De meest voorkomende klachten over de nieuwe iPad 3

De verkoop van de nieuwe iPad is weer eens een succes. Apple verkocht al meer dan 3 miljoen iPad 3’s in het eerste weekend na release. De meeste mensen zijn erg tevreden over hun nieuwe iPad en de meeste reviews zijn dan ook positief.

Uiteraard zullen er altijd problemen zijn met een dergelijk product. Apple kreeg dan ook al vanaf de release de nodige klachten binnen. Hieronder volgt een lijstje van de 9 meest voorkomende klachten volgens de gebruikers.

  1. Te duur
  2. Problemen met de Wi-Fi verbinding
  3. Nieuwe iPad voelt warm aan
  4. Batterij laadt langzaam op
  5. Batterij is niet helemaal vol op 100%
  6. Dataverbruik van 4G verbinding (stapje hoger dan 3G) is te hoog
  7. Facetime (video bellen) werkt niet op een 4G verbinding
  8. Covers en cases van vorige versies werken niet op de nieuwe iPad
  9. In vergelijking met de iPad 2 is er niet veel veranderd
Bron(nen):   The Huffington Post