ECONOMIE
SPORT
SAMENLEVING
MEDIA
WETENSCHAP
CULTUUR
Het nieuwe Philips-logo lijkt sprekend op het oude, maar dan nieuwer
Economie
door
Gerard Driehuis
woensdag, 13 november 2013 om 18:21
Philips heeft zijn
logo
aangepast aan de nieuwe tijd. De golf is gebleven, die ooit verwees naar de radiogolven. De sterren zijn gebleven, die verwezen naar het licht. Maar allemaal met een touch van 2014. En met de slogan 'Innovation and you'
Vorig artikel
Duitse neonazi's en hooligans werken samen
Volgend artikel
Site 'Obamacare' VS doelwit hackers
POPULAIR NIEUWS
Voedselvergiftiging: Met deze 5 dingen moet je het meeste oppassen
Michelangelo 'schilderde vrouw met borstkanker' in Sixtijnse Kapel
Wonen op een postzegel: in San Francisco leg je 650 euro neer voor een slaapcabine (en de huurders staan in de rij)
Idsinga (NSC) treedt af. Wat heeft hij te verbergen?
Trump wil dat '9 geweerlopen worden gericht' op Republikein Liz Cheney
Lubach eindigt Avondshow met positief pleidooi en bedankt VPRO
Meer artikelen