ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Facebook of Twitter: wie het schoentje past ...

Samenleving
door Nina van der Linden
maandag, 29 november 2010 om 00:00
welingelichtekringen header 1
Fans van Facebook en Twitter zijn vast weg van de special edition van de Adidas Superstar sneaker. Het ontwerp is van de hand van Gerry Mckay. De schoenen dragen niet alleen het logo, maar ook de slogan en de kleuren van één van de twee netwerksites.
Voorlopig zijn ze nog niet te koop, maar er is wel al een Facebook fan pagina die Adidas wil aansporen tot de productie ervan.
Bron(nen): New Scientist Dutch Cowgirls
Vorig artikel

Erdogan wil een Islam-staat, slijmbal Verhagen, Russische regering konkelt met de maffia en andere Leaks

Volgend artikel

Vught-Ravensbrück-Dachau: Gé Reinders meeslepende beschrijving van zijn moeders helletocht

POPULAIR NIEUWS

anp 519881976

5 dingen die je nog niet wist over ChatGPT, maar wel moet weten

9j0a0107 1024x683

Waarom een scheutje witte azijn in de afwasmachine nuttig is

boy dogs1 1536x864

Jongen van 8 jaar gevonden, opgevoed door honden, kan alleen communiceren door te blaffen

schermafbeelding 2016 10 31 om 052609

Deze intrigerende eigenschap maakt mannen begeerlijker

anp060725007 1

Sensationele zege: Laros wint de prestigieuze mijl bij Diamond League in Eugene na krankzinnige eindsprint in Nederlands record

the salt path in lantarenvenster 1

Het Salt Path: hoe een bestseller ontstond uit leugens en bedrog

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier