Australische man gewond na afsteken vuurwerk tussen zijn billen

Een niet zo bijzonder slimme Australiër raakte gewond nadat hij voor de gein vuurwerk tussen zijn billen plaatste en aanstak, met ernstige brandwonden tot gevolg.

De Nieuw-Zeelandse krant meldde dat de man in het ziekenhuis moest worden behandeld voor ernstige brandwonden aan zijn billen en  geslachtsdelen. Politieagent Garry Smith gaf aan dat er waarschijnlijk alcohol in het spel was. ‘Wat waarschijnlijk een heel leuk en goed idee leek resulteerde in behoorlijk ernstige en zeer pijnlijke brandwonden aan zijn billen, rug en geslachtsdelen’, aldus de agent. ‘De les die we hiervan kunnen leren is dat rotjes blijkbaar niet geschikt zijn voor dergelijk gebruik’.

De 23-jarige man is later naar een gespecialiseerd brandwondencentrum overgebracht. De man kan ook nog boetes verwachten, omdat vuurwerk afsteken –op welke manier dan ook- illegaal is in die regio.
Een paar weken geleden verloor een man uit Michigan in de Verenigde Staten zijn geslachtsdelen bij een gelijksoortig incident.

Bron(nen):   Huffington Post