Beyoncé toont verschillende gezichten voor Pepsi

De reclamespot ‘Mirrors’ toont de alter ego’s van Beyoncé, Destiny's Child's 'Bootylicious', 'Sasha Fierce' en 'Crazy in Love' Beyoncé, die samen een choreografie uitvoeren. De campagne 'Live for Now' benadrukt dat je moet leven in het heden en je niet druk moet maken over verleden en toekomst: al deze personages hebben haar geholpen om te worden wie ze nu is. Om de boodschap kracht bij te zetten zingt ze haar nieuwe nummer ‘Grown Woman’. Naast de exclusieve videoclip lanceert Pepsi ook enkele 'limited edition' blikjes met de afbeelding van Beyoncé. Samen met modefotograaf Patrick Demarchelier ontwierp Beyoncé de blikjes, geïnspireerd op de popart portretten die Andy Warhol maakte van Marilyn Monroe en Jacky O. Pepsi staat bekend om zijn spectaculaire reclamespots met bekende zangeressen. Een paar jaar geleden streden Beyoncé, Britney Spears en Pink in een clip nog tegen elkaar in een Romeinse arena: We will rock you.