Man die niet kaal wil worden verandert in een vrouw

Een 38 jarige software technicus die een medicijn tegen kaalheid kreeg voorgeschreven, beweert dat de medicijnen hem hebben veranderd in een vrouw. Door het medicijn Propecia verloor Mandi McKee (ook wel William McKee) zijn concentratievermogen en vervolgens zijn baan. Daarnaast kreeg hij borsten, heupen en zijn schouders vielen naar eigen zeggen in een vrouwelijke positie. Helaas waren ook hiermee zijn haarproblemen nog niet opgelost.

Naast deze fysieke bijwerkingen veranderde ook zijn geaardheid, waardoor hij zich aangetrokken voelde tot mannen en scheidde van de vrouw waar hij 10 jaar lang mee getrouwd was. McKee is niet de enige die kampt met de seksuele bijwerkingen van Propecia. Eerder dit jaar publiceerde the Journal of Sexual Medicine een onderzoek dat vaststelde dat sommige mannen dezelfde ervaringen hadden hadden met het medicijn. De bijwerkingen kunnen nog jaren duren na de laatste inname.

 

Bron(nen):   Huffington Post      

3 Reacties Doe mee met de discussie →


  1. Edward_II

    “Een (man) … beweert dat de medicijnen hem hebben veranderd in een vrouw. Door het medicijn Propecia verloor (hij) zijn concentratievermogen en vervolgens zijn baan.”

    Ik hoop dat de schrijver dit niet zo bedoelde als het klinkt…

  2. knier

    Mannen die een medicijn tegen kaalheid nodig denken te hebben zijn sowieso al behoorlijk verwijfd.

  3. Cassandra Jansen

    Vrouwen behoren helemaal geen propecia in te nemen

Reacties niet toegestaan