ECONOMIE
SPORT
VOETBAL
SAMENLEVING
POLITIEK
OPINIE
MEDIA
BEROEMD
LIEFDE
WETENSCHAP
GEZOND
TECH
KLIMAAT
CULTUUR
BOEKEN
FILM
ARCHITECTUUR
Hugh Hefner die Bavaria aanprijst. Is dat nou wel zo handig?
Media
door
Monique Smits
maandag, 30 mei 2011 om 00:00
Het Brabantse Bavaria heeft de oude Playboybaas Hugh Hefner gestrikt voor de hoofdrol in een reclamespotje. De 85-jarige Hefner moet het biermerk nieuw leven inblazen. Maar of dat nou een goeie marketingstrategie is. De oude Hefner lijdt het leven van
een invalide
; de hele dag loopt hij in pyjama, verlaat zelden zijn mansion en eet zijn maaltijden op zijn slaapkamer. In het filmpje doet hij nog even zijn best.
Vorig artikel
Mladic gered door een nonnenklooster
Volgend artikel
Hoe hulp nutteloos bleek en het kapitalisme werkte
POPULAIR NIEUWS
Joost Klein zou fotograaf hebben geslagen
Pleuropjaja: Twitter leeft zich uit over rare Joost
Joost Klein mag vanavond niet meedoen, maar heel misschien zaterdag wel
UvA for Palestine: Halsema is een liegend varken, ME bestaat uit sadisten
Lichaam & geest: Veel psychische aandoeningen beginnen in je lijf
Nederlandse delegatie wacht onderzoek naar Joost Klein af
Meer artikelen