Reacties (48)
Ha, De CommentsKnaller van de dag.....
Volgens deskundigen als Bernhard Hammelburg is Israël al lang klaar om Iran te bombarderen, maar mogen ze niet van de VS.
En aangezien Israël niet zonder Amerikaanse wapens kan is Iran nog niet gebombardeerd.
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Ronald|
Landen die kernwapens maken moet je in de gaten houden, vooral als ze anti-jou zijn. Israël heeft dus gelijk dat ze de boel in de gaten houden, en bereid zijn de zooi plat te gooien als ze dat nodig achten.
Kijk maar naar hoe kernmachten met andermans bezit omgaan. Frankrijk dat in de Stille Zuidzee hele leefgebieden van daar al generaties levende mensen voor vele generaties onbewoonbaar heeft gemaakt met kernproeven, de VS die in de eigen woestijnen kernproeven heeft genomen waardoor de oorspronkelijke bewoners daar nu niet meer kunnen wonen zonder aan kanker te overlijden, de Russen die dit idem dito gedaan hebben, en ga zo maar door.
Kernmachten in opkomst moet je tegenhouden, al te veel gekken op de planeet is niet goed. De al bestaande kernmachten zijn niet meer te ontkernmachten, maar nóg meer voorkomen is goed.
En zoals gezegd, dit voorkomen bij landen die anti-jou zijn is extra goed.
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Hans Langbroek
Gisteren heb ik het volgende geplaatst ( op artikel Hitchins).
(Vandaag nog steeds actueel: )
Hier hebt U nog eens de leugens van Jeffrey Goldberg uit 2002, toen hij de inval in Irak bepleitte:
Goldberg goes on to relate detailed allegations of a close relationship betweenHussein and Al Qaeda, which Goldberg claims he "later checked with experts on the region."[10] Goldberg argues that: "If these charges are true, it would mean that the relationship between Saddam’s regime and Al Qaeda is far closer than previously thought."[10] Goldberg concludes his article with allegations about Hussein's supposed Weapons of Mass Destruction:
Saddam Hussein never gave up his hope of turning Iraq into a nuclear power ... There is some debate among arms-control experts about exactly when Saddam will have nuclear capabilities. But there is no disagreement that Iraq, if unchecked, will have them soon ... There is little doubt what Saddam might do with an atomic bomb or with his stocks of biological and chemical weapons.[10]
In a late 2002 debate in Slate, Goldberg described Hussein as "uniquely evil" and advocated an invasion on a moral basis:
There is consensus belief now that Saddam could have an atomic bomb within months of acquiring fissile material. ... The administration is planning today to launch what many people would undoubtedly call a short-sighted and inexcusable act of aggression. In five years, however, I believe that the coming invasion of Iraq will be remembered as an act of profound morality.[23]
Voor zijn leugens uit 2010 moet Uhier zijn:
http://stanvanhoucke.blogspot.com/2010/08/israel-as-rogue-state-85.html
Zo, mijne heren, werken De Media.
Niet wie leugens verkocht wordt ontslagen, maar wie de waarheid vertelt.
Wie de mensen bedriegt mag dat 8 jaar later weer doen.
Het zijn, kort gezegd: Moordenaars .
Jeffrey Goldberg is een moordenaar.
Van wie zouden die Media toch zijn ??
Zoals reeds in 1915 aanj P Morgan meegedeeld door een commissie die dat voor hem onderzocht: "Als U de media in de VS wil 'besturen' dan moet u de 25 grootste kranten onder uw controlee hebben. De rest volgt dan vanzelf.
( Dit is verklaard door senator Oscar Callaway , in 1917, en kunt u nog in de stukkeb van de Senaat teruglezen.)
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Piet
Piet, het is dus meer een geval van: ''Geef ze maar kernwapens want die zullen toch niet gebruiken."
Ik geloof daar niet zo in. Ik ben het zeker niet volkomen eens met Goldberg maar ik denk zolang de wereldgemeenschap blijkbaar niet met één stem kan spreken tegen Iran; ze werkelijk onder druk zetten zodat ze van dit ideaal afzien.
Nieuwe sancties hebben een averechts effect omdat dit de positie van de Groene-beweging ondermijnt. Bovendien is voornamelijk de gewone burger de klos van deze sancties en versterkt het als het ware de positie van het Ayatollah regime.
Ik denk dat een preventieve aanval en dus geen totale oorlog noch een bezetting het beste alternatief is voor de veiligheid van Israel.
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Hier ook een goed stuk van Hitchens!
http://www.slate.com/id/2264064/
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Fred
Die Piet,
Zoveel woorden, zoveel haat, zoveel foute vrienden met citaten.
Gewone journalisten moordenaars noemen. TutTut
W.I. zou niet meer hetzelfde zijn zonder jouw bijdrages.
Let je een beetje op jezelf tijdens de Ramadan. Voldoende drinken enzo.
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Robbert L
Robbert L. Piet hier voor U.
Voor het eerst spreekt u terug.
Volhouden nu.
De dialoog aangaan.
Zoveel woorden...... ja, en als ik meer tijd had zou ik U nog veel meer kunnen vertellen.
Zoveel haat. Maar natuurlijk
Al die mensen , al die onschuldige Iraakse gezinnen die kapot gemaakt zijn door de inval in 2003. Al dat leed is mogelijk gemaakt door de Media. Zo wordt de wereld geregeerd. Al heel lang. U weet het wel, maar U zult dat nooit toegeven.
En mijnheer Goldeberg heeft absolute onwaarheid verkondigd 8 jaar geleden. Dat wist hij toen, maar wij wisten dat toen nog niet.
En daarom is hij een moordenaar. Een massamoordenaar.
Hitler wordt toch ook massamoordenaar genoemd.... hoeveel mensen heeft hij persoonlijk gedood?
Idem voor deze Jeffrey Goldberg.
Door zijn grote invloed zijn al miljoenen levens ontwricht en verloren gegaan.
Massamoord dus.
En nu gebeurt het weer. Hij doet het nog een keer. Onder onze ogen !
Mijn haat is groot, maar niet in verhouding tot wat die zou moeten zijn. Zo veel capaciteit tot haat heb ik geeneens.
Zoveel foute vrienden met citaten......
Op wie doelt U nu weer ?
Op Stan van Houcke ?
Wat is er fout aan hem?
Robbert L: zoveel vage verdachtmakingen, en nergens substantie.
Dat wijst er op dat mijn analyse nauwelijks te weerspreken is.
Probeert u het maar.
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Piet
Volgen mij heeft Piet het Allah AHDA jihad syndroom!
Geplaatst op: maandag 16 augustus 2010 | Door: Fred
Ondanks de 'niet te weerspreken analyse' van jodenpiet ontgaat mij waarom die meneer Goldberg van de moord op Irakezen kan worden beschuldigd. Bush en Powell als marionetten van de media? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk. Marionetten wellicht, maar dan toch niet van de media? Misschien is de reden van het ' niet te weerspreken' zijn van jodenpiets analyses dat zij zo onwaarschijnlijkheid zijn en vanwege hun gebrek aan werkelijke objectieve analyse en iedere vorm van (zelf)relativering.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: massimo
Ondanks de 'niet te weerspreken analyse' van jodenpiet ontgaat mij waarom die meneer Goldberg van de moord op Irakezen kan worden beschuldigd. Bush en Powell als marionetten van de media? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk. Marionetten wellicht, maar dan toch niet van de media? Misschien is de reden van het ' niet te weerspreken' zijn van jodenpiets analyses dat zij zo onwaarschijnlijk zijn en vanwege hun gebrek aan werkelijke objectieve analyse en iedere vorm van (zelf)relativering
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: massimo
Lees dit: http://www.salon.com/news/opinion/glenn_greenwald/2010/08/12/goldberg/index.html
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Jurre Jorritsma
Tja Jurre Jorritsma.
Zolang er geen harde bewijzen zijn, de WMD in Irak waren een regelrechte leugen, zal het niet te verantwoorden zijn.
Maar Iran is een geval op zich die zich al meerdere malen heeft uitgesproken over de vernietiging van Israel.
Met Kernwapens is genezing geen optie, voorkomen wel.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Massimo, Jodenpiet hier voor jou. Je schrijft: "Bush en Powell als marionetten van de Media ?"
Perfect. dank voor die opmerking.
Natuurlijk doen Bush en Powell niet wat de Media willen.
Maar hoe zit het dan? Vanwaar deze opvallende gelijkgestemdheid? Hoe kan het dan dat Powell plotseling al die overdrijvingen en hele en halve leugens bij de VN en in het Congres uit zijn mouw schudde?
En waarom maakten de media precies dezelfde foute veronderstellingen?
heb je nog bedenktijd nodig, of weet je het al?
Omdat zowel Bush, Powel en de Media door één onzichtbare hand (zo staat dat in de Protocollen) gestuurd worden.
Er waren legio bronnen en waarnemers die altijd hebben gezegd dat er geen WMD's waren en dat er geen enkele aanwijzing was dat saddam iets met Al Quiada te maken had. En David Kelly heeft tegen Tony Blair ook gezegd dat er geen gevaar was.(*)
Het hoofd CIA -Rome heeft duidelijk verklaard dat ze zeker waren dat er niks aan de hand was in Irak. (**)
In de documentaire van Yhe israel Lobby zie je ook die voormalig rechterhand van Powell die echt niet kon geloven dat er redenen waren voor een oorlog.
Maar in het land van de onzichtbare jand wist men wel beter: het zou wel goed komen. Door de Media en door de politici als Powell, Rice en Bush zou het er wel doorheen gedrukt worden.
Leesal deze artikelen maar eens: De ware reden om Irak binnen te vallen: verzameling artikelen uit kranten in de maanden voor de inval, verzameld door K en B Christison:
http://www.counterpunch.org/christison01252003.html
(*) Office of Special Plans zegt: ( Deparment of Defense)
Blair wist dat er geen WMD waren: http://www.timesonline.co.uk/tol/news/politics/article6932597.ece
(**) Bush, Cheney, Rice wisten in 2002 al via de CIA dat er geen WMD waren:
http://georgewashington2.blogspot.com/2009/11/everyone-knew-that-iraq-didnt-have-wmds.html ( in programma ‘60 minutes’-video vertelt Tyler Drumheller ( hoofd CIA Europe) dat een Iraakse minister als spion functioneerde voor de CIA en had verklaard: geen WMD.)
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Piet
Piet hier. Weet u wat ik nu opmerkelijk vind. Vroeger kon je lezen dat die atoombom wel goed was, want het gebruik was zo vernietigend dat men het toch niet zou gebruiken, en zo hadden we en passant mooi al die jaren vrede.
Nou, laten we ons daar dan op richten. Eindelijk vrede dank zij de kernbom van Irak.
Misschien dat de palestijnen dan eindelijk ook netjes behandeld zullen worden.
Zal Iraak die bom toch gooien, zegt U ? En is israel zo klein dathet dan weg is ?
Onzin. Vele landen zijn half of helemaal in joodse handen. Irak wordt met 70 miljoen mensen en al van de aarde geveegd.
( Slechts 25 % van de joden woont in Israel)
Wat ik ook zo vreemd vind. Als Irak een kernbom heeft, daar word ik niet bang van hoor. En ook Frankrijk niet, en India niet, en Australie niet, en Rusland niet, en mexico niet, en Canada niet.
Waarom zou israel daar nou zo bezorgd om moeten zijn?
Nou, wie weet , misschien omdat ze 8000 palestijnen ten onrechte gevangen houden (je kunt natuurlijk niet iemand bestelen en dan verwachten dat hij niets onderneemt)
Kent u één van die 8000 Palestijnen? Kent U die ene israeli ? O, die kent U wel, Vreemd.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Piet
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/08/03/AR2006080300629.html
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article6851981.ece
http://www.cbn.com/cbnnews/insideisrael/2010/June/Iran-Threatens-Israel-as-New-Sanctions-Close-In/
Dreigen zonder kernwapens kunnen daden mét kernwapens worden. Israel en ieder land in de regio die zich tegen een nucleair Iran verzet, kan zich dit niet permitteren.
Piet het regime in Iran valt niet te vergelijken met de landen die in uw bovenstaande reactie staan. En we hebben het toch over Iran?
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Nederland en de laatste honderd jaar geschiedenis.
Eigenbelang druipt er af tot het laatste eiland ook verkocht was.
Voor het laatste hadden we een oorlog begonnen wat door het vinden van gas niet doorging.
Na het in ontvangst nemen van de juiste prijs voor dat halve eiland begon Nederland met links denken en indoctrinatie.
En werden Nederlanders van een horig volk tot de alleswetende omgevormd door school media en kerk.
Het resultaat is vijftig jaar later duidelijk hoor en zichtbaar, ook in de media en scholen klaslokalen.
Er bestaan geen beter geïnformeerde mens op deze planeet als hij die ooit anti apartheid was zonder ooit in het land zelf geweest te zijn.
Met het voordeel dat je geïndoctrineerde mensen, zoals de gelovige, letterlijk alles kan wijs maken met de juiste agenda.
Met dat in het achterhoofd heeft zoals in elke beginnende oorlog iedereen gelijk .
En is het recht van de sterkste het amen van dat als het gordijn opengaat.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Bas
Die Piet,
Zoveel woorden, zoveel haat, zoveel foute vrienden met citaten.
Gewone journalisten moordenaars noemen. TutTut
W.I. zou niet meer hetzelfde zijn zonder jouw bijdrages.
Let je een beetje op jezelf tijdens de Ramadan. Voldoende drinken enzo.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Robbert L
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Robbert L
Als we dit artikel mogen geloven moet Israel vóór 21 augustus toeslaan.
http://ibloga.blogspot.com/2010/08/newsmax-john-bolton-russias-loading-of.html
Fijn ook dat die Russen lekker dwarsliggen. wat had die Obama dan gedacht?
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Jules Winnfield
Robbert L. Piet hier voor U.
Voor één keer sprak u terug.
Ik heb U uitgedaagd om uw woorden waar te maken.
Blijkbaar hebt U geen argumenten in handen,
Want àls u die had, zou U ze nu gebruiken.
Maar nee. Robbert L. herhaalt zijn suggestieve beschuldigingen,
Hij gaat de dialoog nìet aan.
Ik herhaal wat ik geschreven heb,
Het was blijkbaar raak, want u heeft 15 uur bedenktijd gehad, en daarna uw oude denigrerende pruttel herhaald.
===
"Zoveel woorden"...... ja, en als ik meer tijd had zou ik U nog veel meer kunnen vertellen.
"Zoveel haat". Maar natuurlijk
Al die mensen , al die onschuldige Iraakse gezinnen die kapot gemaakt zijn door de inval in 2003. Al dat leed is mogelijk gemaakt door de Media. Zo wordt de wereld geregeerd. Al heel lang. U weet het wel, maar U zult dat nooit toegeven.
En mijnheer Goldeberg heeft absolute onwaarheid verkondigd 8 jaar geleden. Dat wist hij toen, maar wij wisten dat toen nog niet.
En daarom is hij een moordenaar. Een massamoordenaar.
Hitler wordt toch ook massamoordenaar genoemd.... hoeveel mensen heeft hij persoonlijk gedood?
Idem voor deze Jeffrey Goldberg.
Door zijn grote invloed zijn al miljoenen levens ontwricht en verloren gegaan.
Massamoord dus.
En nu gebeurt het weer. Hij doet het nog een keer. Onder onze ogen !
Mijn haat is groot, maar niet in verhouding tot wat die zou moeten zijn. Zo veel capaciteit tot haat heb ik geeneens.
"Zoveel foute vrienden met citaten......"
Op wie doelt U nu weer ?
Op Stan van Houcke ?
Wat is er fout aan hem?
Robbert L: zoveel vage verdachtmakingen, en nergens substantie.
Dat wijst er op dat mijn analyse nauwelijks te weerspreken is.
Probeert u het maar.
Robbert L. heeft 15 uur zittten zweten en kwam niet verder dan het herhalen van zijn ad hominem klets.
QED
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Piet
haha, de protocollen! Jodenpiet, het is overbodig om internet af te struinen voor allerhande duistere meninkjes als alles toch al vastligt in die protocollen, dunkt me. De historische waarde van die protocollen heb je ongetwijfeld goed onderzocht. Waren de goden trouwens ook geen kosmonauten?
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: massimo
Piet en zijn leugenachtige Protocollen:
http://emperors-clothes.com/antisem/graves-tran.htm
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Davidson,Piet hier over de Protocollen.
De joodse schrijvers die U aanhaalt hebben er natuurlijk alle belang bij om te bewijzen dat de Protocollen vals zijn.
Peter Myers heeft de zaakflink onderzocht en denkt dat ze niet vals zijn.
Steekt U maar een paar flinke stokken in de wielen van Peter Myers.
http://www.mailstar.net/toolkit.html
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Piet
wat een verderfelijke land moet dat toch zijn he [israel]gek op oorlog ,misdaden tegen de mensheid,verderf zaaien, bah heb er geen woorden en nu alweer naarstig op zoek naar de volgende oorlog.toch N.davidson of jij wilde eigelijk ons vertellen hoe vredelievend jullie ooh zo zijn.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: anti/zionist ()
Volgens mij, afgaande op wat hij schrijft, ligt "Piet" nachtenlang slapeloos in bed te trillen, want binnen korte tijd zullen de Joden de heerschappij waar ze al die jaren toch naar streven, bereikt hebben.
En wie smijten ze dan als eerste in de bajes? Misschien zullen ze hem ook stenigen, of komt stenigen niet voor in die protocollen?
Volgens de wiki is het allemaal onzin, overgenomen van andere schrijfsels en "aangepast". Maar Piet, in zijn grote wijsheid weet zeker dat de protocollen echt zijn.En als iemand er anders over denkt, dan is die persoon of zelf Joods of totaal in de ban van de Joden. Maar Piet niet!!
Piet, ik zou maar oppassen hoor! Misschien een onderaardse bunker bouwen? En wie weet, fluiten er zelfs een paar Joodse mannen naar je vrouw!
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Dorien
Ach anti-zionist komt ook onder zijn steen uitgekropen.
Salaam!
Zeer vredelievend anti-zionist dat weet u toch?
Zie de reactie van Dorien, nitwit.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Hallo Dorien, Piet hier. Ik heb altijd het standpunt gehuldigd: of de protocollen nu geschreven zijn door joden, òf door hun tegenstanders, het is wel een werkje met grote voorspellende waarde.
Twee joodse media mensen Gilad Atzmon en Yaov Shamir (*) zien dat ook en zeggen: Als Abe Foxman inderdaad bepaalt wie in Amerika de baas is, dan wordt het tijd om die Protocollen serieus te nemen, want dat is wel precies zoals in de P. staat.
Zo is de realiteit. U wil die niet zien. Ik wel.
Alle volkeren die onder een joods regime geleeft hebben , hebben het bar en boos gehad: de Pools-Ukraïnese bevolking ( 1500-1800), de Russen ( 1917-1953) en nu in Israel de Palestijnen.
Hoe het langer geleden was, ( Egypte, Perzie) , dat weet ik niet. Niet veel beter, vrees ik.
In de Protocollen staat ook heel duidelijk ( en vele malen) dat men een schrikbewind wil vestigen. Wie iets weet en dat niet verrraadt aan de overheid, is schuldig. Wie zich met politiek bezig houdt of er over praat wordt als een crimineel beschouwd.
Lijkt allemaal redelijk op de USSR, en die ontstond pas toen de Protocollen al gepubliceerd waren.
Ik weet echt niet of het ooit een keer zo ver komt. Maar het zou best kunnen. Het kan zelfs al over 1 of 2 jaar gebeuren. Of misschien is het al zo ver, Hangt er net van af hoe je het ziet.
Denk je dat wij nog in staat zijn om ons eigen geldsysteem te hervormen? Dacht je dat ze dat toe lieten? Zo'n transitie naar een anders systeem is een moeilijke periode. Als de huidige machthebbers tegen zijn, lukt het niet. Mensen zullen sterven van de honger. Ze hebben dus nu al een enorme macht die we niet kunnen pareren. dat zie je ook aan het gedrag van die bankiers. Zìj veroorzaken de crisis, en wìj betalen hem. Zonder blikken of blozen wordt dit zo geregeld. Niemand kan er tegen op.
Over mezelf heb ik dan geen enkele illusie. Kop er af op de allereerste dag.
Maar ik denk dat het onopvallend zal gebeuren. Zoals ze nu bezig zijn. Tenzij er een opstand uitbreekt. Zoaals je weet zijn er in Ameika voor alke 3 islamieten 2 Secret Agents . Daar klopt iets niet, dat begrijp je. ( Washington Post)
O, ik weet best dat er niemand is die hier ook maar één woord van gelooft. Zou ik zelf 2 jaar geleden ook totaal niet gedaan hebben.
Maar mijn kennis is die laatste 2 jaar wel heel veel toegenomen, aangaande deze hele kwestie. En ik lees nooit conspiracy sites.
Ik lees serieuze wetenschap.
Niburu, chemtrails, 2012 ....ik weet echt niet wat ze bedoelen. Ben er ook niet in geïnteresseerd.
(*) . http://www.gilad.co.uk/writings/defamation-must-be-seen-a-film-review-by-gilad-atzmon.html
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: Piet
Dank Piet voor je bijdragen. Ik ben het voor een/het groot(ste) deel met je eens. Hopelijk zal het hier meer mensen aan het denken zetten zodat ze zien hoe media , politiek en macht in de handen van een kleine groep is die enkel het belang van die kleine groep nastreeft.
Geplaatst op: dinsdag 17 augustus 2010 | Door: zandbak
Die kleine groep zijn niet per definitie joden of werken met elkaar samen omdat ze joods zijn. Het is een belang van grotere betekenis dan ras of geloof. Maar Piet baseert zich op een tijd dat men van mensen met kleine voorhoofden nog dacht dat ze crimineel waren. Er telt maar een belang en dat is het belang van geld, macht en onderwerping. Wie in de protocoilen gelooft is niets anders dan een antisemiet zoals die Middeleeuwen er al waren.
Geplaatst op: woensdag 18 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Maar ik kom hier nog wel verder op terug.
Dit is wel een opmerkelijke site. Berichten van uren geleden verschijnen uit het niets uren later weer.
Geplaatst op: woensdag 18 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: woensdag 18 augustus 2010 | Door: xiao0
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: woensdag 18 augustus 2010 | Door: replica gucci watches
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: donderdag 19 augustus 2010 | Door: shenshijun
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: vrijdag 20 augustus 2010 | Door: mason0507
Kan me goed voorstellen dat ze een preventieve aanval voorbereiden gezien de retoriek van Iran naar israel, maar of ze nou binnenkort zelfstandig Iran aanvallen lijkt me sterk, afgezien van het feit dat ze de A bom bezitten kan israel nooit op tegen het enorme leger en materieel wat iran bezit, dus laten ze het zonder coalitie steun wel achter wegen, anders bestaat de kans dat israel daadwerkelijk van de kaart wordt geveegd, en dat risico willen ze echt niet nemen
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: koert
Hahaha Piet, de protocollen zijn waar, zelfs als ze niet echt zijn, want ze hebben voorspellende gaven (ik paraphraseer je even, sorry). Volgens mij zijn er ook nog steeds mensen die in Nostradamus geloven omdat ie soms wel eens gelijk leek te hebben. (of in een Maya kalender. Piet maak je geen zorgen de wereld vergaat voor de Joden aan de macht komen!)
"Alle volken die onder Joods regiem geleefd hebben hadden het slecht" en omdat te bewijzen kom je met Pools-Oekraine, de Russische revolutie en de Palestijnen? Dat kan je toch wel beter hoop ik? De Russische revolutie gebruik je ook te pas en te onpas. Als het je uitkomt is ie atheistisch en anders is ie Joods.
De Palestijnen? Kom op Piet, als je elke week een bus met door een zelfmoordterrorist opgeblazen vrouwen en kinderen op TV zag, zou je die mensen die dat doen ook niet een heel klein beetje eng gaan vinden? Ik heb al eens eerder gezegd dat ik ook niet alles goedkeur wat Israel doet maar een beetje begrijpen kan ik het wel, vooral omdat de Palestijnen zelf ook roepen dat alle Joden dood moeten.
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Narcissus
Narcissus, Pietje heeft de opleiding propaganda gevolgd aan het Goebbels college. Het is onmogelijk om tot Pietje door te dringen.
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Jules Winnfield
Piet. Houd alsjeblieft op. Niet omdat ik het met je oneens zou zijn maar omdat je die zionistische club van scheldende en vloekende Israel aanhangers hier een podium geeft. Ze kruipen iedere keer dat iemand de minste kritiek op Israel of een willekeurige Jood uit weer onder hun stenen vandaan.
Piet je hebt voor een groot deel gelijk. Steeds meer mensen weten het. Een steeds minder mensen zijn bang om het te zeggen. Juist daarom is die zionistische propaganda oorlog in volle gang gezet. Uit wanhoop.
Je weet ongetwijfeld dat na de VS er geen land ter wereld te vinden is met een meer pro Zionistische indoctrinatie dan Nederland. Het feit dat mensen zelfs hier en in de VS de waarheid beginnen te zien en durven te benoemen spreekt boekdelen.
De zionistische wanhoop groeit. Geef ze geen podium om te reageren. Laat ze ageren. Het zal mensen snel gaan vervelen en zoals gezegd mensen zullen het steeds meer herkennen als de hypocriete propaganda die het is.
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Zegert
@ Zegert,
Jij zat zeker in de zelfde klas als Pietje?
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Jules Winnfield
Haha die Tokhis leker van een Zegert.
A shaynem dank dir im pupik!
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: N. Davidson
Zegert, Piet hier.
Je kunt het ook anders zien, Zegert.
Juist doordat ze mij aanvallen krijg ik de kans om met een overvloed aan ( vaak onbekende) feiten de buitenwereld te laten zien wat er in werkelijkheid gebeurt.
En ik laat zien dat de Israel-apologeten daar geewoon geen antwoord op hebben. Het enige wapen dat ze gebruiken is het zwart maken van de criticus. Nou, dat blijft natuurlijk niet lukken.(*)
Een debat tussen twee mensen is vaak leuker ( smeuïger) om te lezen dan een politiek commentaar.
En passant geef ik mijn informatie mee aan de lezer.
Het is hard werken, maar het zal moeten.
Binnenkort krijg ik aanzienlijk minder tijd, maar dat is niet zo erg, want een zekere Piet-moeheid ligt intussen wel voor de hand.
(*) Een man als Massimo die mij 'name dropping' verwijt, waar hij zou moeten zeggen: 'Uw beweringen zijn altijd voorzien van citaten', dat heeft de lezer op een gegeven moment ook wel door, neem ik aan.
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Piet
@Pietje fred hier
Het enige wat jij hier aan het doen bent, is samen met je mohammedaanse geloofs genootjes valse praatjes de wereld in aan het helpen! Maar ja wat moeten jullie anders, de domme geïndoctrineerde hersentjes kunnen niets anders! Wat zou je anders moeten doen op een planeet die volgens moslimgeleerden(hahahaha) pas 6000-10000 jaar oud is! En als je dat eenmaal geloofd, ja wat zal ik zeggen, dan ben je een heel klein onbelangrijk persoontje! Dus bespaar ons je moeite, je maakt geen enkele indruk!
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Fred
sms PIET-AAN naar 4045, dan krijg je iedere dag een nieuwe link naar de nieuwste haat-israel site!
(sms ZEGERT-AAN naar 4045 en je krijgt iedere dag een foto van een papegaai)
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Jules Winnfield
Piet, Zegert en andere oogkleppers, Jullie menen iedere dag te moeten aantonen dat heel de wereld, de USA, alle media, alle banken en alle complotten ter wereld het werk van de joden zijn en dat alle aanslagen die ooit gepleegd zijn eigenlijk ondercoverjoden waren om moslimhaat op te wekken.
Waarom praten we dan niet allemaal hebreeuws? Waarom is Luxemburg (of Nederland of zelfs België) veel welvarender dan Israël? Waarom ligt er geen gordel van 2.000.000 Amerikaanse en internationale soldaten aan de buitengrenzen van Israël om te beschermen tegen aanvallen? Dat mag met zoveel invloed toch geen probleem zijn lijkt me.
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Ronald|
Onzin Ronald, ik deel de afkeer van zionisme met Piet, geen enkel volk is superieur. Maar wat jij complot theorieën noemt zijn geheel voor zijn rekening.
Hij roept wel een aantal interessante vragen op met zijn theorieën natuurlijk. Vragen waar niemand anders hier een antwoord op heeft.
Ik ben het niet altijd met zijn antwoorden eens, maar de vragen zijn interessant. Dat toch wel.
Een ander punt waarop ik het met Piet eens ben is zijn afkeer van het ongenuanceerde Moslim bashen dat hier iedere dag extremere vormen aanneemt.
En daaraan Ronald draag jij regelmatig je steentje bij ...
Nee, ik zeg helemaal niet dat alle Moslims goed zijn of dat de Islam beter is dan een ander geloof, maar ze zijn ook niet allemaal slecht en de Islam is ook niet slechter dan een ander geloof. Rotte appels heb je overal. Ook bij de Inuit.
Dit zal me wel weer een kanonnade van scheldwoorden en vervloekingen opleveren. Kom maar op dan ...
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Zegert
@Zegert Alle volkeren zijn superieur, behalve Nederlanders en misschien de huidige generatie Duitsers.
Althans, dat vinden ze zelf.
Franse presidenten roepen te pas en te onpas "vive le republique, vive la france", spaanse vrachtwagenchauffeurs spreken vol trots "solo espangol" en geen woord andere taal (lekker handig voor een internationaal chauffeur).
Dat andere volkeren dat ook hebben vinden wij niet netjes, maar het is dus wel begrijpelijk.
Bij de keuze van de locatie voor het landje van de joden zijn er naar mijn idee echt grote fouten gemaakt, maar we zijn nu een mensenleven verder. Ik zou zeggen, accepteren en doorgaan.
Europa laat aan heel de wereld zien dat je met elkaar niet lastig vallen en handel drijven allemaal gelukkiger wordt.
Afrika en het midden-oosten laten duidelijk zien wat er gebeurt als je 80% van je energie gebruikt om je buren lastig te vallen. Een paar mensen worden heel erg rijk en de rest wordt ontzettend ongelukkig en/of gaat dood. Is toch geen begeerlijke situatie. Kies dan voor het Europese model.
Ga dan gewoon wat pragmatischer om met de situatie en maak er het beste van. Misschien waren de palestijnen (toen ze nog volop tussen de joden mochten wonen) wel 2e rangs burgers in eigen land. Nou en? Een 2e rangs burger in Israël heeft het beter als 96% van Egyptenaren.
De eerste generatie "gastarbeiders" hier werden naar onze maatstaven slecht gehuisvest en onderbetaalt voor het slechte/vieze/gevaarlijke werk wat ze deden.
Nou en? In Oost-Turkije of het Rifgebergte woonden ze in een dorp zonder elektriciteit, stromend water en riool in een soort hutje wat ze zelf gemaakt hadden van stenen uit de woestijn.
Zelfde geld voor de palestijnen. Voordat Israël er was woonden ze in een hutje wat ze zelf gemaakt hadden, was er nagenoeg geen medische zorg en noem alle modernismen maar op. Israël heeft ter plaatse alles geregeld en in een stuk woestijn een land gebouwd wat functioneert naar westerse normen en wat een echte democratie heeft.
En dan gaan onze zandbewoners heel erg hard huilen dat dat eigelijk allemaal van hun is en dat het gestolen is. En dan zijn er ook nog westerlingen die dat geloven. Ik vraag me dan af waar je historisch besef is.
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Ronald|
Zegert:
"Rotte appels heb je overal. Ook bij de Inuit."
Dat klopt Zegert, maar begrijp je nou niet dat het hier helemaal niet om gaat! Het gaat erom dat, laat ik voor mezelf spreken, IK het haat hoe ze zich hier gedragen. En dat gedrag heeft nou eenmaal z'n oorsprong in dat fijne boekkie van ze. Dat fijne boekkie dat trouwens continue oproept tot vermoorden van andersdenkenden etc...
Dat zijn legitieme gevoelens, ingegeven door ervaringen. Wat die hele ellendige linkse kliek, waar jij overduidelijk ook bijhoort, doet, is dit soort gevoelens als onzin en onwetendheid afdoen. DAT is waarom jij en al die andere linkse rakkers hier er (terecht) af en toe genadeloos van langs krijgen. Niet omdat je geen gelijk zou hebben. Piet bijvoorbeeld, zegt weinig zaken die geen hout snijden, het is alleen doordrenkt van een vervelend soort superioriteitsgevoel wat z'n weerga op deze site niet kent. Als Piet echt de mensen van zijn gelijk wil overtuigen dat brengt hij z'n informatie op een neutrale toon. Nu heb ik toch sterk de indruk dat Piet z'n kleine pietje af en toe kopjes geeft aan de onderkant van z'n computermeubel, zo vol is hij van zichzelf. En daarmee trek je geen mensen over de streep.
Ik begrijp wel dat jullie dit niet in willen zien, dat zou namelijk betekenen dat je al die onzin van je, van de laatste jaren terug zou moeten nemen
Geplaatst op: dinsdag 24 augustus 2010 | Door: Jules Winnfield
Weggewikt door de
redactie.
Geplaatst op: vrijdag 17 september 2010 | Door: kellygreen
Reageren