ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Facebook of Twitter: wie het schoentje past ...

Samenleving
door Nina van der Linden
maandag, 29 november 2010 om 00:00
welingelichtekringen header 1
Fans van Facebook en Twitter zijn vast weg van de special edition van de Adidas Superstar sneaker. Het ontwerp is van de hand van Gerry Mckay. De schoenen dragen niet alleen het logo, maar ook de slogan en de kleuren van één van de twee netwerksites.
Voorlopig zijn ze nog niet te koop, maar er is wel al een Facebook fan pagina die Adidas wil aansporen tot de productie ervan.
Bron(nen): New Scientist Dutch Cowgirls
Vorig artikel

Erdogan wil een Islam-staat, slijmbal Verhagen, Russische regering konkelt met de maffia en andere Leaks

Volgend artikel

Vught-Ravensbrück-Dachau: Gé Reinders meeslepende beschrijving van zijn moeders helletocht

POPULAIR NIEUWS

170362028 m

Britse wetenschappers maken een van de meest gebruikte grondstoffen in de wereld… uit koeienpoep

anp 201975145

De economie van Georgië explodeert, onder meer doordat steeds meer toeristen de parel van de Kaukasus ontdekken

anp 526420573

Kardinaal Robert Prevost (VS) is nieuwe paus, Leo XIV

anp 324864955

Passie voor je baan? Het is een kapitalistisch trucje waardoor je harder gaat werken voor hetzelfde loon

anp 525142668

Zorg op rand van de afgrond: een op de zes mensen krijgt in 2034 geen hulp meer

57715637 l

Hoe kom ik van mijn bierbuik af

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier