ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Vondst van Beyoncé: een nieuw nummer lanceren via een reklame voor H&M

Cultuur
door Admin
zaterdag, 27 april 2013 om 8:13
welingelichtekringen header 1
Het is de overtreffende trap van commercieel zijn: jezelf als artiest verhuren aan een kledingmerk voor een commercial en die commercial dan gebruiken om je nieuwe single te promoten. De fans van
Vorig artikel

Bommetje van Spekman: PvdA wurmt zich onder illegalenafspraak uit

Volgend artikel

De twee griezeligste grafieken over Spanje

POPULAIR NIEUWS

205869818 l normal none

Van kanker tot hartproblemen: wat zeggen je nagels over je gezondheid?

ANP-529180021

Hoe Dilan Yeşilgöz Nederland onbestuurbaar maakt

shutterstock_2456097065

Slapen met de deur dicht: wat het over je persoonlijkheid zegt

shutterstock_2489421783

Dit is het geheim van gelukkige koppels

shutterstock_2226175385

Waarom moderne gebouwen snel slijten en het Pantheon fier overeind staat

shutterstock_1680967501

Gebruik geen zoetjes of light frisdrank als je tegen kanker wordt behandeld.

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier