ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Facebook of Twitter: wie het schoentje past ...

Samenleving
door Nina van der Linden
maandag, 29 november 2010 om 00:00
welingelichtekringen header 1
Fans van Facebook en Twitter zijn vast weg van de special edition van de Adidas Superstar sneaker. Het ontwerp is van de hand van Gerry Mckay. De schoenen dragen niet alleen het logo, maar ook de slogan en de kleuren van één van de twee netwerksites.
Voorlopig zijn ze nog niet te koop, maar er is wel al een Facebook fan pagina die Adidas wil aansporen tot de productie ervan.
Bron(nen): New Scientist Dutch Cowgirls
Vorig artikel

Erdogan wil een Islam-staat, slijmbal Verhagen, Russische regering konkelt met de maffia en andere Leaks

Volgend artikel

Vught-Ravensbrück-Dachau: Gé Reinders meeslepende beschrijving van zijn moeders helletocht

POPULAIR NIEUWS

dolceclima silent 10 1 2

Goede raad: koop geen mobiele airco

trump stapt naar hoogste gerechtshof new york om spreekverbod1702679811

Drie bewijzen dat het met de Amerikaanse economie de verkeerde kant uitgaat

39733808 m

Deze vitamine bepaalt of je calorieën worden omgezet in spieren of vet

ehgfge70vwre0rj3hbne

Extreme hittegolf teistert zuid-europa: temperaturen boven 40 graden. Nederland ook beetje getroffen

128802809 m

Waarom hebben alleen mensen dit lichaamsdeel? Wetenschappers staan voor een raadsel

collage 59

De wetenschap: 5 dingen die je onweerstaanbaar maken

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier