ECONOMIE
SPORT
▼
SAMENLEVING
▼
MEDIA
▼
WETENSCHAP
▼
CULTUUR
▼
Het nieuwe Philips-logo lijkt sprekend op het oude, maar dan nieuwer
Economie
door
Gerard Driehuis
woensdag, 13 november 2013 om 18:21
Philips heeft zijn
logo
aangepast aan de nieuwe tijd. De golf is gebleven, die ooit verwees naar de radiogolven. De sterren zijn gebleven, die verwezen naar het licht. Maar allemaal met een touch van 2014. En met de slogan 'Innovation and you'
loading
POPULAIR NIEUWS
Huizenmarkt koelt af: “Je voelt dat er iets aan de gang is”
Man eet hamburger en sterft uren later. Dit is waarom
Deze kandidaat heeft in Wie is de Mol? verreweg het minste geld verdiend
7 alledaagse boodschappen die een voedingsdeskundige zelf nooit in haar keuken toelaat
Poolhitte breekt opnieuw records: “Het hele concept winter wordt geherdefinieerd”
Doorbraak in long-covid-onderzoek: chronische ontsteking blijkt belangrijkste oorzaak
Meer artikelen
Loading
Vorig artikel
Duitse neonazi's en hooligans werken samen
Volgend artikel
Site 'Obamacare' VS doelwit hackers