Zo denkt Marissa Mayer Yahoo te redden

Marissa Mayer moet als nieuwe CEO het ooit machtige Yahoo van de ondergang gaan redden. Vandaag heeft ze het personeel verteld (een beetje althans) hoe ze dat ziet. Yahoo gaat voor twee dingen: mobiel en persoonlijk. De content van yahoo moet vooral schitteren op mobiele platformen en moet zich aanpassen aan de gebruiker. Hetzelfde geldt voor de advertenties, uiteraard. Verder moet Yahoo minder ambtelijk worden en aantrekkelijk voor jeugdige talenten. Meer Google dus.

Bron(nen):   Business Insider      

3 Reacties Doe mee met de discussie →


  1. pinquin

    Nu weet je zeker dat Yahoo naar de klote gaat. Welke sukkel heeft bedacht dat er zo’n dom blond ding dit bedrijf moet redden?

  2. pinquin

    alleen die domme kop al, word niks

  3. WimB

    Als je als investeerder op zoek bent naar een bedrijf dat NIET wil gaan voor mobiel en persoonlijk, heb je nog een lastige zoektocht voor de boeg…

Reacties niet toegestaan