De mooie Belgische tiener is er al weer uitgegooid door L’Oreal

Bij de wedstrijd Belgie tegen de VS viel  een lange close up van Axelle Despiegelaere de hele wereld op. Het zeventienjarige meisje straalde iets bijzonders uitg in haar Belgische uitmonstering.

Het hoorverzorgingsmerk L’Oreal besloot haar een contract te geven en Axelle was in een klap wereldberoemd.

Maar toen plaatste ze een foto op Instagram van haar andere grote liefde: jagen. Axelle was te zien met een geweer en een dood dier.

L’Oreal, dat veel werk maakt van de illusie dat het bedrijf om dieren geeft, wist niet hoe snel ze zich moesten distantieren van DeSpiegelaere.

Die gaat volgend jaar weer gewoon naar school. Een ervaring rijker

14 Reacties Doe mee met de discussie →


  1. Karel Kritisch

    Wat een onnozele..

    • Karl Ruprecht Kroenen

      Ze dacht kennelijk nu deel van de rijke elite te zijn geworden en met zoiets als dit gewoon weg te kunnen komen…

      (in antwoord op Karel Kritisch)
  2. Karl Ruprecht Kroenen

    In ieder geval wijst sınɥǝıɹp pɹɐɹǝb terecht op het feit dat men bij L’Oreal doet alsof zij wel om dieren geven, wat gewoon vette onzin is.

    L’Oreal geeft boven alles uiteindelijk alleen maar om dikke winst en zal daar ook de nodige dieren en zelfs mensen voor willen opofferen als dat zo uitkomt en als zulks niet breed uitgemeten zal worden.

    L’Oreal is vooral bang voor de mensen die gaan lopen janken over zoiets onbelangrijks als een dergelijk stom beest afknallen, en de daar aan gerelateerde omzet daling.

  3. malky

    Hoeveel mensapen/paarden/honden en wie weet antilopen jaagt dit totaal
    verwerpelijke bedrijf er ook jaarlijks ook alweer doorheen?

    • Karl Ruprecht Kroenen

      Ik had laatst nog een ontmoeting met een mensaap…

      Ik vroeg deze of de spullen van L’Oreal echt zo goed waren.
      Antwoord; iehhh…oeh..aahoeh..ieh..whuawahuaaaahaahaiee… en zwaaien met de arm en de grote lippen tuiten…

      Als mens kan ik dus helemaal niets met het antwoord van deze mensaap.

      (in antwoord op malky)
  4. kletsmajoor

    Aan de andere kant laat dit gevalletje ook zien hoe de Politiek Correcte Lynchmeute de social media gebruikt om iedereen bij de grond af te zagen als ze iets niet zint. Dat bedrijven en bestuurders daar zo gemakkelijk hun oren naar laten hangen vind ik verontrustend. Vooral omdat dit soort akties werken door de emoties in korte tijd door het dak te jagen. Voor een afweging van feiten, argumenten en gevoelens is geen tijd meer.

  5. Burgermans

    Jagen is geil.

  6. Heldoppantoffels

    Oppervlakkig stuk vreten, helaas is het bedrijf ook aardig verrot met het testen op dieren.

Reacties niet toegestaan