ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Waarom je koopt wat je koopt

Economie
door Gerard Driehuis
zaterdag, 07 januari 2017 om 7:25
schermafbeelding 2017 01 07 om 072419
AAls producten in een winkel wat verder uit elkaar liggen ervaren we ze als waardevoller. Als in een schap 30 pakken soep staan zien we die als minder waardevol dan wanneer er op dezelfde ruimte 20 pakken soep staan.
Vorig artikel

Carrie Fisher begraven in urn in de vorm van grote Prozac-pil

Volgend artikel

Winter heeft noordelijk halfrond in greep

POPULAIR NIEUWS

anp300625114 1

Horeca: adviseer medewerkers geen koffie te drinken in de hitte

anp 529180936

Was het dit postertje waarom Douwe Bob wegliep van optreden bij Joods kinderevenement?

anp 480596753

De wetenschap achter 'craving': waarom de drang blijft bestaan ​​nadat je gestopt bent

188903945 m

Vergeet Ozempic: de Chinese afslankmiddelen komen eraan, en ze beloven meer dan gewichtsverlies alleen

anp 522630739

Poets je tanden én je borstel: "Tandenborstel bevat vaak meer bacteriën dan wc-bril"

anp 529474028 1

Grote zorgen over AI die mensen bedreigt en manipuleert

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier