ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Waarom je koopt wat je koopt

Economie
door Gerard Driehuis
zaterdag, 07 januari 2017 om 7:25
schermafbeelding 2017 01 07 om 072419
AAls producten in een winkel wat verder uit elkaar liggen ervaren we ze als waardevoller. Als in een schap 30 pakken soep staan zien we die als minder waardevol dan wanneer er op dezelfde ruimte 20 pakken soep staan.
Vorig artikel

Carrie Fisher begraven in urn in de vorm van grote Prozac-pil

Volgend artikel

Winter heeft noordelijk halfrond in greep

POPULAIR NIEUWS

volkoren brood

Hoe bakkers en supermarkten je foppen met nep-bruinbrood

mugg

Deze laserinstallatie schiet muggen uit de lucht alsof het niks is

anp 530454588

In de psychologie komt het begrip 'fawning' op: heb jij er ook last van?

235043228 l

Dit gedrag verraadt een gebrek aan intelligentie, ondanks pogingen om briljant te lijken

the economists latest cover the would be king v0 p2u8hiib8bke1jpg

Trump is machter dan ooit. Kan iemand hem nog stoppen? (nee)

vader online

Vader verdrinkt baby in wasmiddel en slaat moeder halfdood: “Ik wilde haar een lesje leren”

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier