Laatste foto van meisje in bad voor ze werd geëlektrocuteerd

De politie en de ouders van de veertienjarig Amerikaanse Madison Coe (14) uit Lovington hebben de laatste foto vrijgegeven die ze een vriendin stuurde voor ze door  stroom in bad om het leven kwam. Ze stuurde een foto van het verlengkabeltje dat het haar mogelijk maakte in bad zo lang te bellen. Maar het kabeltje was een beetje stuk en kwam later kennelijk in het water terecht. “Gebruik nooit je smartphone in de badkamer als die aan het opladen is. We willen iedereen daar bewust van maken,” zegt haar oma. “Ze lag altijd graag nog even in bad voor ze ging slapen”, vertelt Felisha Owens. “Ik ging even kijken om te zeggen dat het tijd was om naar bed te gaan. Toen ik haar naam riep, antwoordde ze niet en daarom ging ik de badkamer binnen. Ik dacht eerst dat ze in slaap was gevallen.”