Meisje van 14 overlijdt, nadat telefoon in bad valt

Als je in bad ligt, is de verleiding groot om even te Appen of op Facebook te kijken. Doe dat vooral niet als je telefoon nog in de oplader zit. De veertienjarige Madison Coe uit Texas is overleden, omdat ze geëlektrocuteerd werd toen haar smartphone in bad viel.

Het is een uiterst treurig ongeval. Het meisje werd dood in bad gevonden door haar familie. “Ze had een brandwond op de hand waarmee ze haar telefoon had gepakt. Het was meteen duidelijk wat er was gebeurd”, aldus de oma van het slachtoffer. “Dit is zo’n drama dat niemand hoeft te overkomen.  Gebruik nooit je telefoon in de badkamer terwijl hij in het stopcontact zit.”

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Vorig jaar stierf een scholiere uit Moskou op dezelfde manier net als een 24-jarige Russin het jaar daarvoor. De familie van Madison probeert nu op sociale media zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor het gevaar van een telefoon in bad.

Bron(nen):   AD