Deze reclames zorgden voor de meeste ophef tijdens de Superbowl

Vannacht was het in de VS weer tijd voor de Superbowl: dé hoogmis van het American football. De reclame die dan wordt uitgezonden is de duurste van het jaar. Bedrijven tellen zo’n 4,5 miljoen euro neer voor een filmpje van 30 seconden. Reden dus om te proberen zoveel mogelijk ophef te veroorzaken met je reclamespotje.

Op Twitter werd afgelopen nacht al snel duidelijk welke spotjes het meeste indruk hebben gemaakt op de kijkers. We zetten er enkelen op een rijtje.

In een reclamefilmpje voor Snickers wordt acteur Willem Dafoe opgevoerd. Hij kruipt in de huid van een chagrijnige Marilyn Monroe.

Ook de #puppymonkeybaby van frisdrankmerk Mountain Dew doet veel stof opwaaien met een kruising van een aap, een baby en een mopshond.

Doritos komt met een spotje waarbij een foetus zich een weg uit de baarmoeder baant om een Doritos-chipsje van zijn vader te bemachtigen.

Bron(nen):   Het Laatste Nieuws