In een parkeergarage aan de Bas Paauwestraat in Rotterdam-Zuid is een autobrand uitgebroken. De brand is uitslaand en er komt daarbij veel rook vrij, meldt de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond.
Een bovengelegen woongebouw is wegens de brand ontruimd.
Omwonenden wordt geadviseerd uit de rook te blijven. Als ze er last van hebben, moeten ze ramen en deuren sluiten en de ventilatie uitzetten, aldus de veiligheidsregio.