal lukken het is al veel te laat,en voor beide groepen is er weinig hoop voor de toekomst of ze moeten hun geloof afzweren en als gewoon echt vrij mens gaan leven.
Daarom is het voor ieder beter het zover niet te laten komen,er is geen weg meerterug als we het nu niet voorkomen
Dit ook in het belang voor de al aanwezige moslims hier..
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: t2( ) ()
@Ali,
Een heldere reactie op een bericht uit Frankrijk.
In de gemiddelde stad zijn al genoeg shoarma zaken aanwezig en kan mij niet herinneren dat de gemiddeld Nederlander zich hier aan stoort.
Sterker nog, ik kan mij zelfs voorstellen dat de gemiddelde Wilders stemmer graag bij een shoarma zaak eet.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: AvV
ALI je ben nog niet ingeburgerd,omdat jij niet weet wat fascischme is,en wie haat de pvv dan?leg dat ook eens uit
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: t2( )
Fascisme Ali? Is Nederland totalitair? Haatzaaien maakt onderdeel deel uit van de Islam. Daar wordt ik nog dikwijls mee geconfronteerd en met mij velen anderen hier. Het zegt natuurlijk meer over Moslims in Parijs-Noord. Zij storen zich dus aan vlees dat niet Halal is? Als ze nou de schouders hadden opgehaald over deze ludieke actie die blijkbaar terugverlangt naar de tijd van weleer, dan konden we zeggen: het gaat de goede kant op met de Islam.
Waarom überhaupt boos worden? Zoveel vrijheden in een land dat niet Islamitisch is en dan nog zaniken en klagen. Doen immigranten dat ook in Islamitische landen? Komt er in bijv. in Algerije ook een minister van Franse komaf op voor de belangen van Christenen of Joden in Algerije? Waarom voelen Moslims zich zo snel aangevallen?
Waarom eisen ze allerlei zaken terwijl ze juist dankbaar mogen zijn dat deze religie werkelijk geen strobreed in de weg wordt gelegd binnen het bange Europa. Komop Ali werkelijk alles is gefaciliteerd voor uw religie.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: N. Davidson
Toch vraag ik me af wat islamisering concreet betekent, anders dan dat er meer moslims (geconcentreerd) wonen in die wijken.
@Davidson. Ik vind toch dat u iets ruimdenkender mag zijn. Als moslima's een hoofddoek op hebben is het een provocatie dmv religieuze symbolen, en als ze een feest voor je moskee tijdens het vrijdaggebed willen houden moet je het niet persoonlijk opvatten? vreemd. Als ik moslim was zou ik me er ook niets van aantrekken, maar je kunt niet ontkennen dat het als provocatie is bedoeld. Ludiek? Uw kijk is duidelijk vertroebeld.
Deze vindictieve houding is nogal een teken van onvolwassenheid. Er is geen doel mee gediend lijkt me, anders dan afreageren.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: Adanedhel
Het idee is niet nieuw jaren geleden serveerde het Front National, de franse PVV zal ik maar zeggen, soupe au cochon (varkenssoep) aan zwervers.
http://www.google.com/search?hl=en&q=clochards+soup+de+cochon
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: martinus
Het leuke is dat als je aan een moslim probeert uit te leggen dat biologisch eten veel, veel, veel gezonder en beter voor de wereld is als halal, dat............ Stom, valt niet uit te leggen en proberen helpt ook niet. Liever een goed met gif geteelde momo-maffia halal kip, als een bio hormoon- gml vrije karbonade..........
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: scepticus
Adanedhel, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb niks tegen een hoofddoek. Ik heb iets tegen de Islamisering. Dit kan ook opgevat worden als een ludieke actie. De Moslims zijn er nu eenmaal. Dat zij een actie willen houden om te refereren aan de goeie ouwe tijd is per definitie ludiek, lijkt me. Maar u bedoelt waarschijnlijk omdat het vrijdag plaats zou vinden? Over tolerant en vertroebeld gesproken.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: N. Davidson
Uw overdreven tolerante houding speelt net diegene in de kaart die alles behalve tolerant zijn. Begin niet over leeftijd. Dat maakt u belachelijk en is zo een cliché.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: N. Davidson
En weer buigen de dhimmi's voor de islam....
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: Olaf
@Davidson. Huh?
Ik zeg niet dat u iets tegen hoofddoeken heeft, ik zeg dat ze door velen als een provocatie worden gezien, zoals u zult erkennen. Dit feest KAN, volgens U dan, ludiek opgevat worden, maar dat is wel heel gemakzuchtig geconcludeerd van een buitenstaander. Dat heeft niets maar dan ook helemaal niets maar dan ook helemaal niets te maken met tolerantie van wie dan ook of wat er in de Koran staat. Graag even bij de les blijven en niet allerhande andere ellende erbij halen.
En onvolwassen gedrag is onafhankelijk van leeftijd, maar ik begrijp dat u aan uw eigen leeftijd refereert? want ik heb het daar niet over gehad. Ik stel dat de Parijse actie onvolwassen is, en dat alle acties en besluiten gedaan uit wraak, ongeacht van wie, een teken zijn van frustratie en onvolwassenheid.
Maar misschien weet u wat er bedoeld wordt met die islamisering in de Parijse wijk?
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: Adanedhel
Ik heb ik gezien hoe op vrijdagen hele straten in Parijs-Noord worden gekraakt, gekaapt door op hun knieen vallende enge baard Mohammeds. Omdat hun moskeeeee te klein zou zijn. Duidelijk is dat hier een brutale regie achterzit - die soepjurken worden een fooi betaald om - in de tijd van hun baas en uitkeing - daar op te draven. En een gevaarlijk grotebek vol dreiging op te zetten tegen wie dit fotografeert en filmt.
Wat ze van hun broeders/zusters de joden hebben geleerd is: zeiken, zeuren, verongelijkt spelen. De media bespelen.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: gay.is.niet.vrolijk
Mijn protest: In de supermarkt leg ik regelmatig een varkenshaas, karbonade of braadworst in de halalbak. Voelt elke keer weer lekker.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: basjiboezoek
@ Adanedhel
Ik heb het niet over mijn eigen leeftijd. Ik heb het over het cliche, ''ze zijn jong dus onwetend en onvolwassen''.
Dat is binnen de Islam en in zekere zin onder intolerant gedrag niet van toepassing. U heeft waarschijnlijk gelijk dat het niet handig is om in het bijzijn van dynamiet met lucifers te spelen.
Maar waarom moet tolerantie vrijwel altijd van één kant komen?
Wat heeft deze onbegrensde tolerantie de oorspronkelijke en goedwillende burgers in feite opgeleverd?
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: N. Davidson
Haatzaaien ?
Is dat niet wat de neo-conservatieve zionististen doen , de zogenaamde havikken, diezelfde mensen die wilders funancieel ondersteunen ?
dat is zo maar een gedachte die in mij opkomt.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: Zandbak
twee taalfouten, maar ongetwijfeld wordt dit als antisemitisme gezien .
havikken = haviken en funancieel = financieel . . . . sorry sorry sorry.
Geplaatst op: woensdag 16 juni 2010 | Door: Zandbak
Grappig!
Sinds wanneer is een havik per defintie een Jood?
Altijd maar weer die vreemde maar vooral hatelijke aanname dat iedere joodse islam-criticus neo-conservatief is. Dat zij Wilders financieel ondersteunen is hun zaak. Er wordt wereldwijd hysterisch gereageerd op iedere vorm van geweld of beter gezegd: zelfverdediging door Israel, moslimfundamentalisme is een wereldwijd probleem en wat wil nou net het geval zijn... Israel wordt omringd door moslimextremisten. Ik ben blij dat er nog partijen in Nederland zijn die zich niet hebben laten beinvloeden door het 'sprookje der Palestijnen'.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: N. Davidson
Grandioze actie!
Het is puur vuur met vuur bestrijden. De foto bij deze post is ook erg goed gekozen: provocerende moslims die hele straten blokkeren met hun gebed. Dat schreeuwt om een response en de keuze om varkensvlees en alcohol "en plein publique" te consumeren is briljant!
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: McPhart ()
De haviken zijn de zionisten die onder geen voorwaarde met arabieren willen onderhandelen. ( jaren 60/70 taalgebruik misschien ?)
Ik ben zelf in de jaren 70 enige tijd in libanon, syrie, jordanie geweest en heb daar nouwelijks iets van haat tegen westerlingen mogen ondervinden. Alleen was er alom haat tegen de zionisten die de islamitische wereld in tweeen hadden gedeeld en honderdduizenden mensen hadden verjaagd van hun oorspronkelijke land.
Het hedendaagse moslim-fundamentalisme is een logisch en direct gevolg van het bestaan van israel.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Zandbak
ik bedoel moslim terrorisme i.p.v. molim-fundamentalisme.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Zandbak
wel vervelend dat ik nu de schuld van het moslim-terrorisme weer bij een bepaalde groep joden neerleg. Ik realiseer me dat nu wel bijna iedereen me een antisemiet vind.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Zandbak
terug naar dit bericht - het gaat er om dat Parijzenaars kotsmisselijk zijjn en in actie komen tegen de zionitsch imperialistische praktijken, zoals de naziz die al beoefenden;
het kraken en annexeren van een mooie stad als die van Parijs.
Het zelfde gebeurt in Amsterdam, en in Leerdam, Groningen, Rotterdam. Gefinancieerd door de Saoudi's en andere vetgevreten oliedommen.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: gay.is.niet.vrolijk
geej toch...
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: w i m
gay haalt nu zionisten en moslims-extremisten door elkaar. Daar kan ik helemaal inkomen. Deze twee vertegenwoordigers van de semitische broedervolken staan elkaar naar het leven terwijl ze beide helemaal gelijk hebben en ook nog eens beide het recht en de almachtige aan hun kant hebben.
Een win-win situatie dus.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Zandbak
Zandbak, als ik het goed lees zet Gay die twee net als zijn juist op dezelfde lijn. En die lijn gaat naar de afgrond. Er is geen verschil tussen beide baardapen.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: heroieka
@ Ali,
Tuurlijk, je wordt een keer op zaken aangepakt die kloppen en gelijk speel je de rascisme kaart. In Parijs worden iedere vrijdag hele straten afgezet zodat je geloofsgenoten hun reet naar het westen op kunnen steken. Dat gebeurt in bijna de hele moslim wereld niet en nu wordt er hier bericht over een soort tegen actie en het enige wat jij uit weet te kramen is ....Fascisme en haatzaaien. Lees dat ellendige kutboek van je nog eens door: Dat gaat alleen maar over haatzaaien, wat een gekken! Onthoudt 1 ding, islam zal hier NOOIT maar dan ook NOOIT vaste voet aan wal krijgen!
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Bob van Munten
@ zandbak,
Jij een antisemiet? Nee hoor, eerder een onzin uitkramend, moslimknuffelend, links, gutmensch. Niet dat je hier blij mee moet zijn hoor, maar volgens mij kijk jij nooit in de spiegel en doe je niet aan zelfreflectie, dus ik dacht, kom laat ik die zandbek ff op de goede weg helpen
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Bob van Munten
Moslims en joden die elkaar haten is de meest zieke en gevaarlijk vorm van vorm van zelfhaat. En de westerse beschaving dreigt daarin meegesleurd te worden.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: job de uil
ben het volkomen eens met de il, zou alleen willen zeggen de westerse beschaving heeft zich daar in mee laten sleuren .
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: de haas
Inderdaad schitterende actie.
Doet me denken aan een verhaal van mijn goede kennis R., seculiere moslim en actief in de PvdA: in Casablanca gingen seculiere moslims die de shariaterreur beu zijn demonstratief op een terras uitgebreid zitten dejeuneren tijdens de ramadan, met een glas wijn erbij.
Geplaatst op: donderdag 17 juni 2010 | Door: Bernadette de Wit
Wat mensen in Parijs - man/vrouw + jong/oud - ook doen is Wulpse Blikken werpen naar Moslima's in soepjurken. Met opmerkingen als: waar gaat dat naartoe, schatje? Mag ik even meelopen... mmm wat zie je er opwindend uit.
Die maffe bommen, dolken en gestolen winkelgoederen verhullende kleding is afgedwongen door de moslim mannen, omdat ze hun eigen geilheid en onbeheerstheid op westerse mannen projecteren. En vrouwen zien als hompen weerloos zwak vlees. Met een gat er in. Ze zijn in die kleding dan ook permanent in positie: waggelende kinderbaar machines, geolied door de subsidie geleden. Van etters die later stemrechthebben.
Pikken we dat nog langer? Deze demografische tijdbom. Mogelijk gemaakt door de gevaarlijkst extreme Geloofs Partij: de PvdAllah
Geplaatst op: vrijdag 18 juni 2010 | Door: job den uil
Reageren