Moeder van vier overleden door smartphone in bad

Een triest ongeval in de Franse Ardennen: een dertigjarige moeder van vier kinderen is geëlektrocuteerd, vermoedelijk doordat haar smartphone in bad viel. Daarover schrijft krant L’Ardennais.

De vrouw werd levenloos aangetroffen in bad. Op de bodem lag haar telefoon die via de oplader met het stopcontact was verbonden. Ze is nog door een ambulance naar een ziekenhuis in het Belgische Dinant gebracht. Daar overleed ze afgelopen weekend.

Het is niet de eerste keer dat mensen overlijden doordat ze in bad gaan met een laptop, smartphone of tablet die aan de oplader hangt. Door een kleine onoplettendheid kan het apparaat in het water belanden met alle gevolgen van dien. Vorig jaar nog overleed een zeventienjarig Frans meisje op die manier.