Welingelichte KringenWelingelichte Kringen
ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Deze postbode neemt het verzoek van een klant wel erg letterlijk

Samenleving
door Admin
zondag, 28 februari 2016 om 16:46
welingelichtekringen header 1
Het internet staat vol met klachten over pakketjes die verkeerd zijn bezorgd. Daarom is het ook wel eens aangenaam om te zien dat een bezorger wél precies doet wat hem wordt gevraagd. Of hij de opdracht zo letterlijk had moeten nemen, daar kun je over discussiëren.
Bron(nen): Metro UK
Vorig artikel

Waarom de raampjes in een vliegtuig bij het opstijgen en landen altijd open moeten zijn

Volgend artikel

Dit zijn alle Oscars van 2016

POPULAIR NIEUWS

563d6a7c-f441-4dbf-a904-30f616f619da_16-9-aspect-ratio_default_1395566

Ibiza-restaurant onder vuur na rekening van 12 euro voor tassenhaak, eigenaar komt met belachelijk verhaal

ANP-530481400

7 dingen die gelukkige mensen doen (en wat ze juist niet doen)

ANP-523147478

Singapore heeft de hoogste levensverwachting ter wereld: dit is de bijzondere reden

ANP-450191132

Studie: zo werkt Ibuprofen nog veel beter

ANP-525785405

Veelgebruikt landbouwgif tast kinderbrein aan: 'Blijvende schade'

Illya in BB vol liefde

B&B Vol liefde: Illya kan alleen nog maar naar Sylwia's billen staren en Eveline knapt compleet af op Bart

Welingelichte KringenWelingelichte Kringen
Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier