Reacties (45)
''Pas op voor de regering Obama''
was natuurlijik een betere kop geweest. Dat de VS zich steeds meer afkeren van Israel is duidelijk maar dat ze nu ook nog gaan onderhandelen met een terreurorganisatie als Hamas is echt zeer verontrustend. Vanwege tussentijdse verkiezingen in november in de VS zal men dit overleg waarschijnlijk stil willen houden.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Johan
Het is inderdaad een zeer zorgwekkende ontwikkeling. Joodse lobby of niet, de VS moet niet in onderhandeling treden met een terreurorganisatie. Dat hebben ze vaker gedaan gedurende de geschiedenis maar uit eigenbelang. Wat is het belang van de VS om met de Hamas in onderhandeling te treden?
Obama is op het gebied van zijn buitenlandbeleid zeer naïef. Bush was een ander uiterste maar Obama is wat dat betreft net zo blind voor de ontwikkelingen. Guantanoma Bay gaat niet dicht, diplomatieke betrekkingen tussen de VS en Iran zijn alles behalve aangehaald en zijn voornemen om medio 2011 Afghanistan te verlaten zijn meer dan een teken aan de wand. Al was de reactie van Obama
na het Flotilla drama een voorbode op wat nog komen gaat.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
Hamas is democratisch gekozen. De Joodse lobby is gevaarlijk en probeert vaak met succes Amerika te sturen. Hier komt vanzelf een keer een eind aan. Net als dat Israel op een dag niet meer zal bestaan. Wij Nederlanders zijn trots op onze weinige wo2 verzetsmensen. Wat Hamas doet is hun goed recht zich verzetten tegen een zionistische terroristenstaat Israel
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Zambezi
Al Fatah werd ook altijd een terroristische organisatie genoemd , maar toch was Arafat samen met Yitzchak Rabin en Shimon Peres in 1994 winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede. (hulde hiervoor)
Het is niet meer dan terrecht dat Obama onderhandelt met Hamas. Ook onderhandelingen met Iran worden in het geheim gevoerd. Natuurlijk is dit allemaal tot groot ongenoegen van de haviken in en buiten Israel. De haviken zijn uit op een grote conflict met de Arabische wereld en schuwen geen enkel middel . De contra-jihad van de joden probeert op alle manieren om een dialoog te saboteren en streeft alleen naar een status-quo waarbij Israel tot in lengte van dagen in oorlog verkeert en palestijns gebied bezet houdt
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Zandbak
Wat een onzin. Hamas is democratisch gekozen. En daarmee zou het goed zijn. Je mist de complete clue van democratie. Op deze wijze is een groepsverkrachting ook democratisch.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Karel Hamer
Dat was een mooie nobelprijs voor vrede die hij niet wilde. En die er dus ook niet kwam. Over een status quo gesproken. Ja Zandbak, Arafat wilde geen vrede. Arafat wilde alles. Of hij zag in dat met vrede er niets anders van hem overbleef dan een terrorist. Enige verdieping in het leven van Arafat zou voor u niet gek zijn. In het geheim besprekingen met Iran? Heeft u ook een bron, eentje is genoeg, die dit bevestigd?
Mooie vergelijking Zambezi. Wat zijn het toch een dappere verzetshelden die van Hamas. Ik dacht ook direct aan het verzet gedurende W.O. II
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
Wat is realistisch. Binnenkort heeft China de economische macht. China heeft dan liever 1,5 miljard arabieren te vriend dan 6 miljoen joden. Israel kan zich dan niet meer verschuilen achter Amerika. Iemand een andere mening, dan hoor ik het graag.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Wim
@ Zambezi Wat een totale onzin. http://www.youtube.com/watch?v=J08GqXMr3YE&feature=fvst Democratisch?
http://www.youtube.com/watch?v=qWulkAQDmDo
en dan ook: http://www.youtube.com/watch?v=hcmHvczBGqg&feature=PlayList&p=9F1A7A0598FF33BA&playnext_from=PL&playnext=1&index=5
en natuurlijk : http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KH18Ak01.html
En dan kan ik nog niet eens die reportage terugvinden die ik een paar manden geleden op de ZDF zag over hoe "de gemiddelde Palestijn" in Gaza namaak bloed capsules bij zich heeft voor het geval dat hij na een Israëlische aanval gefilmd wordt.
Maar ere wie ere toekomt, de mensen die de wereld 1000 jaar terug willen zetten hebben een uitstekende PR-manager.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Ronald|
We zullen zien Wim. Over China kan ik weinig zinnigs zeggen. Al denk ik dat een totalitair regime nooit een lang leven beschoren heeft.
De geschiedenis leert ons dat. Wat is het economisch gewicht van de Arabische landen wanneer de olie op is? Van een fatsoenlijke gedifferentieerde economie is daar geen sprake. Israël daarentegen....
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
Jazeker Davidson, dat was de mooiste nobelprijs die er ooit is vergeven. Het gaat bij de nobelprijs altijd om het idee en de intentie. Maar de haviken in Israel wilde geen vrede en frustreerde elk initiatief daartoe. Het hoogtepunt hiervan vond plaats op 4 november 1995, waarbij Rabin, werd vermoord door Yigal Amir.
De haviken in Israel zegevierden wederom.
De hetze tegen vredes voorstanders in Israel is tegenwoordig zo groot dat dit soort mensen voor landverraders en colaborateurs worden uitgemaakt. Dit alles in de geest van de conta-jihad.
Ook in nederland proberen deze contra-jihadisten iedereen die niet tegen de Islam is in een kwaad daglicht te stellen.
De PVV en Wilders zijn in deze de grootste propagandisten.
Google maar eens op wilders in combinatie met zionist
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Zandbak
Waarom zou de VS met Hamas in onderhandeling zijn? Er valt voor hun in dat strookje land niks te halen. Ik geloof hier niets van.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: JS
N.davidson ,smerige nazi/zionist je zegt het alsof het niets is joodse lobby of niet maar tegelijker tijd is het uit den boze om met een democratisch gekozen partij[HAMAS] te onderhandelen want volgens jou zijn dat terroristen nu wil jij ons doen geloven dat jij eigelijk het recht hebt om te bepalen wie de terroristen zijn en wat vredElievend is precies zoals je nazi landgenoten in america doen [aipac en al die nazi/joodse organisaties]maar de ondergang van je thuisland nazi/israel is nabij en daarbij zullen jullie geen aipaCs jullie baten of wat dan ook. zoals je precies in je bericht hier boven vermeld totalitaire regimes zullen nooit een lang leven beschoren zijn eindelijk zeg je iets wat zinnigs is.en trouwms over economisch meerwaarde gesproken van volkeren het zegt ook genoeg over je nazi/zionistis gedachte waar hebben nou die mserige nazi/joden aan bijgedaregn dan alleen maar verderf.ga terug naar de geschiednis en je zult zien dat achter elke economische crisissen en ondergangen altijd nazi/joden der achter staan of het veroorzaakt hebben puur om het feit dat ze het zalig vinden om ander vokeren dan zij te zien lijden nou onbegrijpelijk dat je dan nog durft te zeggen ISRAEL DAARENTEGEN......
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: anti.jew ()
Het is waarschijnlijk Palestijnse propaganda... Die anti-zionisten slikken als zoete koek.
Weet u wat het is, u heeft uw feiten niet goed op een rijtje Zandbak. Serieus, als ik u was zou ik me nog wat beter laten informeren over het mislukken van dat verdrag. U weet bovendien toch wel dat de nobelprijs voor de vrede een gotspe is? Zie prijs voor Obama.
Zoals ik al zei, de Palestijnen onder aanvoering van hun bedriegelijke leider Arafat wilde alles behalve vrede. Ook uw opmerking over de moord op Rabin raakt kant noch wal. Rabin was een groot
man die door een of andere religieuze psycho uit de weg is geruimd. Het was geen overwinning van de haviken. Het was een nederlaag voor Israël en de Palestijnen.
U roept dingen die totaal niet kloppen. De voortdurende strijd is niet vanwege 'haviken'. Er zal nooit vrede komen zolang Hamas aan de macht is. Er wordt niet onderhandeld met terroristen die maar één doel voor ogen hebben...
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
Ach, daar is die anti frikadel weer. Goed lezen! Dat ''daarentegen'' sloeg op de economie. Ik raad jou aan, als je een beetje engels kunt, om eens te googlen wat de Islamitische landen aan steun ontvangen. Of blijft u liever geloven in fabeltjes? O'ja zoek bovendien maar eens wat ''totalitair'', ''democratie'' en schending der machten betekenen in relatie tot Hamas... Veel succes!
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
@anti.jew Feiten boeien je niet echt geloof ik he?
Je begint met roepen dat Hamas democratisch gekozen is. Dat schijnt te kloppen. Ik tegel even mijn eerste post in deze draad:
http://www.youtube.com/watch?v=J08GqXMr3YE&feature=fvst Democratisch?
http://www.youtube.com/watch?v=qWulkAQDmDo
en dan ook: http://www.youtube.com/watch?v=hcmHvczBGqg&feature=PlayList&p=9F1A7A0598FF33BA&playnext_from=PL&playnext=1&index=5
en natuurlijk : http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KH18Ak01.html
En dan kan ik nog niet eens die reportage terugvinden die ik een paar manden geleden op de ZDF zag over hoe "de gemiddelde Palestijn" in Gaza namaak bloed capsules bij zich heeft voor het geval dat hij na een Israëlische aanval gefilmd wordt.
Maar ere wie ere toekomt, de mensen die de wereld 1000 jaar terug willen zetten hebben een uitstekende PR-manager.
+++
Leuke democratie, die van Hamas:-)
++++
Vervolgens ga je orakelen dat Israël een totalitair regime is. Pardon???
In Israël zijn Echte verkiezingen, formaties, kabinetten vallen etc.
Of je het nou leuk vind of niet, Israël is een echte democratie.
En waarom zou Israël moeten onderhandelen met een partij die als hoogste doel de vernietiging van Israël voorstaat? Man wat een onbegrijpelijke onzin.
Wat zou volgens jou de uitkomst van die onderhandelingen moeten zijn? Iets in de trent van "alle joden plegen zelfmoord en dan vallen wij jullie niet langer lastig" ? En dan kunnen de sjiieten en de soennieten en eventuele salafisten weer lekker verder met hun burgeroorlog zonder gestoord te worden zonder vervelende democraten die niets liever willen als met rust gelaten worden? Zo iets?
Wat ik verder wel graag zou willen weten waarom je "joden" niet los kan typen van "nazi" Kun je aub wat google-earth locaties doorsturen van vernietigingskampen waar alle niet-joden vergast worden? Mag ik aub een foto van een bankje in Tel Aviv waar op staat dat er alleen joden op mogen zitten?
Ben je überhaupt wel eens in het Midden-Oosten geweest? De gemiddelde burger aldaar interesseert het geen fuck of Israël nou wel of niet bestaat. Die willen gewoon iedere dag wat te eten en een beetje brandstof voor hun 30 jaar oude mercedes of peugeot. Meer niet.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Ronald|
trouwens nog iets heel deze verhaal van hier boven klopt ook voor geen moer weer verspreid door je nazi/joodse landgenoten in amerika en elders in de wereld en deze artikel hierboven wil ons doen geloven dat de amerikaanse regering zonder medeweten van je nazi/joodse landgenoten aldaar het in haar hoofd durft te nemen om te onderhandelen met hamas zonder toestemming van die zelfde nazi/zionisten dacht het niet he N davidson maar ja dat weet jij ook als geen ander.maar het ligt een beetje in je straatje om te doen alsof het ook voor jouw groot nieuws is.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: anti.jew ()
@anti.jew Google eens op "leestekens" Misschien kunnen wij je teksten dan ook begrijpen.
Hints: Hoofdletters, punten, komma's, nieuwe zinnen.
Of ga in Jemen wonen. Jij blij, wij blij.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Ronald|
De VS heeft natuurlijk àltijd met íedereen wel contacten. Om dat echter meteen onderhandelingen te noemen, is een kwestie van interpretatie, of van overdrijving. Over wat zou er op dit moment dan precies onderhandeld kunnen worden?
Er is ook niets op tegen, op contacten onderhouden met vijanden. Want je leert het netwerk kennen, vogelt uit hoe de macht verdeeld is, en kijkt wie mogelijk om te kopen valt. De VS koopt tenslotte ook voor een miljard of twee per jaar de leiding van Egypte om; voor een stuk minder is op termijn Hamas dus ook vast wel te koop.
Met de Sovjet Unie was het niet anders, en die waren een stuk beter bewapend (gevaarlijker). En met de IRAtegen de zin van bondgenoot Groot Brittanië inwerd ook 'onderhandeld'.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Karl Kraut
"Weet u wat het is, u heeft uw feiten niet goed op een rijtje Zandbak. Serieus, als ik u was zou ik me nog wat beter laten informeren over het mislukken van dat verdrag."
Ik wil hier verder niet ingaan of en waarom Arafat deze prijs accepteerde of niet, maar hij heeft hem aangeboden gekregen, dat telt.
Wat betreft informeren bedoelt u waarschijnlijk de links waar uw medestander Kraut graag mee rondstrooit. Deze links bevatten vaak desinformatie, geheel in de geest van de contra-jihad.
Ik informeer mezelf liever onafhankelijk, hetzij via het internet, hetzij ter plaatse.
De nobelprijs voor vrede een Gotspe ?
· 1911 - Alfred Fried
· 1911 - Tobias Michael Carel Asser
· 1968 - Rene Cassin
· 1973 - Henry Kissinger
· 1978 - Menachem Begin
· 1986 - Elie Wiesel
· 1994 - Shimon Peres
· 1994 - Yitzhak Rabin
· 1995 - Joseph Rotblat
deze joden ontvingen er allemaal een, dat is volgens u dus ook een gotspe.
Ach nee, ik begrijp u al, pas sinds 1994 is de nobelprijs voor de vrede een gotspe.
Hoe voorspelbaar bent u toch Davidson.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Zandbak
Ja Zandbak. U bent niet anders geweest. Goedkoop scoren en van de hak op de tak springen, kunt u als geen ander. Wilt u hier nu gaan beweren dat de Nobelprijs voor de vrede niet in waarde heeft ingeboet? Hypothetische vrede is voor u ook een prijs waard?
Wat wilt u eigenlijk met die lijst duidelijk maken?
Dat Joden, in tegenstelling tot de Palestijnen, zich wel hebben ingezet voor vrede?
''Ik wil hier verder niet ingaan of en waarom Arafat deze prijs accepteerde of niet, maar hij heeft hem aangeboden gekregen, dat telt.
Wat betreft informeren bedoelt u waarschijnlijk de links waar uw medestander Kraut graag mee rondstrooit. Deze links bevatten vaak desinformatie, geheel in de geest van de contra-jihad.''
Ik heb het niet over het wel al dan niet accepteren van de Nobelprijs door Arafat. Ik stelde dat u zich beter diende in te lichtte over het mislukken van de Oslo-akkoorden. Maar daar heeft u het liever niet over. U kunt zeggen wat u wilt over de heer Kraut maar ik ben van u nog geen interessante bijdrage tegengekomen over welk onderwerp dan ook. Of dacht u soms dat ''contra-jihad'', wat zeer geleerd overkomt, werkelijk iets betekende?
Wie is hier nou voorspelbaar?
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
ronald ,toch ooh ooh je bent zeker weer het type goedkope zionisten/nazi knechtje van het kaliber geert wilders niets anders dan dat maar ok,nu vertelt u mijn of u verwijst mijn naar pagina`s beelden weet ik veel nog wat allemaal trouwens toch het reinste onzin en u denkt dat die objectief zijn ooh nee nooit dat weet jij toch ook wel neem ik aan dat zijn nou precies types die als ze willen bedriegen manipuleren zulke onzin aanhalen.en teglijkertijd rept u over een reportage waar u heeft gezien op zdf waar bij palestijnen namaak bloed capsules bij zich had ik neem aan volgens u om de boel een beetje te donderen en wat wil je ook beweren dat die +/-1600 het grootste deel meerendeels vrouwen kinderen en babies poppen waren dat zou jij vast gedaan hebben maar daarvoor is alles te overtuigend je had het anders wel gedaan weet ik zeker.en laat mijn niet lachen dat als je zou bewern dat nazi/israel een democratie is dat willen types als u ons doen laten geloven maar ook deze onzin nadert zijn einde .nooit waren ze eeen democratie nooit zullen ze het zijn en nooit zullen ze het worden en wat daar mee altijd gebeurt heeft nazi/zionist N. davidson zelf vertelt en nog een grote onzin wie vernietigt nou de ander zijn het de palestijenen die de joden vernietigen of is het andersom ook dat weet jij als geen ander maar ook deze bedrog begint zijn einde te naderen nou vindt het spijtig om te zeggen maar het is een feit goeie joden bestaan zeker om beter te zeggen ze zijn der die het verschil weten tussen goed en kwaad at valt zeker niet te ontkennen jammer dat die groep wel heel heel klein is. en ook zo ,n onzin om weer te bewern dat alleen joden geleden hebben tijdens de 2wereldoorlog ooh nee ronald heel heel veel andere hebben net zoveel geleden maar ja anderen doen der niet toe want joden zijn ooh zo speciaal.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: anti.jew ()
waar ik ga wonen bepaal ik nog altijd zelf ,en dus niet jij nazi/zionisten knechtje.en een goede tip ze kunnen nog types als jij gebruiken in nazi/israel je zult je er zeker thuis voelen weet ik wel zeker.ok ronaldje
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: anti.jew ()
Ja, dat was lachen: de Nobelprijs voor Henry Kissinger. Het is natuurlijk ook gewoon maar een politieke prijs.
Maar dit soort lijstjes, die ontdekt Zandzak dus 'hetzij via het internet, hetzij ter plaatse'. De politie schrijft ook altijd dat ze ter plaatse zijn gegaan. Daar moet ik dan ook altijd wel om lachen.
En mijn links biedt ik aan, die strooi ik niet rond. Want ik ben eigenlijk nogal zuinig met relevante links.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Karl Kraut
Scheiding der machten i.p.v. schending
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
De 'bijdrages' van zandbak en anti.jew zijn werkelijk sublieme staaltjes van 'contra-jihad'. Het heeft even geduurd voordat ik het doorhad, maar opeens snapte ik het.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Karl Kraut
Inderdaad, zonder dat ze het zelf doorhebben brengen ze hun 'goede zaak' meer schade toe.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: N. Davidson
Eigenlijk zou ik de Amerikaanse Joden willen uitnodigen om massaal naar Nederland en Duitsland te komen. Uiteraard inclusief hun bedrijven, kapitaal, handelsnetwerken, wetenschappelijke netwerken en kennis, en sociale netwerken en kennis.
De kans is dan uitermate groot dat Nederland, en dan ook Duitsland, een nieuwe Gouden Eeuw in gaat. Net zoals 4 eeuwen terug, toen elders verjaagde Joden naar de Lage Landen vluchtten omdat daar relatieve vrijheid van godsdienst heerste door toedoen van Willem van Oranje. Ook destijds brachten de Joden alles mee dat van waarde was, en luidden daarmee de Gouden Eeuw in alle opzichten in voor de Lage Landen. Daarmee waren de Joden de belangrijkste oorzaak dat Nederland de afgelopen vier eeuwen alweer structureel tot de rijkste landen ter wereld behoort.
We kunnen groeien door ook in deze tijd elders verjaagde Joden op te nemen, op dezelfde wijze als toentertijd. Die paar antisemieten hier in dit land, die toch ook grotendeels een etnische achtergrond hebben, leggen het in Nederland snel af tegen de enorme voordelen die de Joden zullen meebrengen.
Hollanders blijven Hollanders, en domme hersenloze principes worden uiteindelijk graag afgelegd in ruil voor welvaart in de materiële zin en vrijheid van gedachten plus de mogelijkheid van uiting er van.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Hans Langbroek ()
Davidson, u zegt:"
Wilt u hier nu gaan beweren dat de Nobelprijs voor de vrede niet in waarde heeft ingeboet?"
Davidson, u bent toch erger dan ik dacht. U hebt gewoon racistische ideen. Sinds 1995 heeft geen jood meer een Nobel-vredesprijs gekregen, maar wel b.v. de half-neger Obama , en ander gojim , DUS , de waarde is nu zoveel minder als toen een jood deze prijs nog regelmatig kreeg.
Ik had u hoger ingeschat.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Zandbak
Hr. kraut, u hebt gelijk, de bijdragen van 'anti.jew' zijn echt beneden ieder pijl. Waarschijnlijk is dit persoon door b.v. emoties zo overweldigd dat er niet veel zinnigs uit komt.
Maar goed dat is zijn/haar zaak. Ik ben zelf nogal individualistisch ingesteld . Bovendien heb ik met zulke 'tegenstanders' als N.Davidson, RonaldJ en Hans Langbroek helemaal geen medestanders nodig.
Geplaatst op: maandag 28 juni 2010 | Door: Zandbak
@ Zandbak
Uw infantiele reactie hierboven laat precies zien hoe u te werk gaat.
Al maakte ik me daar aan schuldig had ik u allang kunnen uitmaken voor: ''Antisemiet'' ''Racist'' etc.
Dat zou meer op zijn plaats zijn geweest als die onzin die u uitkraamt: ''U hebt gewoon racistische ideeen. Sinds 1995 heeft geen jood meer een Nobel-vredesprijs gekregen, maar wel b.v. de half-neger Obama , en ander gojim , DUS , de waarde is nu zoveel minder als toen een jood deze prijs nog regelmatig kreeg.''
Zie reactie van de heer Kraut. Ere zijn een legio aan dubieuze maar ook terechte winnaars. Ik sprak mij zo uit omdat de keuze voor Obama en twee jaar daarvoor Al Gore en daarvoor Jimmy Carter en weer daarvoor Arafat werkelijk nergens op sloegen.
U heeft uw lijstje toch bij de hand?
Ik stel voor om een keer niet te kijken naar afkomst maar een keer voor de verandering, te kijken naar de onderbouwing van het Noors Nobelcomité. Mij interesseert het vrij weing waar ze vandaan komen of wat hun afkomst is. U komt met allerlei termen die ik niet gebruik noch dat ze een rol spelen in mijn gedachtengang. Mijn vader was om in uw termen te spreken een goj. U maakt een scheldwoord van een Hebreeuws woord.
Om eerlijk te zijn walg ik van de strekking van uw flutbetoogje.
Dat mag u best weten. Maar hieronder een aantal links die zeer de moeite waard zijn voor u. Doe er iets goeds mee.
http://www.newstatesman.com/blogs/mehdi-hasan/2009/10/nobel-peace-prize-obama
http://www.pmw.org.il/tv%20part7.html (kunt u eens zien waarom er nog steeds geen vrede is)
http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/001/218vnicq.asp
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: N. Davidson
hans langbroek ,waarom nederland en je, voor en voorouders 4 eeuwen geleden een gouden eeuw hebben meegemaakt is niet omdat nazi/zionisten op hun vlucht alles van waaarde met zich mee brachten, dat komt omdat je voor en voorouders en die zogenaamde joden waar je zo dol op bent plunderent en rovend en stelend alle conineneten afgingen kijk en dat ze dan dat kunstje van de nazi/joden hebben geleerd daar is geen misverstand over.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: anti.jew ()
@ Hans Langbroek
Dat is een uitstekend maar vooral leuk idee. Dat zou ons land inderdaad goed doen.
Een ware kwaliteitsinjectie op vele gebieden.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: N. Davidson
hans langroek,antismeiet der zijn geen ergere antisemieten dan jullie zelf en al die types die je aahaalt,maar hoe dan ook al zou je me ontelbare keertjes een antisemiet noemen lig er geen seconde wakker van weet wel beter met types als jij.ook dit eeuwige gedoe met antismiet elke keer dit zal geen lang leven meer hebben ,dus we zijn benieuwd naar jullie nieuwe uitvinding om de massa te manipuleren en te hersenspoelen.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: anti.jew ()
N DAVIDSON, DAT ZOU JIJ WEL PRACHTIG VINDEN HE EEN LAND ALS NEDERLAND VOL NAZI/JODEN A LA JIJ GOD BEHOEDDE ONS VOOR DEZE RAMP.... AMEN.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: anti.jew ()
Kunnen alle reacties met 10 taalfouten of meer, verwijderd worden? Het zou ook een portie onsmakelijke jodenhaat schelen. Alvast mijn hartelijke dank.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: Cornelis de Groot
hoeveel personalia heb je wel niet nazi/zionist N.davidson ,je lijkt satan wel.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: anti.jew ()
@anti.jew : Wat bedoel je eigenlijk met een nazi/jood ?
graag in een beetje verstaanbaar Nederlands want ik ben maar een Belg en kan je prachtige volzinnen niet altijd begrijpen.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: François
Het idee van Hans Langbroek spreekt me enorm aan. Laat alle joden uit Irsaël in noord-west europa toe. Krijgen we voor de verandering eens immigranten die wél willen werken, die kunnen lezen en schrijven en die een bijdrage leveren in plaats van een kostenpost vormen.
En dan kijken hoe ze in het midden-oosten weer gewoon verder gaan met hun stammen-oorlogen alleen dan zonder Israël om de schuld te geven. Dan zal pas echt blijken dat de beschaving gestopt is met ontwikkelen toen de islam de boel overnam.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: Ronald|
@ antijew
De gouden eeuw werd voornamelijk veroorzaakt door de intense handel op de Oostzee en de trek/vlucht van Zuiderlijke Nederlanders tijdens de opstand (lees Belgen) met kapitaal naar het noorden (Zeven Verenigde Provincien).
Geschiedenis, zou je eens moeten studeren, klont
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: De Witte Roos
Anti.jew ik wil je uitzetten naar de Gazastrook, mag je daar wegrotten.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: Antianti.jew
@ Hans Langbroek
Wat je zegt over de gouden eeuw is niet helemaal waar.
Ook vooral de zuidelijke Nederlanders (nu belgen) namen grote kapitalen mee. Maar de Sefardische Joden namen begin 17e eeuw inderdaad hun handelscontacten mee op de vlucht voor de inquisitie. De Askenazische Joden waren daarentegen veel armer maar wel harde werkers. Het klopt dat deze immigranten Nederland zeker hebben helpen opbouwen. Dat kan je van sommige andere immigrantengroepen niet zeggen inderdaad..toch Anti.jew?
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: De Witte Roos ()
"Het idee van Hans Langbroek spreekt me enorm aan. Laat alle joden uit Irsaël in noord-west europa toe. Krijgen we voor de verandering eens immigranten die wél willen werken, die kunnen lezen en schrijven en die een bijdrage leveren in plaats van een kostenpost vormen."
Krijg ik daar uit onverwachtte hoek toch medestanders voor mijn idee ter oplossing v/h palestina-israel conflict.
Zoals ik enige dagen geleden in de topic' http://welingelichtekringen.nl/bestsellerauteur-henning-mankell-overweegt-literaire-boycot-isra-l.html ' al voorstelde:
"De oplossing van het Palestijns-Israelisch conflict?
In grote lijnen hetzelfde zoals het in Zuid Afrika is opgelost.
Dus een einde van het apartheidsregime van israel waarbij de palestijnen in zgn thuislanden (vluchtelingen kampen) worden geconcentreerd. Daarbij kunnen alle Israeli die NIET onder een islamitische meerderheid wensen te leven gewoon (net als 3 generaties geleden) de boot nemen naar USA of europa (velen hebben een dubbele nationaliteit)."
Wat mij betreft zijn ze hier van harte welkom.
En tegelijkertijd kunnen islamieten in NL. die niet willen/kunnen leven in een samenleving met een grote groep joden altijd de boot of het vliegtuig nemen naar de islamitische wereld.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: Zandbak
"Uw infantiele reactie hierboven laat precies zien hoe u te werk gaat.
Al maakte ik me daar aan schuldig had ik u allang kunnen uitmaken voor: ''Antisemiet'' ''Racist'' etc. "
Kom op Davidson, niet zo kinderachtig zijn.
Als Benjamin Netanyahu mijn idee van hierboven ten uitvoer brengt weet ik zeker dat hij de volgende keer de Nobel prijs voor de vrede krijgt.
Geplaatst op: dinsdag 29 juni 2010 | Door: Zandbak
nou aan diegene die elke keer weer misbruikt maakt van mijn naam,trouwens wie anders dan een nazi/zionist kan dat zijn ,ik zou zeggen, zou jou ook dolgraag willen uitzetten naar nazi/israel.kun je daar heerlijk wegbranden.lijkt me een leuk idee.
Geplaatst op: woensdag 30 juni 2010 | Door: anti.jew ()
francois,weet je niet wat ik bedoel met een nazi/jood,kom op zeg dan weet je zeker ook niet wat nazi/duitsland was.en het erge is "nazi/duitsland"heeft maar 5jaar geduurt.en nazi/israel duurt nu al zeker 62 jaar , nu zijn er nazi/zionisten knechtjes en ik denk dat u er een bent,anders zou u het niet vragen natuurlijk,die zullen zeggen maar wat heeft dat met een jood/joden te maken ,nou ik zal het je zeggen 99%van de joden steunt nazi/israel in hart en nieren , en met ziel en zaligheid.dus dan kom je tot de conclusie dat als er 99% van de joden ,nazi/israel in al haar moorden landjespik oorlogsmisdaden wreedheden tegen de menselijkheid, dus met dit alles ,kun je niets anders dan tot de conclusie komen dat er heel veel nazi/joden leven op deze aardbol, anders was het niet mogelijk geweest dat israel dit 62 jaar ongestoord er mee door kunnen gaan.
Geplaatst op: woensdag 30 juni 2010 | Door: anti.jew ()
Reageren