ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Deze Japanse commercial is bezig een hype te worden (+ 1 remix)

Media
door Gerard Driehuis
woensdag, 15 juni 2011 om 00:00
welingelichtekringen header 1
.
Vorig artikel

Gullit kan zijn koffers pakken en Tsjetsjenië verlaten

Volgend artikel

'Je ziet er goed uit': wat je niet moet zeggen als iemand ziek is

POPULAIR NIEUWS

volkoren brood

Hoe bakkers en supermarkten je foppen met nep-bruinbrood

mugg

Deze laserinstallatie schiet muggen uit de lucht alsof het niks is

anp 530454588

In de psychologie komt het begrip 'fawning' op: heb jij er ook last van?

235043228 l

Dit gedrag verraadt een gebrek aan intelligentie, ondanks pogingen om briljant te lijken

the economists latest cover the would be king v0 p2u8hiib8bke1jpg

Trump is machter dan ooit. Kan iemand hem nog stoppen? (nee)

vader online

Vader verdrinkt baby in wasmiddel en slaat moeder halfdood: “Ik wilde haar een lesje leren”

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier