Welingelichte KringenWelingelichte Kringen
ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Waarom je koopt wat je koopt

Economie
door Gerard Driehuis
zaterdag, 07 januari 2017 om 7:25
schermafbeelding 2017 01 07 om 072419
AAls producten in een winkel wat verder uit elkaar liggen ervaren we ze als waardevoller. Als in een schap 30 pakken soep staan zien we die als minder waardevol dan wanneer er op dezelfde ruimte 20 pakken soep staan.
Vorig artikel

Carrie Fisher begraven in urn in de vorm van grote Prozac-pil

Volgend artikel

Winter heeft noordelijk halfrond in greep

POPULAIR NIEUWS

ANP-444777507

Rusland krijgt duimschroeven verder aangedraaid: ‘Europa heeft goede troef, zou mijlpaal zijn’

depositphotos_126319584-stock-photo-crooked-teeth-man-face

4 rare signalen dat je ouder wordt

ANP-528785244

Er is één sport waardoor je écht beter slaapt volgens de wetenschap

ANP-509276055

Ben jij een otrovert? Dit persoonlijkheidstype heeft veel voordelen

generated-image (6)

Vliegschaamte: Trein te duur is steeds minder een goede smoes

ANP-531267860

Snelladers stoten hoge concentraties fijnstof uit: ’Plaats ze niet bij scholen en ziekenhuizen’

Welingelichte KringenWelingelichte Kringen
Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier