Een nieuw logo voor je bedrijf of instelling: Er wordt vast heel lang en diep over nagedacht. Vergadering na vergadering. Een gewichtig designbureau komt met veelbelovende opties. En dan moet de directie kiezen. En gaat het mis. In welke wereld leven die duurbetaalde beslissers?
De logo's hier schuin boven zijn van (links) een Instituut voor Orientaalse talen en (rechts) een Bureau voor Kinderopvang (met dank aan Upcoming.nl).
Een paar andere voorbeelden van missers:
Bordje tikkeltje te klein? Hier had MegaFlicks moeten staan:Wat voor speelgoed kun je hier ruilen?:Kledingmerk A:Apotheek:Jeugdcommissie RK Kerk in Californië:
Dit zijn geen vergissingen maar een verbeelding van de ware aard…
John
Opwinding hierover bewijst hoe populair *porno* is sinds internet.
Het bewijs van “what’s in a mans mind?” En “what do you see in this graph: an old woman or a young woman?” Kent u die psychologisch reflextesten nog?
plattekleppet
It’s all in the eye of the beholder.
RhodBerth
En zijn domme logo’s ontworpen en goedgekeurd door mensen met een eerlijke maar naïeve mind.
Dit zijn geen vergissingen maar een verbeelding van de ware aard…
Opwinding hierover bewijst hoe populair *porno* is sinds internet.
Het bewijs van “what’s in a mans mind?” En “what do you see in this graph: an old woman or a young woman?” Kent u die psychologisch reflextesten nog?
It’s all in the eye of the beholder.
En zijn domme logo’s ontworpen en goedgekeurd door mensen met een eerlijke maar naïeve mind.