ECONOMIE
SPORT
VOETBAL
SAMENLEVING
POLITIEK
OPINIE
MEDIA
BEROEMD
LIEFDE
WETENSCHAP
GEZOND
TECH
KLIMAAT
CULTUUR
BOEKEN
FILM
ARCHITECTUUR
Het nieuwe Philips-logo lijkt sprekend op het oude, maar dan nieuwer
Economie
door
Gerard Driehuis
woensdag, 13 november 2013 om 18:21
Philips heeft zijn
logo
aangepast aan de nieuwe tijd. De golf is gebleven, die ooit verwees naar de radiogolven. De sterren zijn gebleven, die verwezen naar het licht. Maar allemaal met een touch van 2014. En met de slogan 'Innovation and you'
Vorig artikel
Duitse neonazi's en hooligans werken samen
Volgend artikel
Site 'Obamacare' VS doelwit hackers
POPULAIR NIEUWS
Ellie Lust is er zat van om in een kerk te wonen. Zijn orgelpijpen in de woonkamer iets voor jou?
Psycholoog: deze vier tekenen kondigen scheiding aan
Video: Razende olifant heeft genoeg van safari-toeristen
De gezondheidsvoordelen van thee en wanneer je thee moet drinken
Wilders in de stress door Sophie
Gevonden: lijken onder Gorings slaapkamer
Meer laden