Abu Ibrahim was de eerste die een filmpje naar de buitenwereld smokkelde van een kruisiging in Raqqa door IS. Want behalve aan onthoofden en stenigen doet IS ook aan kruisigen. Abu Ibrahim maakte heel stiekem van onder en achter zijn kleding een video, zodat de wereld zou geloven wat er gaande was.
In Raqqa, de feitelijke hoofdstad van het terreur-kalifaat van IS, zijn geen journalisten. En voor zover ze er waren zijn ze gevlucht of gedood. Maar er komen toch berichten. Enkele moedigen hebben zich aaneengesloten om langs digitale weg verslag te doen van de ondenkbare dingen die in Raqqa en daarbuiten gebeuren. Volgens Abu Ibrahim zijn ze met ongeveer 16. De Engelse Daily Telegraph had (digitaal) contact met Abu Ibrahim en zo weten we iets van wat er in Raqqa gebeurt.
Dat er bijna routineus wordt geëxecuteerd, wordt door de groep vastgelegd, maar is al bijna geen nieuws meer. Maar wat de groep ook doet is de buitenwereld laten weten waar de hoofdkwartieren van IS zijn, zodat de Amerikanen beter kunnen mikken. “In de preken in de moskeeën worden wij genoemd als de duivels. Ik weet niet hoelang we kunnen blijven opereren in het geheim, maar tot nu toe lukt het. Er wordt huis aan huis gezocht naar andersdenkenden en er wordt veel gedood. Raqqa is being slaughtered silently.
“Als we horen dat er een gebeurtenis plaatsvindt waarvan we verslag willen doen, dan gaan we allemaal apart daarheen,” zegt de 26-jarige Abu Mohammed, een ander lid van de groep in de Telegraph. “We filmen dan vanuit verschillende posities.” Het gaat niet altijd goed: een lid van de groep is gesnapt en gedood.
“Er komen steeds meer buitenlandse, Europese strijders naar Raqqa. Raqqa is er vol mee. Sommigen nemen hun hele gezin mee, hun vrouwen en kinderen. Je ziet ze overal in de stad. Er zijn vooral veel Nederlandse vrouwen. Schokkend.”
Het Kalifaat is erg blij met de westerse steun. Buitenlanders worden in de watten gelegd en krijgen een gratis woning toegewezen, waar soms eerst de bewoners uit zijn verdreven.
Het normale leven is ook verdwenen uit Raqqa. Afwijkende winkels zijn er niet meer en de winkels die er nog zijn gaan 5 keer per dag dicht voor het gebed. Geen vrouw loopt meer zonder burka. Abu Mohammed vertelt een akelig detail: voor een vrouw wordt gestenigd wordt ze licht verdoofd, zodat ze niet zo schreeuwt.
Het leven in de stad wordt steeds moeilijker. Ook omdat de luchtmacht van Assad de stad voortdurend bombardeert.
Maar Abu Mohammed en Abu Ibrahim houden vol met hun gevaarlijke internetjournalistiek. Zodat de wereld weet wat er gebeurt.
Bron(nen): Daily Telegraph
Helden die ondergrondse journalisten. Dat de verhalen zorgwekkend zijn is helaas geen nieuws meer. Laten we hopen dat de “Nederlanders” aldaar nooit meer terugkeren en aangepakt worden door de Syrische, Iraakse, Amerikaanse en hopelijk binnenkort internationale strijdmachten.
volkomen waar, helaas gaan de meesten die met dat tuig symphatiseren, niet en vormen een tijdbom in de westerse wereld.
(in antwoord op Calhoun84)Laten we hopen dat de democratische krachten aan kracht winnen. De heer Assad is ook een harde dictator die zijn eigen bevolking in ernstige mate onderdrukt.
(in antwoord op Calhoun84)Mee eens hoor, een paar maanden geleden had ik die hoop ook nog. Momenteel zou ik echter al blij zijn met een overwinning van Assad. Dat zegt genoeg over de situatie daar en het is kiezen tussen twee kwaden maar onder Assad was het in ieder geval aanzienlijk vrijer in Syrië.
(in antwoord op Dutchy)Ja, wees jij maar blij met Assad! Dat is een heerlijk ventje. In plaats van mensen te onthoofden kiest hij ervoor om ze te vergassen. Diep triest!
(in antwoord op Calhoun84)Alles beter dan die walgelijke ISIS aanhangers die, zonder het zelf te weten, satan dienen. En als je de moeite had genomen om mijn bericht te lezen dan weet je dat ik het een keuze tussen twee kwaden vind.
(in antwoord op Jan Terlouw)wie zegt dat je moet kiezen? ze zijn allebei verwerpelijk. IS is maar een paar duizend man sterk. Geen partij voor de NAVO. Waarom hebben ze dan toch die dictator van SYrie nodig die burgers heeft vergast? It doesn’t make sense!
(in antwoord op Calhoun84)In jouw ogen is ISIS een onderonsje tussen de CIA en de Mossad. Dan zul jij dat inderdaad niet inzien…..
(in antwoord op Jan Terlouw)Dat valt alleszins mee. Assad is gewoon democratisch gekozen, nergens in de Arabische wereld hebben vrouwen en minderheden zoveel rechten als in het seculiere Syrië.
(in antwoord op Dutchy)ha, wat een joke! Assad is democratisch gekozen met een overweldigende meerderheid van 98% van de stemmen. En dat geloof jij? En dan te bedenken dat sjiieten (waar hij een van is) de minderheid vormen? Of je bent ontzettend naief of je bent ontzettend dom. Jij mag het antwoord geven.
(in antwoord op Burgermans)Iets preciezer: een Alawiet – een sektarische vroege afsplitsing van de Sjiieten (meer dan 1000 jaar geleden) – bepaald geen Sjiiet dus [en ook geen democraat]!
(in antwoord op Jan Terlouw)Naar goed religieus gebruik leven ze op gespannen voet met alle andere hoofdstromingen en sekten 😉
precies, maar alawieten worden voor het gemakt onder de sjiieten geschaard. Goed om te zien dat er mensen zijn die zich hebben verdiept 😉
(in antwoord op Apekool)u zegt?
(in antwoord op Burgermans)bent u wel bekend met de geschiedenis en politiek van het midden-oosten?
De ouweheer Assad werd zogenaamd ook verkozen, en zijn zoon nu ook keer op keer, terwijl hij de minderheid van zijn bevolking representeert.
Dat is makkelijk. In SA hebben ze er geen !!!
Het recht besneden te worden hebben ze ondertussen ook al weten te verwerven
“The al-Qaeda-Inspired Islamic State of Iraq and Syria (ISIS) has ordered all girls and women between the ages of 11 and 46 in and around Iraq’s northern city of Mosul to undergo female genital mutilation, the United Nations said on Thursday.”
http://english.alarabiya.net/en/News/middle-east/2014/07/24/-ISIS-order-female-genital-mutilation-in-Iraq.html
(in antwoord op Burgermans)Dude…je loopt achter. Dat verhaal rond vrouwenbesnijdenis blijkt een grote hoax te zijn. Een verzinsel. Jij hebt last van cognitieve dissonantie.
(in antwoord op Chemical Dude)Toon aan Mr Ad Hominem
(in antwoord op Jan Terlouw)http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3699877/2014/07/25/ISIS-gaf-geen-opdracht-tot-vrouwenbesnijdenis-in-Irak.dhtml
(in antwoord op Chemical Dude)Ik citeer even je alter ego
(in antwoord op Jan Terlouw)“Iedereen kan wat beweren maar dat maakt het nog niet correct.”
http://books.google.nl/books?hl=nl&lr=&id=0AODPJjbpbAC&oi=fnd&pg=PA40&dq=female+genital+mutilation+statistics&ots=qWv8_RRwZJ&sig=89usCJ_8F_-PX45GAJtAszpA-uI#v=onepage&q=female%20genital%20mutilation%20statistics&f=false
http://data.unicef.org/child-protection/fgmc
http://www.who.int/topics/female_genital_mutilation/en/
Zoek gerust zelf even verder en kijk vooral naar het rijtje landen. Kom dan nog eens bij mij terug en durf te stellen dat dat nooit zal gebeuren in het door IS bezette gebied, En steek je kop nog verder in het zand. Precies de juiste houding voor de pedoprofeet.
(in antwoord op Jan Terlouw)Moedige mensen die journalisten. Die spelen echt met hun leven. Nu weten we wel wat er daar afspeelt.
Zou het? ik geloof best dat een deel van de journalisten daar vanwege een ideaal zitten. Maar wees niet naief. Veel comando’s gebruiken het journalisme als een cover up.
(in antwoord op Dutchy)Goed dat de besmette zieke geesten verzamelen op een plek. Daarna makkelijk weg blazen.
Als de andersdenkenden inderdaad systematisch uitgemoord worden zou je de hele stad plat kunnen bombarderen, want dan heb je alleen IS-tuig+sympathisanten te pakken. Dat is geen verlies voor de mensheid.
(in antwoord op Dead Silence)Je hebt kennelijk de gedachte van ISIS omarmt. Ook jij denkt alleen maar in termen van dood & verderf.
(in antwoord op Vogelbeest)Goh, je hebt het continu over besmette ziektes die weggeblazen moeten worden. Je klinkt als die gekken die je zegt te willen bestrijden..
(in antwoord op Dead Silence)Het zijn inderdaad gekken die bestrededen dienen te worden.
(in antwoord op Jan Terlouw)Dead Silence biedt een voor de hand liggende en kant en klare oplossing aan.
Niet zeuren, mihammed( of zo)
Burgers met exemsitische geachtegoed zijn levensgevaarlijk. ISIS, Wilders, front national, dead silence en harr…extremisten aan beide zijde van het spectrum die een gevaar vormen voor de rest van de maatschappij. ISIS zit niet in de buurt maar het beangstigt me dat er in NL mensen zijn zoals dead silence en harr die met zoveel haat en rancune zitten. Het komt allemaal erg dichtbij.
(in antwoord op harrr)Wat ben jij toch een sneu gastje.
(in antwoord op Jan Terlouw)Dead Silence en ondergetekende zijn een gevaar voor niemand. Vziw houdt hij het ook bij woorden. Heb niets met wilders front national of wie dan ook, maar ik heb WEL iets tegen middeleeuwse barbaren die in naam van een zgn “god” iedereen afslachten die niet 100% aan hun idiote wereldbeeld voldoet.
Weet je wie dat ook deden?
En heeft er iemand spijt van dat daarmee is afgerekend?
dacht het niet.
de stap van woorden naar daden is een kleine. En dead silence een is welbekende islamofoob. Die ziet in ALLE moslims een gevaar dus ook de gematigde moslims. En dat bevreest mij. Voor je het weet zijn de moslims in het westen aan de beurt.
(in antwoord op harrr)Je hebt soms extremisten nodig om de gematigde middenmoot te beschermen tegen extremisten van buitenaf. Die worden anders omsingeld en afgeslacht. (zie Yazidi’s) Of ga jij het doen dmv “praten”?
THIS IS SPARTA !!!!!
(in antwoord op Jan Terlouw)ehh…laat me 1 bewijsstuk zien waaruit zou blijken dat de IS yazidi’s heeft afgeslacht. We horen veel over vermeende slachtpartijen van yazidi’s maar als ze daadwerkelijk plaats hebben gevonden dan moeten daar toch foto’s of opnames van te zien zijn. Iedereen beschikt tegenwoordig immers over een smartphone met een camera. Show me the pictures! Zoals die hoax over vrouwenbesnijdenis zou het me niet verbazen als dit ook een hoax is. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3699877/2014/07/25/ISIS-gaf-geen-opdracht-tot-vrouwenbesnijdenis-in-Irak.dhtml
(in antwoord op Chemical Dude)U hebt helemaal gelijk. Ook IS(IS) is een hoax.
(in antwoord op Jan Terlouw)Steek nu maar je kop terug in het zand.
ISIS is geen hoax. je draait erom heen. Een simpele vraag: waar zijn de beelden met massa slachtingen van yazidi’s? dat gebied zit vol met geheime diensten en commando’s. dit moeten toch iets hebben kunnen waarnemen op foto of film. Waar is dat beedmateriaal? Dit doet me denken aan saddam hoessein. iedereen liet zich door de VS voor de gek houden dat Irak over chemische wapens beschikt maar tot op de dag van vandaag is nog steeds niets gevonden.
(in antwoord op Chemical Dude)“beelden met massa slachtingen van yazidi’s”
(in antwoord op Jan Terlouw)Uw google is stuk?
Cognietieve dissonantie….
(in antwoord op Jan Terlouw)Kankercellen worden weggesneden, ze vermenigvuldigen zich ongecontroleerd. Zelfs u moet het verband zien
(in antwoord op Jan Terlouw)alleen krankzinningen kunnen zulke verbanden leggen.
(in antwoord op Chemical Dude)Of realisten?
(in antwoord op Jan Terlouw)Jij bent toevallig toch zo geen donkergekleurde geïmporteerde kankercel ?
(in antwoord op Jan Terlouw)Je kunt veel van de Heer Wilders zeggen maar wat zijn analyse over de islam betreft heeft de Limburgse politicus volkomen gelijk.
Ben je weer in het verkleedhokje geweest? Staatsburger, Meester Proper en nu Burgermans?
(in antwoord op Burgermans)vervang ‘islam’ door ‘fundamentalistisch gelovigen’ en ik kan er al meer inkomen. focussen op islam als zijnde het kwaad is een veralgemening die nog meer kwaad uitlokt.
(in antwoord op Burgermans)Ja ja , vertel dat maar de meer dan 1400 verkrachte kinderen. Door jouw ‘moraal’ toe te passen van ‘niet durven benoemen’ konden ‘Asian’ mannen jarenlang hun lusten botvieren op kinderen zoals hun pedofeet voorschrijft. Asian in de UK is nl een synoniem voor Marokkaan in onze contreien.
“At least 1,400 children were subjected to appalling sexual exploitation in Rotherham between 1997 and 2013, a report has found. The inquiry team noted fears among council staff of being labelled “racist” if they focused on victims’ description of the majority of abusers as “Asian” men.”
http://www.bbc.com/news/uk-england-south-yorkshire-28939089
(in antwoord op carlblyweert)Och en dat maakt dat de miljoenen kinderen die door christenen zijn misbruikt onbenullig. Fijn voor hen dat je ze even vergeet.
(in antwoord op Chemical Dude)2 wrongs don’t make a right ==> drogreden
(in antwoord op carlblyweert)Ik ben dan ook geen ‘right’ aan het maken. Alleen aanstippen dat als ge het altijd over ‘dien islam’ hebt ge vergeet dat er meer onrecht is dat even hard bestreden moet worden.
(in antwoord op Chemical Dude)Geef eens een voorbeeld van dat “meer onrecht” dan momenteel gaande is in de naam van de pedofeet?
(in antwoord op carlblyweert)wat dacht je van noord korea waar miljoenen mensen uitgehongerd worden? of in latijns amerika waar door toedoen van drugskartels jaarlijks honderd duizenden mensen omkomen? De honderden strafrechterlijke executies in Amerika, China etc? en zo kan ik nog doorgaan.
(in antwoord op Chemical Dude)“f in latijns amerika waar door toedoen van drugskartels jaarlijks honderd duizenden mensen omkomen?”
(in antwoord op Jan Terlouw)Zomaar enkele vraagjes :
– Uit naam van welke religie vindt dit plaats?
-Zijn er massaal dubbelpaspoortige die naar gindr trekken om mee te vechten?
– Keuren wij dit goed, probeert de overheid dit ginder te bestrijden?
– WTF is het verband ?
wat ik met het latijnse voorbeeld duidelijk maak is dat vaak ook a religieuze zaken de oorzaak zijn van chaos en ellende. Verder zijn er nauwelijks moslims die de IS goedkeuren. Er zijn 1.5 miljard moslims in de wereld en een handje vol pro ISIS aanhangers. 40 stuks in de schilderswijk en een paar duizend in Irak. Die kleine groep vertegenwoordigt dus op geen enkele manier de islam.
(in antwoord op Chemical Dude)“Verder zijn er nauwelijks moslims die de IS goedkeuren.”
En nog minder die ze afkeuren. Hoe geraken die eigenlijk aan al die rekruten?
http://www.barenakedislam.com/wp-content/uploads/2011/11/dhimmitude-for-dummies.jpg
(in antwoord op Jan Terlouw)zelfs met al die rekruten zijn ze niet groter dan 20.000 man. Op 1.5 miljard mosilms is dat 0.00001%….. De hele moslim gemeenschap keurt ze af. Geen enkele islamitische staat heeft ze erkend. En als ze echt steun genoten van moslims zouden ze niet een paar duizend rekruten trekken maar honderden miljoenen over de hele wereld. maar als jij dat niet wilt begrijpen dat moet je je maar een keer laten nakijken.Ik ga maar slapen. morgen aan het werk zoals een goed hardwerkende nederlander betaamt.
(in antwoord op Chemical Dude)“De hele moslim gemeenschap keurt ze af”
(in antwoord op Jan Terlouw)Yeah right, nog niet veel op straat weten komen zoals in het geval met de Mo’h cartoons.
Niet elke Duitser was een nazi en kijk wat er gebeurde door dat “handje vol” dat het wel was.
(in antwoord op Jan Terlouw)Je bent een idioot met je kop in het zand en leeft net als moslims in een waanbeeld. doeiiii
Inderdaad, het zijn juist christen broeders die betrapt worden op pedofilie en niet moslims. Chemical dude heeft zijn huiswerk niet goed gedaan. Het zal wel een Wilders aanhanger zijn, erg typisch.
(in antwoord op carlblyweert)Gij kunt ook ni goe lezen soms he.
(in antwoord op Jan Terlouw)ik zeg juist dat dat juist overal voorkomt. Op sommige plaatsen en sommige tijdstippen meer en minder. Het zijn niet “juist de die” of “die ander” maar allemaal. Zelfs in amerika ern boeddhistische monnik die kindjes gemolesteerd zou hebben.
Kan je me even duiden welke religie er nog een goddelijke pedofeet aanbidt en huwelijken afsluit met kinderen?
(in antwoord op carlblyweert)dude..moslims aanbidden Allah (god) en niet mohammed. Mohammed is een profeet maar niet goddelijk. je haalt het christendom en islam door elkaar. je bent niet al te snugger. Even weer de schoolbanken in zou mijn advies zijn.
(in antwoord op Chemical Dude)Dude, het blijft een sprookje ontstaan uit hallucinaties. Al aanbidden ze het vliegend paard van Mo’h zal mij aan m’n reet roesten.
(in antwoord op Jan Terlouw)Ik heet geen dude…dat is jouw nickname. Jij vindt het een sprookje ontstaan uit hallucinatues. Een ander vindt het de waarheid. atheisten geloven dat de big bang aan de basis staat van al het leven maar kunnen vervolgens niet verklaren waar die big bang vandaan komt. En dat vind ik persoonlijk weer een sprookje. enfin, niemand heeft de waarheid. We geloven allemaal in onze eigen sprookje.
(in antwoord op Chemical Dude)“En dat vind ik persoonlijk weer een sprookje.”
(in antwoord op Jan Terlouw)Nou, dat begrijp ik, met zo’n debiele voorstelling van de BBT. Maak er maar geen religie van.
Let wel even op dat de wetenschap nergens in ‘gelooft’ maar gebaseerd is op observatie en falsificatie. Wat jij er van vind is totaal irrelevant voor die feiten.
blijf jij maar lekker observeren en falsificeren met je wetenschap. De wetenschap is ver maar kent ook zijn beperkingen. De beperking van het menselijke brein om de complexiteit van het leven te bevatten.
(in antwoord op Chemical Dude)“De wetenschap is ver maar kent ook zijn beperkingen” en daarom zijn sprookjes echt …tuurlijk Jan , tuurlijk.
“De beperking van het menselijke brein om de complexiteit van het leven te bevatten.” JOUW menselijk brein, niet projecteren graag.
(in antwoord op Jan Terlouw)“De wetenschap is ver maar kent ook zijn beperkingen.”
(in antwoord op Jan Terlouw)De reactie van iemand die er de ballen van snapt …toevallig zelf religieus?
Dude is ook slang voor ‘man’. Maar ik heb de indruk dat ik jou eerder ‘dick’ moet noemen.
(in antwoord op Jan Terlouw)Asian in de uk slaagt op mensen uit azie, nl pakistanen waar het hier om draait. Niet noordafrikanen. Maar aangezien beide overtuigend moslim zijn is het gemakkelijker om ze allen te identificeren als 1 groep met zelfde achtergrond, zelfzelde cultuur en drijfveren
(in antwoord op Chemical Dude)Je snapt het voor 100 %. Beiden zien ze jonge westerse meisjes, kinderen, voor hoeren aan en ge(mis)bruiken ze op de meest gruwelijke wijze terwijl de overheid vol Jan Terlouwen en Carls zit.
(in antwoord op carlblyweert)Nogmaals doordat ik u enigzins wil corrigeren gaade gij ervan uit dat ik er niks aan wil doen zoals onze oberheden. Dit moet gestopt worden, echter niet alleen de islam. Er zijn nog miljoenen even achterlijke en gedegradeerde mensen in ontwikkelingslanden die karholiek zijn en miserie veroorzaken, maar die schijn jij te negeren. Je bent toch geen christenfundi mag ik hopen?
(in antwoord op Chemical Dude)“maar die schijn jij te negeren.”
(in antwoord op carlblyweert)Ik merk daar weinig van en heb ook geen weet of last van hun moordpartijen en verkrachtingen in het westen. Ik wed dat je me die nu uitgebreid gaat aantonen?
U hebt zelf uitstekende opzoekgave.
(in antwoord op Chemical Dude)waarom u daar weinig van hoort heet ‘ media’ en diens interactie met politiek.
Aangezien u het weet , kijk ik uw linkjes afwachtend tegemoet maar nogmaals…het onderwerp HIER is de gruwelijke slachtingen van de Islam !!!!
(in antwoord op carlblyweert)jouw definitie van ‘miserie veroorzaken’ vergeleken met de islam monstrosities ?
(in antwoord op carlblyweert)Het is slaaT, een pak slaag kunde kraige 😉
Yep, hun moslim zijn domineert hun leven dus ook hun drijfveren. Dat is iets wat jij maar niet kan vatten.
Voor soldaten geldt dat toch ook? Wel mannelijke moslims noemen zichzelf Soldaten der Islam.
(in antwoord op carlblyweert)“nog meer kwaad uitlokt.”
(in antwoord op carlblyweert)Nog meer dan ophangingen, onthoofdingen, slachtingen, … ??
En dat zijn enkel maar diegene ons bekend zijn.
Ja inderdaad. Want door te focussen op islam beseft niemand dat er een belangrijke gekke negerin in westafrika de bevolking via films hersenspoelt om in kindheksen te geloven en deze dan ook, vanuit hun vrome hart natuurlijk, te lynchen, op te hangen en te slachten.
Ik zeg niet dat je de aparte voorvallen niet mag benoemen. Ik doe dat hier juist ook door te vertellen over die roomskatholieke gekken in westafrika.
maar wat hierbiven gebeurde valt onder retoriek met zinnen als: (insert sect) is de bron van alle kwaad en (voeg verschillende gebeurtenissen toe). Vandaar als je dan toch veralgemenend wil praten veralgemeen dan ook totdat je ‘religieus fundamentalist’ hebt bereikt want elke stroming kan geïnterpreteerd worden als een carte blanche om te moorden.
(in antwoord op Chemical Dude)“elke stroming kan geïnterpreteerd worden als een carte blanche om te moorden.”
(in antwoord op carlblyweert)Er is slechts één stroming die die CB zich ook effectief toeeigent :
Dus u bent even blind als een fundi dan. Ik geef al 2 voorbeelden van christenfundametalisme die vele levens kost en ze worden hier opzijgeblazen omdat islam blijkbaar belangrijker is. Triest.
(in antwoord op Chemical Dude)Misschien omdat het artikel over Moslims gaat? Ik heb genoeg fora ervaring om uw verwateringstactieken te doorzien en again : 2 wrongs don’t make a right maar HIER gaat ht over de koppensnellende, verkrachtende vrouwen mutilerende moslim haatbaarden
(in antwoord op carlblyweert)http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/08/boko_haram_gebruikt_gehandicap.html
(in antwoord op carlblyweert)Deze man zegt het in één zin en gelijk heeft hij
https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/353820/amerikaanse-top-militair-zegt-in-1-zin-wat-het-probleem-is-met-is.html
(in antwoord op carlblyweert)Toch is het zo. Fundamentalistische Christenen of boeddhisten vermoorden geen andersdenkenden, dat doen fundamentalistische moslims wel.
(in antwoord op carlblyweert)Euh u zegt? Ik geef hier ergens al een voorbeeld van de nieuwe heksenjacht op kinderen in westafrika. Zo is er ook nog het Leger van de Heer die eenieder die niet christelijk is over de kling jagen en kinderen uit hun dorpen rukken om moordende EN verkrachtende soldaten vam te maken.
(in antwoord op Burgermans)En ja boeddhisten zijn overtuigend vredelievend toch zijn daar schijnbaar ook individuen zoals de monnik in amerika die jarenlang misbruik pleegde.
georganiseerde religie is een gevaar, elke fundistrekking daarvan des te meer.
ik zeg: bestrijden die handel, maar dan wel allemaal en niet 1 strekking omdat dat ons goed uitkomt om beslagvop oliebronnen te kunnen leggen.
U zit er dubbel naast:
(in antwoord op carlblyweert)1. Het geloof in heksen is Afrikaans en zeker niet Christelijk.
2. Het Verezetsleger van de Heer is ook helemaal niet Christelijk.
Kennelijk verbind u alles wat u verfoeilijk vind aan het Christendom, wat meer over u zegt dan over het Christendom.
” ….zijn daar schijnbaar ook individuen zoals de monnik…”
Wow, na uren graven heb je een stoute monnik gevonden. U hebt gelijk, dat praat de moordpartijen van IS hélémaal goed.
Geen idee wat er met je gebeurd is tijdens de vakantie maar ergens ben je wat gezond vertand verloren.
oh ja …wat denk je?
(in antwoord op carlblyweert)http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/08/dubbele_moord_met_onthoofding.html
Ik wilde net hetzelfde can u zeggen. Volgens u praten de moordpartijen van IS het gedrag van de kindlegers van afruka helemaal goed. U gelooft werkelijk dat het volledige islamisme de verpersoonlijking is van het kwaad en dat zij dus het patent op moorden en verkrachtingen hebben. Wanneer ik je daarop wijs ga je vertellen over hoeveel ‘erger’ de islammoorden zijn.
(in antwoord op Chemical Dude)Moord is moord en moet niet getolereerdworden, wanneer religieuze gekken moorden plegen moet men dat onder de aandacht brengen alsook hun strekking benoemen. Focussen op de daden van slechts 1 strekking verleent meer vrijheid aan de anderen.
Dus nogmaals; ja door uw focus op de islam helpt u onrechtstreeks andere repressieve regimes en godsdienstwaanzin van andere slag in stand te houden.
” …goed uitkomt…”
(in antwoord op carlblyweert)Dit gaat over zelfbehoud Carl, zover is de dreiging. Als je dat niet inziet ga dan maar aan de kant staan en laat de verdedigers door.
Direct gevolg van het buitenland beleid van de westerse wereld. Echt verschrikkelijk wat daar gebeurt maar olie blijft vooralsnog belangrijker dan mensenlevens.
Eerder het direct gevolg van de barbaarse moraliteit in de islam.
(in antwoord op Volledig)Het Westen en met name Bush en de Amerikanen zijn de directe oorzaak van dit soort geweld, omdat zij de parasieten zijn die meer om olie geven dan om mensenlevens
(in antwoord op Burgermans)Gemakkelijk te weerleggen onzin. De haat tussen Sunni en Shia is de directe oorzaak van dit geweld. Sunni en Shia staan elkaar al vijftien eeuwen naar het leven, lang voordat de Verenigde Staten überhaupt bestonden.
(in antwoord op Hetze)Ik vrees dat u beiden gelijk hebt, echter de motivator blijft geld. of denkt u echt dat de gehele leiding van deze extremisten ook zo goedgelovig is?
(in antwoord op Burgermans)Het westen heeft bijvoorbeeld Saddam gesteund. En daarvoor was het Westen in dit geval de Britten de kolonisator van Irak.Zij hebben verdeel en heers en landjepik gespeeld.
(in antwoord op Burgermans)sommige mensen wijten dit aan de shia en sunni conflict. In elk islamitisch land zijn er soenieten en sjiieten maar nergens wordt dit zo uitgevochten als in Syrie en Irak, Niemand kan erom heen dat de Amerikanen met hun illegale oorlog aan de basis staan van de totale wanorde in Irak. Zij hebben indirect ISIS gecreeerd. Zoals ze dat in de jaren 80 hebben gedaan met Al Qaeda. De monsters die zij hebben gecreeerd keren zich tegen hen. En nog blijven ze die fout maken. Amerikanen, het blijven domme cowboys.
“Niemand kan erom heen dat de Amerikanen met hun illegale oorlog aan de basis staan van de totale wanorde in Irak.” ah dus voordien was het peis en vree en alles liep op rolletjes? of is dit zoiets als ‘het mindere van de 2 kwaden’? beide flutexcuses natuurlijk.
De westerse wereld heeft een gote hand in het verleden en de heropleving van de extremisten inderdaad, maar dat is er maar een onderdeel van.
(in antwoord op Jan Terlouw)de echte reden, de enige mijns inziens waarom dit alles nog gebeurt is ‘geld’.
We kunnen de hele wereld geschiedenis erbij gaan halen maar dan komen we er zeker niet uit. We hebben het nu specifiek over de chaos in Irak en dan durf ik de stelling wel aan dat de VS hiervoor verantwoordelijk zijn. Dat is trouwens iets wat de amerikanen zelf ook inzien. Ik ben geen roepende in de woestijn.
(in antwoord op carlblyweert)Ok aangaande irak is de situatie verslechterd, en ja het waren de ‘amerikanen’, maar voor de invasie was de situatie een van gecontroleerde chaos.
(in antwoord op Jan Terlouw)maar waarom ik ‘westerse wereld’ zeg en geen landen noem is omdat de echte macht in handen is van zij die het geld hebben, en dat zijn zeker niet de ‘landen’ met hun staatsschulden. Net zoals men islamisten en joden hier gaat veralgemenen doe jij dat nu zojuist met amerikanen.
als je wilt weten waar ik op doel moet je op youtube eens zeitgeist zien, of op zn minst zeitgeist addendum dat specifiek ingaat op hoe de vork in de financiële steel zit.
hoe leg jij anders uit dat landen met torenhoge schulden dit alles voor elkander krijgen?
ZG ? Dat had ik van jou niet verwacht. http://conspiracies.skepticproject.com/articles/zeitgeist/
(in antwoord op carlblyweert)Ik ben niet een van de mensen wiens ‘ogen’ zijn geopend. deel 1 en 2 vallen zeker onder conspiracy theory shizzel. echter het derde luik laat wel reeël de werking van centrale banksystemen en hun werking met een nationale markt en diens regering zien. dat joseph daar de conclusies uit trekt dat dit een elite is die samenspant en een NWO wil creeëren is natuurlijk zijn ‘geloof’.
(in antwoord op Chemical Dude)Ik geloof niet dat ze allen onder 1 (alu)hoedje spelen, maar wel dat er in de bankwereld meer politieke macht zit dan in poetin en obama.
i know. We zien slechts Marionetten aan het roer. De echter machthebbers blijven op de achtergrond. Al kan ik de waarde van al die conspiracy theories niet goed inschatten.
(in antwoord op carlblyweert)OVERAL waar er moslims zijn , wordt er gevochten zodra ze een bepaald percentage aangekweekt hebben en ze hun achterlijke denkwijze willen afdwingen op de anderen;
(in antwoord op Jan Terlouw)Hier zal het niet anders zijn
Overal waar de “dictators” verdreven worden is het 1 grote teringzooi geworden.
Moslims hebben gewoon de harde dictator-hand nodig. Dat is nu wel bewezen.
Met weemoed zullen velen in Syrie aan Assad denken.
Die saddam was opeens zo gek nog niet..
Eh…waarom gun je de moslims niet meer tijd? Dacht je dat het westen de democratie van de ene op de andere dag heeft omarmt? Het westen heeft er ook de tijd voor genomen. En er zijn lichtpuntjes. Tunesië bijvoorbeeld. Daar is het nu rustig en kun je spreken van een democratische natie. Je moet het kind niet met het badwater weggooien.
(in antwoord op harrr)Nog meer tijd om onschuldig medemensen af te slachten?
(in antwoord op Jan Terlouw)Nee,
Hoe eerder met IS afgerekend wordt hoe beter.
Ik heb het niet over IS. Ik heb het over Irak, Syrië, Egypte, Libië en andere staten.
(in antwoord op harrr)Waarom deze ‘staten’ verdedigen? Het zijn de laatste overblijfselen van het neokolonialisme. Het westen heeft de landsgrenzen van het middenoosten hrotendeels getekend.
(in antwoord op Jan Terlouw)Het is geen kind maar een pestulente ziekte en die hoor je grondig te ontsmetten.
(in antwoord op Jan Terlouw)Je bent duidelijk al te ver heen in dhimmitude, buk maar snel
De ‘rape-jihad’ is al jaren bezig in Europa en de politiek correcte overheden hebben dat altijd proberen weg te moffelen.
Volwassen moslimmannen die als beesten tekeer gaan op minderjarige blanke meisjes. Het zou onze voorouders uitzinnig van woede gemaakt gemaakt hebben. Maar de moderne Europeaan, hij zweeg en werkte voort.
http://www.dailymail.co.uk/news/arti…olboy-son.html
http://www.answeringmuslims.com/2014…idence-of.html
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne…ble-issue.html
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne…ite-girls.html
Onze voorouders die elkander verkrachtte en masse zullen we maar over zwijgen. ‘God’zijdank dat vrouwen zich hier hebben kunne ontworstelen van de repressieve katholieke vrouw-aan-de-haard wereld en deze tevens mee omver hebben kunnen werpen (al is er nog steeds werk).
(in antwoord op Chemical Dude)Dood aan alle verkrachters.
“onze voorouders …”
(in antwoord op carlblyweert)Je ziet vast het verschil tussen verleden en heden?
Wat een door en door verwrongen historisch wereldbeeld hebt u. Heeft het feminisme u dat soms wijsgemaakt, die voorouders die elkaar en masse verkrachtten? Wat een domheid.
(in antwoord op carlblyweert)Wat een onwetenheid van u. Men kan zelfs aan de inventieve lijfstraffen doorheen de middeleeuwen zien dat men daar last van had. Echter heerstte bij ons ook een zwijgcultuur, wellicht ook door de christelijke standpunt van seks als taboe dat stamt uit de latere periodes. Als men kijkt naar hoe onze voorouders tijdens en na de val van het westromeinse rijk oorlog voerde dan hoorde daar ook verkrachting bij.
(in antwoord op Hector)of denkt u echt dat een europeaan ten alle tijde het lichtende voorbeeld is heweest of dat de rest van de wereld een barbaarsere boel is?
Verder zal ik me weerhoiden om net als u al direct beginnen schelden men beste beschaafde europeaan die mij al direct voor dom uitmaakt.
Hem…je bent duidelijk bezig met een hetze tegen moslims. Rape jihad…dat is een terminus in contradictio. Carlbluweert probeert je wat duidelijk te maken maar je bent oost Indisch doof.
(in antwoord op Chemical Dude)“Rape jihad…dat is een terminus in contradictio.”
(in antwoord op Jan Terlouw)Kan je vast onderbouwen, toch ?
verkrachting is volgens de islam zondig en daar staat dan ook de doodstraf op. jihad wordt gevoerd door mensen die hun geloof meer dan serieus nemen. en daarin zit de tegenspraak dus. een term verzonnen door extremisten uit het domme rechtse kamp,
(in antwoord op Chemical Dude)“Islam allows a man to have intercourse with his slave woman, whether he has a wife or wives or he is not married…Whoever regards that as haraam is a sinner who is going against the consensus of the scholars.”
“There is no equivalent term for ‘rape’ in the Qur’an. Likewise, there is not a single verse in the Qur’an which even remotely discourages forced sex. In contrast, there are several verses in this book which give the green light to rape and other sexual crimes against women.”
Back to school voor wie?
(in antwoord op Jan Terlouw)Wat is de bron van het bovenstaande? Wie heeft dit gezegd? naam, toenaam etc. Iedereen kan wat beweren maar dat maakt het nog niet correct.
(in antwoord op Chemical Dude)“Iedereen kan wat beweren maar dat maakt het nog niet correct.”
(in antwoord op Jan Terlouw)Wat kan er “correct” zijn aan een sprookje?
je draait er weer omheen. Bovenstaande stuk. Wie heeft dat gezegd. naam en toenaam graag. bronvermelding. Ik vraag het omdat het werkelijk nergens op slaat.
(in antwoord op Chemical Dude)Als je dat niet zelf kan vinden, net als de slachting waar je bewijzen van vraagt, ben je het niet waard.
(in antwoord op Jan Terlouw)Geen bronvermelding? I rest my case. een hoax.
(in antwoord op Chemical Dude)U heet toevallig toch niet Mihamed? en iets in de zin van Koekje of Kouki?
(in antwoord op Jan Terlouw)Freaky Friday
http://www.dailystar.com.lb/News/Middle-East/2014/Aug-27/268650-executions-spectacle-in-isis-controlled-syria-un.ashx#axzz3BTpxVdfk
(in antwoord op Jan Terlouw)And Ibn Katheer also said:
The phrase “and those (slaves) whom your right hand possesses — whom Allaah has given to you” [al-Ahzaab 33:50] means, it is permissible for you take concubines from among those whom you seized as war booty. He took possession of Safiyyah and Juwayriyah and he freed them and married them; he took possession of Rayhaanah bint Sham’oon al-Nadariyyah and Maariyah al-Qibtiyyah, the mother of his son Ibraaheem (peace be upon them both), and they were among his concubines, may Allaah be pleased with them both.
http://islamqa.info/en/10382
(in antwoord op Jan Terlouw)Nu uw bron waar het staat dat het verboden is. Doe er maar gelijk bij hoe een vrouw verkrachting moet bewijzen in de Islam.
http://www.answeringmuslims.com/2014/02/does-islam-allow-muslims-to-rape-female.html
(in antwoord op Jan Terlouw)Wat is eigenlijk uw puny? Dat verkrachten erg is of dat een geloof dat verkrachten toestaat erger is?
(in antwoord op Chemical Dude)Ik kan u persoonlijk laten praten met iemand due door haar eigen vader lange tijd verkracht is geweest, leg jij haar eens uit dat het pas echt erg en wreed en monsterlijk is als islamisten dat doen.
dood aan ALLE verkrachters, niet enkel islamisten.
btw die pakistanen uit de UK doen mij ook zwaar denken aan al die hindis in india die aan groepsverkrachting doen, soms zelf verordoneerd door de stamraad. Waarom ga je daartegen niet ook tekeer. Ik blijf erbij, elk geloof dat fundametalistisch geprakiseerd word is een smet op aarde en moet gestopt worden.
” dat een geloof dat verkrachten toestaat erger is?” U hebt er geen problemen mee dat dat wordt toegestaan en wij er respect voor moeten hebben? Uw geval is helaas geen alleenstaand geval echter Islam predict institutionalized rape!!!
(in antwoord op carlblyweert)Weer probeer je het onderwerp te verwateren met ongerelateerde zaken
Hoe in takeisnaam kom je daar nu op? Cognitieve dissonantie misschien die ervoor zorgt dat je mijn woorden als een aanval op brpaalde obertuigingen van je ziet?
(in antwoord op Chemical Dude)Jaaah ik heb er helemaal geen problemen mee en jaah wij moeten er respect voor hebben.
tsss slaap maar lekker verder islamist.
Islamist ? ROFLOL
(in antwoord op carlblyweert)Tja als jij me dingen verwijt die kant noch wal raken doe ik dat ook 😉
(in antwoord op Chemical Dude)Bekende verwaterings- en afleidingstactieken om de discussie te verstrooien.
(in antwoord op carlblyweert)” Waarom ga je daartegen niet ook tekeer”
Is dat het onderwerp van DIT TOPIC ?!
Is dit een probleem in HET WESTEN ?!
(je begint te trollen met je ongerelateerde zever)
(in antwoord op carlblyweert)Wel het artikel gaat over een extremistische groepering die dingen uitvreet in een stad in syrie en jij begint over groepsverkrachting van pakistanen in england. Ik heb het tenminste over het bredere probleem, jij polariseert en generaliseert. Alsook dat denken in termen als ” wij en hen ” beetje de kern van het nazisme was…
(in antwoord op Chemical Dude)in mijnz inziens is de hele wereld elkanders probleem, oogjes dichtdoen en neurieen ‘dit is de ver van mijn bed show’als ik over religieuze gekken in afrika begin (die ook naar hier emigreren) maar wel helemaal wild worden van wat islamietem ginter uitspoken.
“Alsook dat denken in termen als ” wij en hen ” beetje de kern van het nazisme was..”
(in antwoord op carlblyweert)Nu de kern van de Islam. Zij en wij de Dhimmies, halal en haram, …
Jep en dat onderscheid zie je bij katholieken ook; gelovigen en ketters, zuiver en besmet, etc etc.
(in antwoord op Chemical Dude)nogmaals neem he een houding alsof ik islam verdedig, dat is niet het geval, echter is er meer kommer en kwel door hetzelfde principe, blind geloof en machtsmisbruik.
de bijbel staat ook vol met stukjes die, als ik die hier achtereen ga quoten, een bloeddorstige hamdleiding is naar het ‘bekeren’ van ongelovige zondaars. Wil dit zeggen dat islam dan geen gevaarlijke sekte is? NEEN, alleen dat er iets mis is wanneer in deze tijd van kennisontplooing nog zovele miljoenen in quasi achterlijkheid moet opgroeien met als enige leidraad sprookjesboeken.
Ik wacht nog steeds op die moordende groepen indianen en katholieken waarover je het hebt.
(in antwoord op carlblyweert)“het artikel gaat over een extremistische ISLAM groepering ”
(in antwoord op carlblyweert)” groepsverkrachting van ISLAMITISCHE pakistanen
Chemical dude is geobesedeerd door de islam en moslims. Het is een islamofoob. Hij zal en moet onrecht koppelen aan de islam en heeft oogkleppen voor andere religies en andere oorzaken. Obessie is een geesteziekte.
(in antwoord op carlblyweert)Geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kan spellen (tip : spellingscorrector)
(in antwoord op Jan Terlouw)– obsessie
– geestesziekte
He who claims carries the burden of proof.
(in antwoord op Chemical Dude)jij zegt wel dat dit uit kotan komt. Maar welk stuk, door wie vertaald, enz.
ben zeker nuet eens met ‘jan terlouw’ dat de jihad niet puldert en verkracht, maar hij stelt terecht erj vtaag die jij 1000x aan mensen stelt; van waar heb je dat?
Ik heb dat allemaal verzonnen, ook bovenstaand artikel en heb je mijn special effects video’s al gezien? Onthoofdingen, executies en slachtingen. Allemaal gemaakt op mijn iPad met een paar apps.
(weer geschreven met je dikke vingers, merk ik? )
(in antwoord op carlblyweert)Ik krijg ‘page doesnt exist’ bij 2 links. De ander zijn aryikelstjes en gaan niet over die interpretaties van de koran die ge geeft. Als arendsoog zoiets post zou jij er nog niet aan denken om het eem bron te noemen, heb je soms dubbele standaarden?
(in antwoord op Chemical Dude)Laat eens een professor theologie en gespecialiseerd in islam aan het woord, dat is al meer een echte referentie ipv dailymail enzo.
dus om het met jou woorden te zeggen:
bron?
Een ‘professor’ in sprookjes heeft, wat mij betreft geen waarde. De jarenlange realiteit spreekt hem tegen.
Have a ball
(in antwoord op carlblyweert)http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/
en als je klaar bent met de 2 vorige boeken mag je deze lezen
http://www.bol.com/nl/p/de-islam/1001004010704796/
(in antwoord op carlblyweert)http://www.answeringmuslims.com/2014/02/does-islam-allow-muslims-to-rape-female.html
(in antwoord op carlblyweert)Ik stel voor dat je eens begint met deze
http://wikiislam.net/wiki/Islam:_A_Critical_Analysis
http://www.bol.com/nl/p/islam-en-radicalisme-bij-marokkanen-in-brussel/1001004009662739/
(in antwoord op carlblyweert)Niet echt. In de Qur’an staan gewoon letterlijk dat Mohammed zijn volgelingen toestaat om sexslaven te houden en krijgsgevangenen te verkrachten. (4:24)
(in antwoord op Jan Terlouw)IS-strijders verkrachten op grote schaal.
“Unfortunately, Islam isn’t defined by Westernized Muslims; it’s defined by Allah and Muhammadin the Qur’an and the Hadith.
“The Muslim practice of having sex with captured women is reported often in the Hadith, where we learn that Muhammad’s only objection to sex with captives was his condemnation of birth control. ”
http://www.answeringmuslims.com/2014/02/does-islam-allow-muslims-to-rape-female.html
(in antwoord op Jan Terlouw)Ah dus wij europeanen verkrachten niet wanneer we oorlig voerden, alsook de indianen, die hebben we alleen braafjes vermoord zonder verkrachtingen en monsterlijke praktijken.
(in antwoord op Chemical Dude)dit is echt niet voorbehouden aan de islam hoor, als je denkt dat dat zo is ven je blind.
Ik citeer even mezelf “Weer probeer je het onderwerp te verwateren met ongerelateerde zaken” Wat denk je hier mee te winnen?
(in antwoord op carlblyweert)Dus u mag zaken uit het verleden van islamgelovigen aanhalen maar ik niet van het katholieke verleden? Nu begin je echt een fundi te worden.
(in antwoord op Chemical Dude)sinds wanneer zijn verkrachtingen door legers uit het verleden niet gerelateerd aan verkrachtingen van huidige legers?
Beetje kop-in-het-zand reactie.
Geen idee, sedert wanneer zijn ze dit wel? Zijn er nu over de hele wereld verkrachtende Indianenstammen?
(in antwoord op carlblyweert)Nee over heel de wereld zijn er verkrachtende mannen (en heel soms vrouwen). en de relatie tussen geden en verleden heet geschiedenis, welke ons toont dat tot vorige eeuw het blanke jatholieke volk zijn zaad ook opdrong.
(in antwoord op Chemical Dude)En het zijn niet zozeer de indianen die verkrachtten maar wel de blanken. Jeweetwel die pioniers van europese afkomst. Dus gij moogt de geschiedrnis van islam aanhalen maar anderen mogen niet de europese misdaden, vervolgingen, verkrachtingen en gewoon heelder genocides aanhalrn, dat is schijnbaar tja irrelevant he. Maar wat die moslims gedaan hebben ho ho how. Da mogen we niet vergeten.
Die houding is verwerpelijk, alsof hetgeen europeanen deden fus veel minder erg is.
Achja nog zoiets (waar je uren voor moet zoeken) is de joegoslavusche oorlog, beetje veel gemoord en verkracht daar door zowel katholieken als orthodoxen. Maar ja zun hebben zogenaamd geen koran dus is dat alles minder erg he.
” dat is schijnbaar tja irrelevant he” “dus is dat alles minder erg he.” ==> OFF TOPIC Het gaat HIER over ISLAM KINDERVERKRACHTING. Verder zijn de conclusies die u trekt geheel de uwe (en van de pot gerukt)
(in antwoord op carlblyweert)Nee het gaat hier over IS. Niet over kinderverkrachting!
(in antwoord op Chemical Dude)Gij sleurt dat erbij. Alsof die stoemme pakis van de UK Iets te maken hebben met raqqa.
wat is de link? Hun geloof?
Wel dan ben ik goed op topic bezig als ik er alle wandaden in naam van eender welk geloof bijsleur. Dan toon ik aan dat elk radicaal geloof er een is dat met wortel en al uitgeroeid dient te worden ipv uw continue blinde obsessie met 1 specifiek geloof en uw slaafse volgwijze van de westeuropese en amerikaanse media hierin.
ISLAM !!!
(in antwoord op carlblyweert)Islam islam islam islammamamamaislam. Ken je nog wel iets anders? Denk toch dat jan mihamed terlouw op een punt gelijk heeft en dat is dat je een obseasie hebt.
(in antwoord op Chemical Dude)” Ken je nog wel iets anders?”
(in antwoord op carlblyweert)Kijk nog eens naar de titel van het topic? Ik lees ‘Moslims’ en ‘Kalifaat’
Zie je het verband?
“eender welk geloof ” = niet ISLAM
(in antwoord op carlblyweert)“1 bekende brit heeft bijna evenveel misbruik gepleegd als dit hele netwerk”
Beestachtige groepsverkrachtingen waar slachtoffers met benzine werden overgoten en werden afgeranseld en geprostitueerd?
Blijven proberen Carl, als een poesje die de glijbaan op wil.
(in antwoord op carlblyweert)Buiten de benzine zijn die kinderen ook beestachtig misbruikt EN ook in groep volgens de slachtoffers.
(in antwoord op Chemical Dude)Maar uw argument is een nonargument. U degradeert hier weer het leed van andere mensen ten ‘voordele’ van de islam.
het is trouwens even laf om mensen hen keuzes achter religie te steken.
Met de nurnberg processen is al duidelijk gemaakt dat wat mensen uitvreten hun eigen schuld is, geen enkele religie of ideologie verplicht mensen iets te doen tenzij je het toelaat. Door jou geroep dat het de islam is en niet de mensen help je dit beeld in stand te houden.
Soit ik heb er genoeg van want het is alsof ik met een fundamemtalist aan het praten ben die continu mijn woorden verdraait en betekenissen ziet waar deze niet zijn.
“U degradeert hier weer het leed van andere mensen ten ‘voordele’ van de islam.”
(in antwoord op carlblyweert)Nope, JIJ hebt die er bij gesleurd, ik niet . Hier gaat het over de kut islam
Wat zei je ook alweer over de support van IS in het Westen?
“One in six French citizens sympathises with the Islamist militant group ISIS, also known as Islamic State, a poll released this week found.”
http://www.newsweek.com/16-french-citizens-support-isis-poll-finds-266795
(in antwoord op Jan Terlouw)hoho, oorlogsbuit, das andere koek. Een andere moslim (van jouw soort, want de verkeerde stroming is geen echte moslim) mag niet, maar een paar slaven is geen probleem….
(in antwoord op Jan Terlouw)Dus als verkrachting door IS plaatsvindt, dan is dat in jouw denkwereld weer een bewijs dat IS niets met de islam te maken heeft?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroom
(in antwoord op Jan Terlouw)