ZATERDAG 26 MEI 2012

Bange mensen, Moslimhaat en de toekomst van Amerika
zondag 8 augustus 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek

Het gaat de tegenstanders van de moskee die er komt in de buurt van Ground Zero niet om de nagedachtenis van de slachtoffers, schrijft de New York Times, het gaat ze om de Islam. Her en der in Amerika proberen Teaparty aanhangers en andere rechts-radicalen tegen te houden dat er plaatsen komen waar Moslims samenkomen. Onlangs stonden bij een Moskee nog een groep demonstranten onder leiding van dominees, vergezeld van honden moskeegangers te bedreigen.
"Het gaat Moslims niet om godsdienst, het gaat ze er om Amerika over te nemen en de sharia-wet in te voeren." zeggen de anti-moslim politici. Dat zijn voor Nederlanders bekende teksten.
Maar wat voor Nederlanders minder bekend is, is dat christelijke groeperingen zich beginnen te organiseren om deze bedreiging van het recht op godsdienst en deze georganiseerde onverdraagzaamheid het hoofd te bieden. "De vrijheid van godsdienst is in het geding en daarmee de grondslag van Amerika. 'Als we de moslims laten begaan - zeker als je ziet hoeveel kinderen ze krijgen - dan grijpen ze de macht en verdwijnt op den duur ons Amerika' tegen 'als we de moslims vrijheden weigeren die we zelf wel hebben, dan verdwijnt Amerika nu al'.
Dat hoor je dan in Nederland uit christelijke hoek weer wat minder.
Voor wie meer wil weten over de wijze waarop bange Amerikanen hun angst voor de toekomst vertalen in Moslimhaat leze het interessante stuk in de Times van vandaag.

Bron: New York Times

  < 
 > 

Meer berichten:

Reacties (89)
Waarom moet er per se vlak bij Ground Zero een moskee komen?
Is dat niet, net als het metershoge kruis bij Auschwitz, een belediging van de slachtoffers die in naam van de islam de dood zijn ingestuurd?
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Aad van Rooijen

Aad is behoorlijk in de war. Moslims zijn niet verantwoordelijk voor de slachtoffers van de 2e wereld oorlog in Auschwitz.

De vele zigeuners en homoseksuelen die daar de dood vonden vonden die daar uit handen van blanke, veelal christelijke, westerlingen.

Een beetje misselijk om te suggereren dat dat in naam van de Islam zou zijn gebeurd.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Zegert

@Zegert
Je leest slordig, ik maak een vergelijking.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Aad van Rooijen

@ Zegert
Beetje misselijk om te suggereren dat Aad dat ergens beweerd, ik denk eerder dat Zegert een beetje in de war is!!
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Dat wordt ook helemaal niet gesuggereerd. U weet wel een vergelijking.
Het kan wel degelijk onsmakelijk overkomen op de nabestaanden. Wie zijn wij om daar over te oordelen? Hoe veel km rondom Ground Zero maakt nog deel uit van dit gebied? Heel Manhattan? Trouwens ik heb nooit geweten dat de Nazi's handelde uit religieuze motieven...
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Nee Aad. Jij schrijft slordig. Heel erg slordig. Als je dat niet inziet is een cursus Nederlands voor beginners op zijn plaats.

Jij stelt hierboven dat het kruis bij Auschwitz een belediging is van de slachtoffers die in naam van de islam de dood zijn ingestuurd. Net als de Moskee in Manhattan - in jouw ogen.

Als je geen respect kunt tonen voor je medemens toon dan in ieder geval een beetje respect voor je moerstaal.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Zegert

@Zegert
Je leest slordig, ik maak een vergelijking.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Aad van Rooijen

Nee Aad. Jij schrijft slordig. Heel erg slordig. Als je dat niet inziet is een cursus Nederlands voor beginners op zijn plaats.

Jij stelt hierboven dat het kruis bij Auschwitz een belediging is van de slachtoffers die in naam van de islam de dood zijn ingestuurd. Net als de Moskee in Manhattan - in jouw ogen.

Als je geen respect kunt tonen voor je medemens toon dan in ieder geval een beetje respect voor je moerstaal.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Zegert

Een cursus begrijpend lezen voor Zegert.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Vind het zo grappig dat er een soort mensen bestaat, die anders denkende autogtonen mensen bang noemt.
Bedoelen ze daar dan mee, dat hun slim eerlijk en heldhaftig zijn? Dat zijn volgens mij ook dezelfde vredelievende mensensoort die tegen oorlog en geweld is, behalve natuurlijk als het tegen Israël of Amerika is! Ja diezelfde dieren liefhebbers die tegen dierenleed zijn, behalve het ritueel slachten natuurlijk!
Ben vooral benieuwt, hoelang jullie daar nog mee weg komen!
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Vond dit op een andere website. Als je op de link van de kaart klikt en wat uitvergroot, dan is A de Masjid moskee, die daar al jaren zit (al voor de aanslag op het WTC). Links van de Masjid moskee, zie je op vrij korte afstand de plaats van het vroegere World Trade Centre. Daarvan uitgaande vind ik dat de hele heisa rond die moskee, behoorlijk is opgeblazen. Uiteindelijk gaat het om een alreeds voor jaren gevestigde moskee daar ter plaatse, die wil verhuizen naar een groter pand in de zelfde buurt.

http://maps.google.com/maps?hl=en&um...ear=New+York,+

Click on the Masjid Mosque. It's four blocks from the WTC site and has been there for years. It's too small for the congregation. On Fridays some 1500 members crowd into it. They want to move to the bigger site.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: bert

@ Aad,

Je maakt een faliekante, generaliserende opmerking, die totaal nergens op gebaseerd is. Door te zeggen dat de Islam de dood van desbetreffende slachtoffers op zijn geweten heeft.
Als je, je huiswerk had gedaan, (wat in dit geval niet zo is) dan zou je geweten hebben, dat de regering Bush (destijds) achter de aanslag van 9/11 zaten. De Amerikaanse regering heeft de dood van deze slachtoffers op zijn geweten.

Het is een belediging voor het gehele Amerikaanse volk, dat de regering, de slachtoffers beledigd door geen openheid te geven van zaken. En tot op heden, leugens blijft verspreiden, om aanhangers van de Islam in diskrediet te brengen. Drogredenen en valse voorwendselen, puur alleen om de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Islam is niet de bron van het kwaad, Aad, dat is de mens.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: El Mariachi

moslims de joden van de 21e eeuw?
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: fab fat finger

Moskee vereniging Amerika;

Geachte New Yorkers, wij het MvA waren opzoek naar een nieuwe lokatie voor een grotere Moskee.
Ons oog was gevallen op een lokatie die bij velen onder de New Yorkers weerstand opbracht! Nou willen wij uit respect voor een land met vrijheid van Godsdienst en de nabestaande van 9/11 samen naar een betere lokatie op zoek!

Hoogachtend de directie van het MvA

Goh MOEILIJK HE!!
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Bang en angst moet natuurlijk zijn: 'verstandige en met realiteitszin denkende Amerikanen.'
Anderzijds, het is zeer verstandig met gezonde angst te kijken naar degene die jou wil onderwerpen.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Maarten

@El Mariachi
Ga toch fietsen man mooie fopspeen!
Of ga kaarten met Piet en val normale mensen niet lastig met die onzin van je!
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Piet hier over de moskee. " het gaat ze er om Amerika over te nemen en de sharia-wet in te voeren." zeggen de anti-moslim politici.
De anti-moslim politici.... wie zijn dat ?

In Engeland weten we dat 80 % van de Conservatieve parlementariers...80% ... 'Friend of Israel' zijn !!

Als U de VPRO documentaire "The Israel Lobby" bekijkt, dan ziet U dat in Amerika dat getal hoger ligt. Daar is het eigenlijk onmogelijk geworden om èn politicus te zijn èn critisch oveer Israel.

Deze moskee is gewoon één van de honderden items die elke dag weer in het nieuws worden gebracht om de mensen angst aan te jagen: het islam-bashing, door joodse lieden op touw gezet.
Doel: nog eens 2 miljoen moslims doden, zoals ze in Irak als gelukt is.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Piet

Fredje, Piet hier. Het is nu half negen in de avond. Je moet morgen weer vroeg naar school. Tandenpoetsen, mama een nachtzoen geven en naar bed.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Piet

@ Piet
Als jou levensbeeld echt is moeten we allemaal weer naar school!
Behalve jij natuurlijk!
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Haha el Mariachi... Was dat niet dezelfde auteur van die lofzang over de Islam en wetenschap en wat wij allemaal wel niet te danken hebben aan deze ideologie pardon, religie. Was een kostelijk stuk. Wel jammer dat deze vooruitgang na 150 in een klap afgelopen was.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: N. Davidson

24 uren in een dag. 60 minuten in een uur. 60 seconden in een minuut.

Het decimaal stelsel. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Inderdaad het concept 0.

360 graden in een cirkel.

Perzische en Arabische concepten aan de basis van onze cultuur en wetenschap.

Ach wat weet ik ervan. Ik roep maar wat.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: La Cucaracha

24 uren in een dag. 60 minuten in een uur. 60 seconden in een minuut.

Het decimaal stelsel. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Inderdaad het concept 0.

360 graden in een cirkel.

Perzische en Arabische concepten aan de basis van onze cultuur en wetenschap.

Ach wat weet ik ervan. Ik roep maar wat.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: La Cucaracha

@ La Cucaracha



24 uren in een dag. 60 minuten in een uur. 60 seconden in een minuut.

Het decimaal stelsel. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Inderdaad het concept 0.

360 graden in een cirkel.

Perzische en Arabische concepten aan de basis van onze cultuur en wetenschap.

Was dat niet allemaal al geschiedenis voor de eerst moslim betond? Ik roep maar wat.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Zolang de oliedollars richting het MO blijven stromen zullen we last blijven houden van dit soort gekkigheid.
Een moskee (the Cordoba house, hoe verzin je het) van 100 miljoen dollar voor het handjevol moslims dat woont in Manhattan.
Nee Driehuis, dit is een kaakslag voor iedere Westerling.
Maar dat dit gaat ’backfire-ren’ das een ding dat zeker is.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: arjanaranja

Na 150 jaar.

@ Piet

Er gaat nu een golf van protest door de VS vanwege de mogelijke komst van de 'moskee' nabij Ground Zero. Het is dus niet zomaar een item.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Tuurlijk man, ik vergis me. Moslims kunnen dat soort dingen niet "betonnen" (?!?!?)

Ik hoop maar dat je zelf weet wat je bedoelt.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: La Cucaracha

@ La Cucaracha

Lol ja dat was moeilijk uit het zinverband op te maken he ok nog een keer dan!
Was dat niet allemaal al geschiedenis voor de eerst moslim betond. moet natuurlijk zijn. Was dat niet allemaal al geschiedenis voor de eerst moslim bestond.
En gezien je het zo goed weet kan je ons misschien vertellen wat er over is van het Perzische rijk en hoe dat komt?
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

Kennelijk is er nog zoveel over van dat Perzische rijk dat we ons er dagelijks zorgen over denken te moeten maken.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: La Cucaracha

Er was al sprake van deze kennis voordat Mohammed een visioen kreeg. Ook het telstelsel is niet dankzij de Islamtische wetenschap onze kant opgekomen. Volgens mij is dat uit de streek die wij nu kennen als India afkomstig.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Piet hier over de anti-moslim politici.

Even Wikipedia citeren: The leading non-Christian faiths were Judaism (1.7%), Buddhism (0.7%), Islam (0.6%),

Er zijn dus op elke 200 mensen 1 moslim. Er is geen kettingmigratie, dus dat getal neemt niet snel toe.
Zelfs bange mensen zien in dat die éne moslim echt hun wetgeving niet zal veranderen.
En zeker politici moeten dat begrijpen.

Denkt U werkelijk dat we hier met politici te maken hebben?

Ik denk dat het Joseph Cohen ( tegenwoordig noemt hij zich Al Khattab) is en dat hij weer eens flink , verkleed als politicus dit keer, de moslims aan het bashen is.

Misschien moeten we deze bezorgde 'politici'nog een stukje tekst van de joodse historicus Tony Judt laten lezen:

“ I was told off the record once, by a very prominent democratic Senator—we were at a meeting in Paris – and it was late in the evening, we were sitting in a hotel, he was talking about the Middle East, and he was saying things about Israel which were very similar to the criticisms that I would make. And so I said to him “but you never say these things in the Senate…why not … is it because you are worried about the jewish vote…?” He said “forget it, it has nothing to do with the jewish vote …. I come from a state […] where there are very few jews, and they are all going to vote for me anyway. So it does not matter. So it is not the jewish vote. That is not the issue. It’s not money..I don’t get money from the Israel Lobby. That is not the issue. But ( he said) suppose that I walk on the senate floor and say in a moving speech why we need to take our distance from Israel and understand better what has happened to the Palestinians…… maybe I would win five or ten Senators over to a general motion criticizing Israel. Maximum. That is all I could get…..and ( he said) in return, I would be finished in the Senate. Because no one would ever vote again for my needs… if I wanted something to move for my state..or an education bill, or a financial bill or a tax bill. Anything to do with domestic policy.. nothing to do with Israël. I would be punished.
Uit: VPRO: The Israel Lobby.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Piet

Ach ja de VPRO!
Misschien kan je er nog een paar maandjes werken piet!
Ze zoeken nog een betrouwbare nieuwsvergader!
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Fred

@Fred,

Mijn betoog is geen onzin, maar een feit. Dat je de feiten niet onder ogen wilt zien is jouw probleem. WIK is inderdaad bedoeld voor normale mensen. (Wat jouw definitie van normale mensen is, zal mij een worst wezen) Wat ik je wel wil meedelen is, dat je tot deze categorie (normale mensen) absoluut niet in thuis hoort. Je bejegent als een klein zielig kind. Zoals Piet al zei, het is alweer tijd om naar je nestje toe te gaan, Fred.
Don't forget: Oogjes dicht en snaveltjes toe...
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: El Mariachi

Piet hier nog even.
Op elke 200 amerikanen is dus 1 moslim. ( Wikipedia)

Volgens een serie artikelen die de Washington Post (*) momenteel publiceert zin er in Amerika 854000 geheim agenten met de hoogste rang. dat is 1 op elke 300 Amerikanen.

de geheim agenten zijn er officieeel om de moslim-terreur in de gaten te houden.
Dus voor elke drie moslims zijn er twee full time geheim agenten.

DIT ZIJN DE FEITEN.

Ik ben benieuwd hoe onze
Mijn veklaring kent U.

(*) http://projects.washingtonpost.com/top-secret-america/articles/
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Piet

Bange mensen gaan moslims haten ?
of :
Lichtzinnige 'positivo's' gaan moslims lief hebben .
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: F.de Goede

De anti-moslim sfeer in de VS is pas ontstaan na 9/11/2001. Veel moslims uit Arabische landen studeerden in de VS en konden zich daar vrij bewegen en mengen met de plaatselijke bevolking (met arme meisjes uit de VS trouwen en meenemen naar Kuwait of KSA, waar zij een luxe leven kregen). Door de aanslagen werd de hele moslimpopulatie daarop aangekeken, maar dat was ook al weer snel voorbij. De tegenpartij van Obama wakkert de anti-moslimstemming vast aan om Obama te kunnen afzetten.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Juriste

Meneer Fab Fat Finger heeft het prachtig maar uiterst pijnlijk samengevat:

Moslims zijn de Joden van de 21e eeuw.

Welterusten.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Zegert

F de Goede, Piet hier.
Ik heb de moslims niet lief.
Ik vind dat we een probleem hebben in nederland met zoveel imigranten.
Immigranten geven altijd een probleem, waar ze ook vandaan komen. En natuurlijk is de ene groep gemoedelijker dan de andere,
Moslims maken een flink deel uit van de immigranten. Maar ze zijn niet lastiger dan de Antillianen. En de Turkse moslims zijn weer gemakkelijker dan de Marokkaanse of de Somalische. Met Indonesische moslims of Surinaamse is er volgens mij nauwelijks een probleem.
We moeten een beetje orde op zaken stellen in Nederland.
Duidelijk maken dat de Christelijke cultuur hier primeert.
Wie daar moeite mee heeft moet dan maar in een moslimland gaan wonen.

Maar hoe komt U er bij dat er geen middenweg is tussen haten en lichtzinnig 'liefhebben'?

Wat U doet, lijkt mij , is haten.
Weet U ook waarom?
Wat zijn uw motieven?
Of loopt U gewoon achter de muziek aan?
U heeft indertijd wel op Hans Janmaat gestemd, neem ik aan?

Of liep U toen ook achter de muziek aan , en riep U tegen Jamaat: Fascist !
Net als de grote intellectueel Leon de Winter.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Piet

Ik wordt hier erg anti-sepiet van.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Robbert L

Robbert L. U bent een boef.
Alle antisepieten zijn boeven. Ze hebben 6 miljoen pieten vermoord, uit blinde haat.
Wat doen Pieten nu eigenlijk fout? Ze schrijven artikeltjes met goed onderbouwde stellingen. Ze streven naar de waarheid. Ze willen een betere wereld voor alle mensen. Ze zetten de mensen die alleen een betere wereld voor zichzelf willen in de schijnwerpers.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Piet

Er zijn drie manieren van discussiëren. Je hebt de ambassadeurs van zichzelf; je hebt de ambassadeurs van een organisatie of beweging; en de waarheidszoekers.

Die drie vormen lopen hier door elkaar.
Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Goudje

Piet met een vraag voor Goudje.
Ik zie mezelf natuurlijk als iemand die de waarheid zoekt. Maar ik ben benieuwd of anderen dat ook zo zien.

De ambassadeurs van Israel zijn wel bekend: Davidson, Robbert L. , Kraut, etc.
Een ambassadeur van zichzelf? Is dat iemand die niks te melden heeft maar toch mee wil kraaien? Vandaag was het Fred, en ook Zegert maakte het wel bont aan het begin van deze draad.

Tja, bij de mensen die het met mij eens zijn erken ik de zoektocht naar waarheid het duidelijkst. Dat maakt me een beetje wantrouwend. Zie ik het wel objectief?

Kom op Goudje, niet bang zijn. Geef uw visie. Noem namen.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

De 0 zoals wij hem kennen komt an de Hindoes.

En voor iedereen die zegt dat de Christenen ook fanatiek kunnen zijn en die excuses zoeken voor de islam:

http://www.artikel7.nu/?p=26408

Alleen een perfide geest kan zoiets bedenken als het bouwen van een moskee op de hoek van Ground Zero. Het was een gebouw dat beschadigd was door de aanslag en moet nu afgebroken worden.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Barbertje

@Zegert, moslims zijn mede-verantwoordelijk voor de ondergang van de joden en andere minderheden in Auschwitz en andere vernietigingskampen. Moslims hebben dienst genomen bij de Waffen-SS onder auspicién van Al-Husseini, Groot-Moefti van Jeruzalem. Hij heeft op de Balkan,na een bezoek aan Hitler in 1941, de islamitsche waffen-SS opgericht en daarvan zijn velen in de vernietigingskampen geplaatst. Deze had samen met Hitler plannen gemaakt,dat als Rommel de oorlog in Afrika en het M-O zou winnen, ook vernietigingskampen op te zetten ter plaatse. Mensen die het gevaar niet zien ( of niet willen zien ), laten zich zand in de ogen strooien door de levensgevaarlijkste fascistische ideologie ter wereld.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Groene Leeuw

Groene Leeuw, Piet hier.
Zonder enige illusie dat het jouw overtuiging ook maar eniszins zal beïnvloeden het volgende:
Zelfs Ben Gurion heeft ooit gezegd dat de Palestijnen wel gek zouden zijn als ze zonder tegenstand hun land zouden laten afnemen.
Ben Gurion zal dus de Moefti beter begrepen hebben dan jij, Groene Leeuw.

De joden hebben zelf tot 1941 met de nazi's gehandeld (*) en daarmee de boycot die de Amerikaanse joden hadden uitgevaardigd om Hitler-duitsland te treffen, eigenlijk zelf ondermijnd. Als de Jewish Agency wèl met Hitler samenwerkt, waarom de Mufti ( wiens land onder zijn kont vandaan werd gestolen) niet ? Leg uit, ouwe Leeuw.

Dat de joden zo massaal in het concentratiekamp terecht kwamen hadden ze volgens mij meer aan zichzelf te danken dan aan de moslims.
Lees deze site maar eens helemaal door en vraag je dan af wat dit zou kunnen betekenen: http://www.biblebelievers.org.au/expelled.htm

(*) Edwin Black: The transfer Agreement. Video uit 1984:
http://www.youtube.com/watch?v=o3we8Sg9oOs&feature=related
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Je bent weer lekker bezig, hè Driehuis. Het lijkt godbetert wel of Piet dit stukje heeft geschreven.
Even afgezien van het feit dat het allerminst zeker is dat die haarhut er komt (de moslims bezitten immers maar één van de twee panden die tegen de vlakte moeten), is het duidelijk dat het een pure moslimprovocaite is. Geplande openingsdatum: 11 september 2011: exact 10 jaar na de grootste moslimterreuraanslag aller tijden.

Overigens wordt er wederom vanuitgegaan dat islam een religie is, in plaats van een kwaadaardige ideologie.
Kostmisselijk word ik van jullie apologeten. Bah, bah, driewerf BAH!
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Angus McPhart

Kijk Piet nou komt de aap uit de mouw. De Holocaust kon natuurlijk niet ontbreken in uw relaas over het kwaad der Joden. Uw aanname over de woorden van Ben-Gurion zijn lachwekkend. Legt u mij het verband uit? De Moefti was daar niet om terratoriale redenen, het was ideologisch van aard. Hij deelde namelijk dezelfde passie als de Nazi's.

De "Jewish agency", die handelden uit naam van wie? En dus spraken zij volgens u voor al die miljoenen die op een beestachtige wijze zijn gestorven? Oh de nazi's speelde dus maar een marginale rol.
En dan komt u, zonder enige schaamte, met een reactie aan Groene Leeuw die even duidelijk had gemaakt dat de opmerking: "Moslims zijn de joden van de 21e eeuw" een bijzonder onsmakelijke maar vooral ontzettend domme opmerking is. Ten eerste is een ideologie pardon, religie geen volk op zich. Ten tweede is de vergelijking in het lot van de Moslims nu met het lot van de joden toen een die werkelijk kant noch wal raakt. Ik hoop dat ik dat niet verder hoef toe te lichten.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Ongeacht het doel, plek of het nou wel of geen moskee is... Dit is een provocatie, simpel zat.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Meneer Fab Fat Finger heeft het prachtig maar uiterst pijnlijk samengevat:

Moslims zijn de Joden van de 21e eeuw.

Welterusten.
--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op: zondag 8 augustus 2010 | Door: Zegert



OK, als we dat combineren met de schrijfsels van Piet blijkt dus dat Moslims vieze oplichters zijn die schuldig zijn aan alles wat mis is in de wereld en verantwoordelijk zijn voor het leiden van de hele mensheid en zich verenigen in groepen met als enkel doel het beheersen van alles en iedereen op de hele wereld...


Iets zegt me dat dit niet volledig strookt met voorgaande schrijfsels door datzelfde account en de diverse liefdesverklaringen aan "Piet" in die schrijfsels. :D

Ach, het blijft lachen zo af en toe te lezen hoe bepaalde figuren nu weer lopen te schutteren :D
Al denk ik dat het figuur wat zich "piet" noemt wel schuil gaat achter een fiks aantal namen die hierboven zo her en der langsflitsen :D
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: LOL

Vraagje voor 'schotse scheet' Angus McPhart

sinds wanneer is de islam geen religie meer, en in plaats daarvan een kwaadaardige ideologie?
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Zandbak

Schetemans is al weer helemaal over zijn toeren.
Heeft blijkbaar ergens gelezen dat de moskee op 11 september 2011 zal openen, en heeft dan nòg niet in de gaten dat hij joodse opruiende teksten zit te lezen.

Davidson, zoals zo vaak: ik kan er geen touw aan vast knopen.
Welterusten.
(Wanneer gaat U eens proberen om drie thema's in één zin aan te snijden? Daar ligt een Guinness Book rekord op u te wachten !
U kunt het, ik weet het zeker !)
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Kijk Piet dat zijn uw vaste tactieken blijkbaar of is het K.W.?
Het is een reactie met een hoop zaken die u eenvoudig zou kunnen beantwoorden. Maar dat wilt of kunt u niet en dan gaat ie de pias proberen uit te hangen want het is niet samenhangend genoeg. Heeft u weleens uw eigen stukjes nagelezen? Maar goed, ik zal het in een rijtje zetten:

-Namens wie handelde de Jewish Agency?
-Wat is het verband tussen wat Ben-Gourion beweerde en wat de Moefti in Nazi-Duitsland deed?
-Kunt u fatsoenlijk onderbouwen waarom de Holocaust eigen schuld dikke bult is?
-Is het niet toevallig dat er hier eerst een afkorting schreef die precies hetzelfde beweerde, in dezelfde stijl ondersteunt door dezelfde onsamenhangende citaten en ondergesneeuwde 'intellectuelen' als o.a. Lysson?
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Davidson, Piet hier met antwoorden.

Wikipedia: The Jewish Agency for Israel [....] served as the pre-state Jewish authority before the establishment of Israel and later became the mandated organization in charge of immigration and absorption of Jews from the Diaspora.
Als ik me goed herinner waren het de Irgun of een andere joodse terreur-organisatie die de contacten met de nazi's onderhield. De Stern groep, meen ik.
Maakt niet uit: een joodse groepering deed het. Mag ik dat stellen tegenover het vreselijke verwijt van de Groene Leeuw dat de Mufti met de nazi's samenwerkte?
Of zijn àlle moslims schuldig omdat één Mufti iets deed, maar zijn alle joden onschuldig omdat 'slechts één groep' met de nazi's samenwerkte ?

- Ben Gurion gaf ruiterlijk toe dat wat de Mufti ( c.q. de Palestijnen) was aangedaan , begrijpelijkerwijze boosheid en revanche opriep.
Hij zei , meen ik: "De Palestijnen kunnen geen vrede sluiten met ons, want wij hebben hun land afgenomen. "

- heb ik geschreven dat de holocaust 'eigen schuld'is ? Waar ?
Nee dus.
Groene Leeuw beweert dat : " moslims zijn mede-verantwoordelijk voor de ondergang van de joden en andere minderheden in Auschwitz."
Daar heb ik over gezegd: als een volk 109 maal een land/stad wordt uitgezet, als het 65 resoluties van de VN tegen zich krijgt, en als het 30 maal door een veto van Amerika ( waar ze de politieke macht hebben gekocht) moet worden gered, dan zegt mij dat het volgende:
De joden hebben door hun gedrag meer schuld aan de holocaust dan dat de moslims dat hebben.
Is dat een uitspraak die ik fatsoenlijk heb onderbouwd ?

-nee, niet toevallig. Wie de waarheid zoekt komt bij hetzelfde uit als anderen die ook de waarheid zoeken.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

@ N. Davidson

Ik denk dat Piet de enigste agnost is, die denkt dat de aarde 6000 jaar oud is! Hahaha wat een onzin kan die man uitkramen!
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Fred

Omdat u zo graag de pias uithangt, hieronder nog een aantal vragen:
Gelieve te beantwoorden naar waarheid en zonder grappen want humor is u vreemd.

- Wie of wat zijn de "Jewish Agency"?
- "Dat de joden zo massaal in het concentratiekamp terecht kwamen hadden ze volgens mij meer aan zichzelf te danken dan aan de moslims." Kunt u dit citaat onderbouwen met een gedegen site ofwel een verwijzing naar een plausibel onderzoek? U weet immers dat u zich op glad ijs begeeft met zulk soort uitspraken. U plaatst zich in de groep der antisemitische revisionisten. Niet echt een fris clubje.
Het is niet niks. Dit schreeuwt om een uitgebreide toelichting.
- Waarom zijn volgens u Joden verantwoordelijk voor de twee miljoen doden in Irak?
- Hoeveel burgers zijn er naar schatting in Irak om het leven gekomen door onderling religieus geweld?
- Wat vindt u van de uitspraak: "de Moslims zijn de Joden van de 21e eeuw"?
- Is de dreiging van Islamterreur de enigste voor de binnenlande veiligheid van de VS gezien het beleid?

Een pias schreef ergens dat veilgheidsagenten binnen de VS zich strikt bezighouden met het opsporen van een eventuele dreiging van moslimterreur. Zou u deze uitspraak als juist of onjuist betitelen?
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

De vorige reactie kwam zonder uw eerdere reactie gezien te hebben. Dat het een met het ander te maken heeft moge duidelijk zijn.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

"Moslims zijn de nieuwe joden." Wat een flauwekul.

De nieuwe joden zijn niet-moslims die door heel de EU, eigenlijk de hele wereld, hun wijken en woongebieden met intimidatie en geweld uitgejaagd worden, zodra moslims een bepaalde persentage van de bevolkingssamenstelling vormen. Al eeuwen lang. Dat alleen niet-moslims slachtoffer worden van criminaliteit door tribale moslims is pure discriminatie. De enige laffaards, die het normaal vinden autochtone bejaarden te beroven waren heroinejunks. Wie zijn er de dus de nieuwe joden.

Overigens hebben veel moslima's wel overeenkomsten met 'de joden'. In plaats van met een gele ster, worden zij gedwongen met kopvodden rond te lopen en volgens de sharia zijn zij net als joden (en alle niet-moslims) ook tweederangs burgers.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: juliatan

Beter dan juliatan het verteld kan het niet.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Ronald|

Juliatan: "De enige laffaards, die het normaal vinden autochtone bejaarden te beroven waren heroinejunks."


Een hele mooie uitspraak die jammer genoeg zelfs moeilijk te weerspreken is.

De moslims zijn dus niet de nieuwe Joden, maar de nieuwe Heroïnejunks.
Heroïnejunks waren voor een groot gedeelte, maar zeker niet allemaal smeerlappen die weigerden te werken en hun kostje bij elkaar schraapten met hun hand op houden en stelen.
En ja, de uitspraak: "er zijn ook heel veel goeie" was op hun van toepassing.


Hoe ironisch als ik die gedachte een paar keer na lees :D
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: LOL

Piet hier voor Davidson, Fred, Juliatan, Ronaldj en LOL.
Beste vrienden, ik hoop toch maar dat U door heeft dat uw pennevruchten van een dermate laag niveau zijn, dat ik nooit 1op 1 met U zou discuteren. het zou weggegooide tijd zijn.

Wat ik hier doe is tonen aan andere lezers ( ik hoop dat ze er zijn ) met meer kennis, intelligentie en oprechtheid, hoe gemakkelijk hetis om al die bashing-berichten door te prikken.

En tonen hoe weinig we van de zwarte kanten van de joodse en Israelische politiek te horen kregen via onze scholen en onze Media.

In een volgend bericht ga ik (zolang ik tijd heb, en dat is niet veel in de komende week) door met beantwoorden van vragen en tonen van 'de andere kant'.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Davidson. Piet hier.
Ik begrijp dat U mijn antwoorden niet eens leest, maar zoals ik net heb geschreven hierboven, maakt dat ook niet veel uit. Ik schrijf voor andere mensen. U wil de waarheid toch niet zien.

'
- Waarom zijn volgens u Joden verantwoordelijk voor de twee miljoen doden in Irak?
== Zij schreven hetPNAC rapport, zijn beschuikken over nanothermate, hun mensen controleren vliegvelden en WTC en firma's om vliegtuigen op automatische piloot te latenn vliegen. kortom: ze hebben het motief, ze hebben de daad 'in het vooruitzicht gesteld', ze hebben de mensen en de middelen.

- Hoeveel burgers zijn er naar schatting in Irak om het leven gekomen door onderling religieus geweld?
Er is een Dr. .... die heeft berekend dat e 4 miljoen Iraki's gedood zijnn sinds 911. Officieel is het 1,4 miljoen, meen ik. Vaak tel ik de Afghaanse doden er bij op en rond het af op 2 miljoen.
Ik denk ook dat het hoger ligt.

- Wat vindt u van de uitspraak: "de Moslims zijn de Joden van de 21e eeuw"?
== Als U mij precies vertelt wat U er mee bedoelt wil ik er wel commentaar op geven.
- Is de dreiging van Islamterreur de enigste voor de binnenlande veiligheid van de VS gezien het beleid?
== Het zal U duidelijk zijn dat de zionistische machtsoverrname die in de VS heeft plaatsgevonden, samen met de al enorme invloed van de oude Power Elite het enige en grote gevaar is voor de wereld. En zeker voor het arme Amerikaanse volk dat zijn land in enkele decennia de afgrond in ziet glijden.

Een pias schreef ergens dat veilgheidsagenten binnen de VS zich strikt bezighouden met het opsporen van een eventuele dreiging van moslimterreur. Zou u deze uitspraak als juist of onjuist betitelen?
== De Washington post schrijft inzijn artiklelen dat n.a.v. 911 er 854000 nieuwe veiligheidsagenten zijn bijgekomen in de VS. Ik heb begrepen dat het alles te maken heeft met de moslim-terreur dreiging. Maar als U mij uit hetartikel een citaat geeft waaruit blijkt dat dit aantaal agenten ook is toegenomen om andere redenen, laat het me weten.

Davidson, hiermee zijn al uw vragen beantwoord.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Piet hier over de 'nieuwe joden'.
Als u mij nu eens laat zien Wie Anders dan de joodse professoren ( Boas, Frankfurter Schule, Popper, S J Gould, Lewontin en vele anderen) in samenwerking met de joodse Media ( Janmaat is een fascist want hij is tegen de moslim immigratie! ) verantwoordelijk is, dan zou ik daar heel dankbaar voor zijn.
Dan kan ik deze stelling van mij als gefalsifieerd beschouwen.

Als U zich tekort gedaan voelt door al die immigranten, bedenk dan eens hoe het was voor de arme Poolse en Ukraiense boeren.

Na het jaar 1500 kwam er een overweldigende hoeveelheid joden hun land binnen, En die kregen van de machthebbers ( de Adel en de Kerk) de hele middenstand in lease, in 3 jarige pacht.

Dit systeem heet het Arendar systeem.
Meer dan 80 % van de joodse gezinshoofden was arendar.
het woord 'arendar' was destijds synoniem met jood.
Hieruit blijkt dat de hele samenleving in handen van joden was.

Alleen ver weg in de grootste steden leefden de adel en de Kerkleiders, maar die lieten zelfs de rechtspraak over aan de joden.
De gerenommeerde historicus Fernand Braudel schrijft: : ( in La Mediterrannée.. pag 137) : In Poland, which burst suddenly into modernity at the beginning of the fifteenth century, there is a growing jewish ascendance, the result of numbers, and almost a jewish nation and state….

Datgene wat de Islam nu verweten wordt ( nou ja, waar men bang voor is dat die moslims willen gaan doen: het land overnemen) , dat hebben de joden al lang geleden gedaan in diverse landen (*), waaronder groot Polen.

(*) Egypte ; iran ( het boek esther) , de huidige VS ( iets minder zichtbaar en iets minder alomvattend)
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

lndien u de moeite zou nemen zich enigszins te verdiepen in de geschiedenis van het mohammedanisme zou u misschien kunnen bemerken dat er alle reden is bang te zijn, omdat alle fouten in het verleden gemaakt door Perzen, Grieken, Egyptenaren, Assyriers en Indiers, door uw geestverwanten opnieuw worden gemaakt.
Maar het is voor uw weldadige rust inderdaad beter om onnozel te blijven. U bent tenminste niet bang, nietwaar? U bent superieur, u bent beter dan de rest, u kunt gerust pretenderen het geweten van de rest van Nederland te zijn!
U kunt rustig gaan slapen. Slaap zacht dappere man!
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Ben ()

Terreur.
Een tekening of letters verkeerd op papier gezet, kop eraf.
De invloed in Nederland is merkbaar.
Dankzij woestijn mensen is bij de native het lontje ook erg kort geworden.
De zenuwen gieren ze de keel uit terwijl de oplossing zo simpel als wat is.
Doen wat links Nederland allang geleden gedaan heeft, bekeren, en doen wat u opgedragen word.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Bas

Hulde aan Piet!

Piet heeft deze dispuut overduidelijk gewonnen.
Hij heeft zijn verhaal van begin tot eind goed onderbouwd met (historische)feiten en de vragen van antipode, Davidson beantwoord.
Fred, Juliatan, Ronaldj en LOL, jullie schrijfsel is van een dermate laag niveau, dat er geen zinnig woord over te zeggen valt. Er zit geen enkel logica in jullie schrijfsel(s) en jullie lopen niets anders te doen dan te grieven en te schofferen als een stel losgeslagen pubers. Dit is wel verklaarbaar, daar Piet een intellect heeft die jullie 'pet' te boven gaat, en jullie derhalve niet in staat zijn om op intellectueel gebied te ageren of een standpunt te weerleggen.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: El Mariachi

Werkelijk Piet. Kunt u niet lezen? en u heeft nog steeds een vraag niet beantwoord. Ik lees uw stukjes wel Piet, niet zo raar doen, maar de ene had de andere vast gekruist. Bedankt voor de moeite al heb ik wel het idee dat u het afgeraffeld heeft. Dat stuk van Juilantan was werkelijk om te gieren. Wat een onnozelheid.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Weggewikt door de redactie.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Piet toch. Dit kunt u niet menen. Ik schreef toch dat het nog om een vraag ging die u weigert te beantwoorden. Waarom zo een reactie?
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Waarom begon deze discussie tussen ons? Met welke stelling? Waarom beantwoordt u die vraag niet gewoon? Als u het nodig vindt om op deze manier verder te gaan. So be it!
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Voor de denkenden onder u. Fareed Zakaria:

http://www.youtube.com/watch?v=a0uuemEJDGU

http://www.newsweek.com/2010/08/06/the-real-ground-zero.html

http://www.newsweek.com/2010/08/06/fareed-zakaria-s-letter-to-the-adl.html
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Zegert

De discussie, die hier gevoerd wordt is een ongelijke. Om de simpele reden, dat joden zich beschouwen als het boven ieder ras verheven volk, eigenlijk wat ze Hitler verweten en nu toepassen op de Palestijnse/Arabische bevolking. Het wordt precies weergegeven in hetgeen Gilad Atzmon zegt op deze link:
http://stopzionisme.blogspot.com/2010/08/gilad-atzmon-interviewed-by-shabana.html
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Aart Liberty

Aart Liberty: De moslims beschouwen zichzelf ook als beter dan niet-moslims. Het staat zelfs in hun sprookjesboek.
Fransen voelen zich ook beter als niet-Fransen. Italianen en Spanjaarden idem. Wat is het verschil?

Alleen bij Nederlanders en de jongere Duitsers is dat minder.,
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Ronald|

Voor wie geinteresseerd in de feiten over Gaza moet eens een keer kijken op Gaza Unplugged.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Weggewikt door de redactie.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Moslimhaat is al een veel beter woord dan islamofobie. Maar toch dekt dit woord ook niet de lading. Op tal van plaatsen in de wereld wordt de maatschappij aangevallen door moslims. En daar komt een reactie op. Of men daar de naam op wil plakken van ongefundeerde angst voor de islam, of dat men een duidelijke uitgesproken mening heeft dat men geen het betreurt dat de maatschappij zo verloederd als er moslims bij komen. Het zij zo.
Moslim haat doet een beetje denken aan homohaat. En onwillekeurig gaan mijn gedachten uit naar de jonge mannen die zich schuldig maken aan homohaat. Potenrammers die op nachtelijke tochten gaan langs mistroostige bijna verlaten sportterreinen, stranden en bossen waar homo's elkaar ontmoeten. Die potenrammer hebben echte angst voor homo's! Gegronde angst, geen verzonnen theoretische fobietjes! Nee potenrammers zijn echt bang dat zij een keer op een onverwacht moment genomen zullen worden door een vriendelijke oudere heer die niet kwaads in het zin heeft, behalve die jongeman van zijn anale eerbaarheid ontroven. Voor een jongeman is dit een reële angst en geen fobie.
Moslimhaat is ongeveer ook zo iets, maar dan anders. De weerzin die tal van beschaafde mensen tegenwoordig hebben tegen de islam is niet ongegrond, het is niet als op roze zaterdag per ongeluk de verkeerde bar binnenstappen en dan als middelpunt in een scat - gang-bang f*st-f*ck party terecht te zijn gekomen. Beschaafde mensen hebben oprecht een aversie tegen de islam omdat die moslim-cultuur een toonbeeld is van het slechte in de mens. Leugens zijn geritualiseerd, onrecht is tot recht verheven en de menselijkheid is uitgebannen en vervangen door agressie en onderdrukking. Walging is een beter woord om de reactie te beschrijven waarmee de islam en de moslim moeten worden toegetreden. Het wordt tijd dat er een confrontatie komt. Het wordt tijd dat de beschaafde wereld, dat zijn de mensen die nog wel menselijk zijn, de moslims laten weten dat hun gedrag niet wordt getolereerd. (Confrontatie n.a.v. Pechtold)
Ik kan dat geen moslimhaat noemen, en ook geen islamofobie.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: vanhetgoor ()

@vanhetgoor
Amen
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Fred

Piet hier voor Van het Goor. What´s in a name. Never more appropriate.
VHG wil zeggen:""Als de haat voor moslims nu eigenlijk terecht is, moeten we dan wel dat woord haat gebruiken? En fobie is ook niet zo'n goed woord. Het lijkt wel of er aan òns iets mankeert. of wij last van haat en fobie hebben. Terwijl onze afkeer van de moslims terecht is.laten we het walging-van-de-moslims noemen. ""

VHG, leg nu eerst maar eens uit waarom je zo van de moslims walgt.
OK, de kutmarokkanen , daar mag je boos over zijn. Maar dat moeten jij en ik zelf beter regelen. In Marokko lukt dat ook.

Maar die 1,5 miljard mensen in de wereld die hun eigen islamitische leven lijden, waarom moet jij daar van walgen?
Ken jij equivalenten in de moslimwereld van de moord op de Indianen? Op de Congolezen door de Belgen? ( 50 miljoen wordt wel eens gezegd) Van de joden op de Russen ( 60 miljoen) , van de communistische partij op de chinezen ( 80 miljoen), en om nog die kleine vis, Hitler te noemen: 6 miljoen.

Ken je zulke voorbeelden uit de moslimwereld?
Laat horen.
Walgen de moslims van ons, omdat wij dat alles gedaan hebben?
Komens ze onze landen veroveren om een beter systeem te brengen ( ze zouden er moreel gezien het recht toe hebben, nietwaar ?)

Niets vaan dat alles, VHG.

Ik walg van al deze moslim-bashers die 20 jaar geleden precies het tegenovergestelde riepen tegen mensen als ik, die toen wèl de problemen voorzagen die we nu hebben.

Niet één van hen heeft toen het inzicht en de moed gehad om voor Janmaat te stemmen.
En het te vertellen tegen zijn omgeving. Ik wel. Niet omdat Janmaat de oplossing had, maar omdat er over gepraat moest worden, en je een demografischhe aardverschuiving in jouw land niet onbesproken mag laten.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Piet, Malle Piet toch...

Op de stelling: ''Moslims zijn de Joden van de 21e eeuw''.
Naar aanleiding van deze stelling plaatste Groene leeuw een reactie gericht aan Zegert. U reageerde op de reactie van Groene Leeuw en ik reageerde op uw reactie. En dat allemaal naar aanleiding van de bovengenoemde stelling. Hopelijk begrijpt u nu op welke vraag ik doelde. Of heeft u hier geen mening over? Want dat lijkt me sterk.

Trouwens voor de zoveelste keer waarom heeft u het over ''winnen''? Gaat alles wel goed met u?
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Wat is dat toch, met die superieure trekjes van Piet en zijn kornuiten (of alterego's)? Zou haast denken dat we hier te maken hebben, met een soort proefschrift over taqiyya!
Een klein groepje moslim studenten misschien?
Dat zou een hoop van hun intellectuele kots verklaren!
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Fred

@PIET
Echt slim ben je niet.
Je stelt dat alle kritiek, moslimbashen het werk zou zijn van Joden.
Om je maar even te citeren "Deze moskee is gewoon één van de honderden items die elke dag weer in het nieuws worden gebracht om de mensen angst aan te jagen: het islam-bashing, door joodse lieden op touw gezet. "(bewijs aub).
De burgemeester van New York is toevallig van joodse bloede, hij basht niet het is een dhimmy gelijk Cohen.
In een andere moskee in Den Haag kreeg de imam(Fawaz) het voor elkaar om vanaf zijn kansel te stellen dat de aanwezige moslims de moslimstrijders in de Filippijnen(Mindanao) maar moesten steunen. Toevallig komt mijn vrouw(katholiek) uit de Filippijnen en zie ik zijn statement als een regelrechte oorlogsverklaring, dit is ook van toepassing op een ieder die die onzin van Fawaz voor zoete koek slikt(voor tijdens of na het suikerfeest uiteraard). Ben ik nu ineens een Jood omdat ik aan het moslimbashen zou zijn of kritiek heb op de As Soennah moskee? Ik heb nog nooit een synagoge van binnen gezien.
Verder verdedig je de abjecte praktijken van de voormalige grootmo(e)ftie van Jeruzalem omdat je denkt dat hij zou vinden dat hij van zijn land beroofd zou worden. Die grootmoftie werkte samen met Hitler en stelde al voor het onstaan van Israel dat alle Joden dood moesten. Kortom de grootmoftie had niet eens land wat men kon stelen van hem. Toen in 1948 Israel onstond kregen de Joden/inwoners van Israel 20% van Palestina de overige 80% ging naar Jordanie met een overwegend palestijnse bevolking(60%). Kortom de Joden kregen het minst de Palestijnen het meest. Maar zelfs die lullige 20% was die fucking grootmoftie teveel, alle Joden moesten immers dood.
Wat dat betreft ben je een abjecte jodenhater die Joden niet eens 20% van hun oude land gunt.
Tel daar nog eens bij op dat toen Israel ontstond er vrij veel Joden uit Arabische landen gevlucht zijn naar Israel, alles achter latend.
Dit dankzij die mooie grootmoftie van je.
Verder is ook bekend dat in Iran in een gebied naar mijn weten 3 keer de grootte als Israel alle Soenietten verdreven zijn door Sjiieten, daar hoor je Piet niet over lullen uiteraard daar Sjiieten geen Joden zijn en er dus niets gezegd mag worden. Bij Piet zijn Moslims uiteraard heilig en Joden de schurken.
Mocht je geen jodenhater zijn Piet, dan doe je toch echt je stinkende best om er op te lijken.
Ben je per ongeluk links? Want daar zitten bij de autochtonen de ergste jodenhaters.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Multidifficulti

Misschien heeft u wel gelijk Fred. Zijn alias is in ieder geval aan verandering onderhevig.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: N. Davidson

Davidson, Piet hier.
Iets over de helft van deze draad heb ik U als volgt geantwoord:
Davidson: - Wat vindt u van de uitspraak: "de Moslims zijn de Joden van de 21e eeuw"?
Piet: == Als U mij precies vertelt wat U er mee bedoelt wil ik er wel commentaar op geven.

U heeft niet gezegd wat U met die vraag bedoelt, dus kam ik niet antwoorden. Het lijkt mij trouwens een volledig onzinnige vraag.
Joden werden vervolgd omdat ze alle volkeren waar ze tussen leefden vroeg of laat sterk benadeelden. Veel sterker dan 'redelijk' geacht mag worden.

Moslims worden pas sinds 8 jaar in de media flink in de grond gestampt. Alles wat in elk volk voorkomt ( een vrouw die haar man aangeeft bij de politie wegens 'slechte behandeling' is nooit nieuws. Nu ineens wel: moslim bashing.
Lui die vinden dat vrouwen geen BH moeten dragen ? Niks nieuws onder de zon. Nu wel: moslim bashing.
Lui die vinden dat vrouwen niet moeten roken ( bij ons tot 1960 de norm) . Niks nieuws. Nu wel: moslim bashing.

Ik zou er de schouders over ophalen, maar hier wordt een moord op 2 miljoen onschuldige Iraniers voorbereid., dat maakt me woedend.

( Ik ken mensen die al 70 jaar woedend zijn over 6 miljoen doden. maar die zijn dood. Die woede helpt niet echt meer.
Hier leven ze nog, Nou ja, in Irak zijn door dezelfde misdadigers al 2 miljoen mensen gedood. Opgeteld wordt het dan toch 4 miljoen doden.
Is dat een vergelijking tussen de joden en de moslims als 'joden van de 21 e eeuw ?
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

Piet voor Fred en Multidifficulti.
Goed zo Fred. je kent het woord Taqiyya. Nou nog leren om het in de juiste contekst te gebruikenen klaar ben je.

Multidifficulti.
Een beknopt overzicht van uw wereldbeeld, begrijp ik.
Op welke van al deze vragen had U antwoord willen hebben?
Kies er maar één.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Piet

@malle pietje en kornuiten

Piet je bent onderweg naar niets, je bent aan het verpieteren, nog ff en we kunnen alleen nog via quantummechanika met je praten, zo klein ben je aan het worden! Kom ik toch weer terug bij witte ruis!
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Fred

@Piet
Het was zeer beknopt maar je opmerking zijnde "Deze moskee is gewoon één van de honderden items die elke dag weer in het nieuws worden gebracht om de mensen angst aan te jagen: het islam-bashing, door joodse lieden op touw gezet " is smerig en achterbaks. Fawaz (de imam van de As Soennah moskee) is menig maal op de vingers getikt vanwege provocatieve opmerkingen. Daar kwam geen Jood aan te pas en zijn oproep tot het steunen van de moslimstrijders in Mindanao past niet. Toch bash ik deze oproerkraaier met plezier omdat ik Mindanao goed ken en ik weet dat die strijders klotzakken en moslim zijn en ook nog samenwerken met de Balibommers.
Ik heb ook trouwens het handvest van de Palestijnse Hamas gelezen, zum kotzen. Maar jij gunt zo te zien Joden het licht in de ogen niet omdat je zelfs 20% van de orginele joodse staat al te veel vind, je had ze klaarblijkelijk liever de gaskamers gegund net zoals die grotmoeftie der Palestijnen die nog speciaal om concentratiekampen vroeg bij Hitler. Je bent goed ziek in je hoofd.
Het enige wat ik je vraag is op te rotten naar Afghanistan of een ander gebied met van die fundamentalisten.
En voor jou is het Ing. Multidifficulti.
Geplaatst op: maandag 9 augustus 2010 | Door: Multidifficulti

@Fred,

24 uren in een dag. 60 minuten in een uur. 60 seconden in een minuut.

Het decimaal stelsel. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Inderdaad het concept 0.

360 graden in een cirkel.

Perzische en Arabische concepten aan de basis van onze cultuur en wetenschap.

Fred zegt: "Was dat niet allemaal al geschiedenis voor de eerst moslim betond? Ik roep maar wat."

De cijfers (1,2,3..) Zijn Arabische cijfers! Deze cijfers kregen grote bekendheid in het westen, dankzij Moslimwetenschapper Ibn Moesa Chwarizmi. Dus Fredje, Arabische cijfers bestond dankzij de moslim, onthoud dat!
Geplaatst op: dinsdag 10 augustus 2010 | Door: El Mariachi ()

@El Mariachi

Decimaal, tientalligheid, het getallenstelsel met tien cijfers, werd vierduizend jaar geleden gebruikt in Egypte en de Indusvallei

Dacht niet dat er toen al moslims waren!
Leuk geprobeerd!
Geplaatst op: dinsdag 10 augustus 2010 | Door: Fred

El mariachi dat was geen Islamitische uitvinding. Wel ooit van de Hindoes gehoord?
Geplaatst op: dinsdag 10 augustus 2010 | Door: N. Davidson

@N.Davidson,

U suggereert dat ik gezegd heb, dat het een islamitische uitvinding is. Dit heb ik nooit gezegd. Wat ik wel gezegd heb, is dat de cijfers, dankzij de Moslims, grote bekendheid verwierf in het Westen.

De cijfers zijn weliswaar door een hindoe uitgevonden, maar door hen niet gebruikt. De Arabieren hebben de cijfers verder ontwikkeld en in gebruik genomen.
Geplaatst op: dinsdag 10 augustus 2010 | Door: El Mariachi

Piet voor Fred en Multidifficulti.
Goed zo Fred. je kent het woord quantummechanika. Nou nog leren om het in de juiste contekst te gebruikenen klaar ben je.

Multidifficulti.
Een beknopt overzicht van uw wereldbeeld, begrijp ik.
Op welke van al deze vragen had U antwoord willen hebben?
Kies er maar één.
Geplaatst op: dinsdag 10 augustus 2010 | Door: Piet



Reageren

Om te kunnen reageren moet u zich eerst hier registeren.
Reacties die niet voldoen aan de huisregels worden verwijderd.

Wachtwoord   

Vink aan als u niet wilt dat uw emailadres gepubliceerd wordt

Van dit Sharia-filmpje voor het monument op de Dam gaat veel gedoe komen
.

foto
Niet artsen, maar politici besturen ziekenhuizen en de zorg
Het zijn opvallend vaak oud-politici die als bestuurder een flinke vinger in de pap hadden bij de verdeling van 23 [...]

foto
Vaticaan-gate: de butler als boef, de gelekte geheimen, de groeiende chaos
Het is de man die de paus 's morgens helpt met aankleden, die aanwezig is bij de ochtendmis en voorin de Pausmobiel [...]

foto
Verkiezingen worden een duel tussen Mark Rutte en Emile Roemer
De VVD en de SP hebben de meeste kans op succes bij de komende verkiezingen, althans datblijkt uit een kiezersonderzoek [...]

foto
Gebruiken Republikeinen dit tegen Obama? Hij was gretige 'pot'-roker
De jonge Barack Obama hield wel van een jointje. Geen probleem zou je zeggen, maar in de VS was en is het illegaal. In [...]

foto
Lenteakkoord: er worden massaal rollators gehamsterd
Er worden massaal rollators gehamsterd. En dat ligt waarschijnlijk aan het Lenteakkoord. Premis Medical, de grootste [...]
De Koppensneller
Oorlogsmisdadiger Klaas Faber (90) dood. (14:47) De Nieuwe Pers

Sigaretten in Nieuw-Zeeland worden 40% duurder (08:54) de Volkskrant

Job Cohen heeft een nieuwe baan (16:13) AT5

Mooi weer houdt lang stand (12:19) De Telegraaf

NS vreest lege treinen door Lenteakkoord (09:25) de Volkskrant

Nederlander geeft minder uit aan Oranjegekte (19:22) Nos

Ungerecht und überflüssig:Bayern-Fans pfeifen bei Robben (18:02) Die Welt

Beter geen Spelen: Grote toernooien schaden de economie (17:34) Powned

Vandaag eerste zomerse dag. (16:05) Het Parool

PVV-Eurofractie naar vlaggetjesdag in Urk (12:06) Visserijnieuws

ADVERTENTIE
Tip en volg ons!
ADVERTENTIE
VoorpaginaArchiefOver onsContactAdverteren Huisregels RSS-FeedPDAIPhone
Laatste wijziging: Sat, 26 May 2012 20:25:19 +0200 (Sat, 26 May 2012 18:25:19 GMT)
Pagina gegenereerd: Sat, 26 May 2012 20:25:19 +0200 (Sat, 26 May 2012 18:25:19 GMT) 
Procestijd pagina: 0.351 sec.