ECONOMIE
SPORT▼
SAMENLEVING▼
MEDIA▼
WETENSCHAP▼
CULTUUR▼

Waarom je beter geen krant kunt zijn

Economie
door Gerard Driehuis
zaterdag, 12 oktober 2013 om 8:17
welingelichtekringen header 1
Al sinds 2009 dalen de advertentieomzetten van de dagbladen. Je zou zeggen dat die daling eens zal stoppen. Maar in de VS, waar de daling eerder begon, is dat nog lang niet zo ver. Aan dit staatje kun je zien waarom veel (Amerikaanse) kranten zieltogen of erger. De advertentiebestedingen in het eerste half jaar van 2013:
screen shot 2013 10 11 at 35637 pm
Vorig artikel

Hoe belangrijk is die eerste kus?

Volgend artikel

Tygo Gernandt doet mee aan 'Wie is de Mol?'

POPULAIR NIEUWS

anp300625114 1

Horeca: adviseer medewerkers geen koffie te drinken in de hitte

anp 529180936

Was het dit postertje waarom Douwe Bob wegliep van optreden bij Joods kinderevenement?

anp 480596753

De wetenschap achter 'craving': waarom de drang blijft bestaan ​​nadat je gestopt bent

188903945 m

Vergeet Ozempic: de Chinese afslankmiddelen komen eraan, en ze beloven meer dan gewichtsverlies alleen

anp 522630739

Poets je tanden én je borstel: "Tandenborstel bevat vaak meer bacteriën dan wc-bril"

131668977 m

Wetenschappers vinden mogelijke 'aan-uit-knop' voor hart- en vaatziekten

Over onsContactAdverterenHuisregelsPrivacyRSS

wel.nl, wel, Welingelichte Kringen, media, journalistiek, dagelijks, nieuws, economie, cultuur, nationaal, internationaal, commentaren, nieuwsberichten, achtergrondverhalen, dagbladen, tijdschriften, blogs, The New York Times, Le Monde, The Guardian, The Economist, Der Spiegel, Slate, The Huffington Post

© 2025 Welingelichte Kringen - Alle rechten voorbehouden
Powered by Newsifier