Wat is ‘uit’ en wat is ‘in’ in 2011 wat betreft de
media? Het vakblad over journalistiek,
Villamedia magazine, komt met een lijstje. 'Uit' zijn in ieder geval
de Belgen. Volgens het blad zijn er inmiddels zoveel in de Nederlandse media actief, ‘dat hun positieve effect wel over zijn hoogtepunt heen moet zijn’. Die ‘domme Olanders’ hebben nu geleerd dat ze meer de nadruk moeten leggen op de organisatie, de verpakking, en verpakking van hun nieuwsproducten. Ook de
De Wereld Draait Door is ‘uit’. De verrassing is er na vijf jaar en met te vaak dezelfde gasten wel van af. ‘Het program is te veel de stamkroeg van Matthijs van Nieuwkerk’. Toch zal DWDD nog wel een seizoen meegaan, want de kijkcijfers zijn nog steeds hoog.
Google, want sociale netwerken als Facebook worden nu al veel vaker gebruikt om te surfen dan Google. Bovendien zal voor steeds meer informatie betaald moeten worden, waardoor de functie van Google afneemt.